Ik zou veel liever een nieuw personage zien, waarbij we ons vragen kunnen stellen. Is het een slechterik, of net niet?
Dit is de zoveelste variatie op hetzelfde thema.
Het enige wat ik bij haar voel is ergernis.
Al een geluk dat smaken verschillen.

Dat heb ik dus precies hetzelfde. Inderdaad waarschijnlijk omdat Chris zich in het begin ook in iedereens leven wurmde terwijl je dat stapje voor stapje fout zag gaan. Zijn dochter is al geen haar beter en dat blijft maar aanslepen zo.satine schreef: vr 15 sep 2023, 23:35 Dit is de zoveelste variatie op hetzelfde thema.
Het enige wat ik bij haar voel is ergernis.
ze kan natuurlijk niet openlijk toegeven dat ze zoveel geld heeft, van waar komt ze daar dan aan zal de vraag rijzenmartha schreef: do 28 sep 2023, 15:26 Ja dat heb ik me ook al afgevraagd : als zij zoveel geld heeft waarom is ze dan plots in woningnood en moet ze genoegen nemen met een kamer boven bar madam
Anderzijds heeft ze ook een gewoon inkomen als inspecteur bij de politie, dus nu doen alsof ze op droog zaad zit is ook redelijk onnozel. Ik denk dat de enige reden waarom ze boven Bar Madame woont is dat ze nog iets niet al te leuk van plan is met Thilly.vdbemdsa schreef: do 28 sep 2023, 15:28 ze kan natuurlijk niet openlijk toegeven dat ze zoveel geld heeft, van waar komt ze daar dan aan zal de vraag rijzen
U bedoelt bij Maité?Tiboko schreef: wo 18 okt 2023, 09:42 In dit geval triggert het Thilly om erachter te komen waarom "verhalen over Harry" zo gevoelig liggen bij Thilly.