Danny Stevens (Wouter Vermeiren)
- eddy en nancy
- Poster rang 3
- Contacteer:
Re: Danny Stevens (Wouter Vermeiren)
"Propere" oplossing !
0 x
Groetjes van Eddy, Nancy en Macho.
Viva Hércules !
http://www.bloggen.be/mobielehonden - (bijna) dagelijkse soap
Viva Hércules !
http://www.bloggen.be/mobielehonden - (bijna) dagelijkse soap
- Crackers
- Poster rang 5
Ik kan nooit begrijpen als mensen blij zijn dat iemand dood is. Zelfs als men straks in het nieuws zou zeggen: Abdeslam of Dutroux is dood zou ik daar niet gelukkiger van worden. Maar hier is het een soap natuurlijk en dan is het nog iets anders. Danny zou beter in de gaten moeten gehouden worden in de gevangenis. Zodat hij niet kon ontsnappen ( zelfs niet na een auto-ongeval door geboeid overgebracht te worden ) en ook niet dat hij zelfmoord kon plegen. Dan was dit allemaal niet gebeurd en kon hij berecht worden.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Ik kan me toch voorstellen dat het een opluchting is te weten dat Emma hem nooit meer tegen het lijf zal lopen.
Danny heeft niemand vermoord, bij goed gedrag kon hij na een jaar of wat weer vrijkomen...
Danny heeft niemand vermoord, bij goed gedrag kon hij na een jaar of wat weer vrijkomen...
0 x
- hannanaske
- Poster rang 5
- x 10
- x 77
Helemaal mee eens. Ik ben absoluut tegen de doodstraf, maar dat is altijd gemakkelijk gezegd vanop afstand natuurlijk.Crackers schreef:Ik kan nooit begrijpen als mensen blij zijn dat iemand dood is. Zelfs als men straks in het nieuws zou zeggen: Abdeslam of Dutroux is dood zou ik daar niet gelukkiger van worden. Maar hier is het een soap natuurlijk en dan is het nog iets anders. Danny zou beter in de gaten moeten gehouden worden in de gevangenis. Zodat hij niet kon ontsnappen ( zelfs niet na een auto-ongeval door geboeid overgebracht te worden ) en ook niet dat hij zelfmoord kon plegen. Dan was dit allemaal niet gebeurd en kon hij berecht worden.
Als ik mij in Emma zou verplaatsen, zou ik vooral opgelucht zijn dat die eraan is.
Persoonlijk vond ik die ontsnapping van Danny best wel spannend en leuk om te zien, maar een volgende ontsnapping had gewoon herhaling geweest. Je kunt het ook niet blijven uitmelken he
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
-
- x 435
Er is nog een verschil (een groot als je't mij vraagt) tussen opgelucht of blij zijn.Crackers schreef:Ik kan nooit begrijpen als mensen blij zijn dat iemand dood is. Zelfs als men straks in het nieuws zou zeggen: Abdeslam of Dutroux is dood zou ik daar niet gelukkiger van worden. Maar hier is het een soap natuurlijk en dan is het nog iets anders. Danny zou beter in de gaten moeten gehouden worden in de gevangenis. Zodat hij niet kon ontsnappen ( zelfs niet na een auto-ongeval door geboeid overgebracht te worden ) en ook niet dat hij zelfmoord kon plegen. Dan was dit allemaal niet gebeurd en kon hij berecht worden.
0 x
-
- x 435
Dus jij betaalt dan nog liever belastingen om die gevangene jarenlang te onderhouden in diens cel, in plaats van, indien het heel duidelijk is dat de persoon een serieus gevaar is voor de maatschappij, er simpelweg komaf mee te maken.hannanaske schreef:Helemaal mee eens. Ik ben absoluut tegen de doodstraf, maar dat is altijd gemakkelijk gezegd vanop afstand natuurlijk.Crackers schreef:Ik kan nooit begrijpen als mensen blij zijn dat iemand dood is. Zelfs als men straks in het nieuws zou zeggen: Abdeslam of Dutroux is dood zou ik daar niet gelukkiger van worden. Maar hier is het een soap natuurlijk en dan is het nog iets anders. Danny zou beter in de gaten moeten gehouden worden in de gevangenis. Zodat hij niet kon ontsnappen ( zelfs niet na een auto-ongeval door geboeid overgebracht te worden ) en ook niet dat hij zelfmoord kon plegen. Dan was dit allemaal niet gebeurd en kon hij berecht worden.
Als ik mij in Emma zou verplaatsen, zou ik vooral opgelucht zijn dat die eraan is.
Persoonlijk vond ik die ontsnapping van Danny best wel spannend en leuk om te zien, maar een volgende ontsnapping had gewoon herhaling geweest. Je kunt het ook niet blijven uitmelken he
0 x
-
- x 435
Daar gaat het niet over. Danny besliste zelf om er komaf mee te maken.tvx1 schreef:Dus jij betaalt dan nog liever belastingen om die gevangene jarenlang te onderhouden in diens cel, in plaats van, indien het heel duidelijk is dat de persoon een serieus gevaar is voor de maatschappij, er simpelweg komaf mee te maken.hannanaske schreef:Helemaal mee eens. Ik ben absoluut tegen de doodstraf, maar dat is altijd gemakkelijk gezegd vanop afstand natuurlijk.Crackers schreef:Ik kan nooit begrijpen als mensen blij zijn dat iemand dood is. Zelfs als men straks in het nieuws zou zeggen: Abdeslam of Dutroux is dood zou ik daar niet gelukkiger van worden. Maar hier is het een soap natuurlijk en dan is het nog iets anders. Danny zou beter in de gaten moeten gehouden worden in de gevangenis. Zodat hij niet kon ontsnappen ( zelfs niet na een auto-ongeval door geboeid overgebracht te worden ) en ook niet dat hij zelfmoord kon plegen. Dan was dit allemaal niet gebeurd en kon hij berecht worden.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5
Juist, en opgeruimd staat netjes. En het is geen kwestie van opgelucht of blij zijn, gewoon hij is er niet meer, exit,well done.ikke schreef:Danny besliste zelf om er komaf mee te maken.
En RIP als dat uberhaupt mogelijk is.
0 x
Potentia Principatum
- Duimelijntje
- Poster rang 2
- x 33
- x 11
- Contacteer:
Ik denk dat er een groot verschik is tussen een misdadiger die vreselijke dingen gedaan heeft tegenover "iemand". of als dat misdaden tegenover jezelf zijn of iemand die je heel goed kent...Crackers schreef:Ik kan nooit begrijpen als mensen blij zijn dat iemand dood is. Zelfs als men straks in het nieuws zou zeggen: Abdeslam of Dutroux is dood zou ik daar niet gelukkiger van worden. Maar hier is het een soap natuurlijk en dan is het nog iets anders. Danny zou beter in de gaten moeten gehouden worden in de gevangenis. Zodat hij niet kon ontsnappen ( zelfs niet na een auto-ongeval door geboeid overgebracht te worden ) en ook niet dat hij zelfmoord kon plegen. Dan was dit allemaal niet gebeurd en kon hij berecht worden.
In dat laatste geval kan ik goed begrijpen dat je opgelucht bent omdat de man die jou of je familie iets heeft aangedaan dat nooit meer kan doen...
0 x
-
- Poster rang 5
- x 2250
- x 189
Ik denk dat er een groot verschik is tussen een misdadiger die vreselijke dingen gedaan heeft tegenover "iemand". of als dat misdaden tegenover jezelf zijn of iemand die je heel goed kent...
In dat laatste geval kan ik goed begrijpen dat je opgelucht bent omdat de man die jou of je familie iets heeft aangedaan dat nooit meer kan doen...[/quote]
helemaal mee eens .
In dat laatste geval kan ik goed begrijpen dat je opgelucht bent omdat de man die jou of je familie iets heeft aangedaan dat nooit meer kan doen...[/quote]
helemaal mee eens .
0 x
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5
Blij zijn met de dood van iemand is niet de correcte omschrijving naar mijn aanvoelen. Zoals het personage getekend werd ging Danny van kwaad naar erger. Als hij dan uit het leven stapt zal hij daar wel een serieuze reden voor hebben. In een situatie als met Danny moet de vraag gesteld worden: is de maatschappij er beter of slechter aan toe nu hij er niet meer is.
0 x
-
- x 435
Moderator bericht:
Bericht verwijderd wegens off-topic... Gelieve daarop te letten volgende keer...

0 x
- Caligula
- Poster rang 5
Moderator bericht:
Bericht verwijderd wegens off-topic... Gelieve daarop te letten volgende keer...

0 x
Potentia Principatum
- hannanaske
- Poster rang 5
- x 10
- x 77
Als je 't echt wil weten, ik heb er een topic over geopend in het actualiteitenforum!tvx1 schreef:Dus jij betaalt dan nog liever belastingen om die gevangene jarenlang te onderhouden in diens cel, in plaats van, indien het heel duidelijk is dat de persoon een serieus gevaar is voor de maatschappij, er simpelweg komaf mee te maken.hannanaske schreef:Helemaal mee eens. Ik ben absoluut tegen de doodstraf, maar dat is altijd gemakkelijk gezegd vanop afstand natuurlijk.Crackers schreef:Ik kan nooit begrijpen als mensen blij zijn dat iemand dood is. Zelfs als men straks in het nieuws zou zeggen: Abdeslam of Dutroux is dood zou ik daar niet gelukkiger van worden. Maar hier is het een soap natuurlijk en dan is het nog iets anders. Danny zou beter in de gaten moeten gehouden worden in de gevangenis. Zodat hij niet kon ontsnappen ( zelfs niet na een auto-ongeval door geboeid overgebracht te worden ) en ook niet dat hij zelfmoord kon plegen. Dan was dit allemaal niet gebeurd en kon hij berecht worden.

0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.