Vicky Van Aert (Marieke Dilles)

johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Klopt, heel positief dat men maatschappelijke problemen onder de aandacht brengt.
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1718
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

vond het toch wat over de top dat Vicky en Peter daar zomaar hun ontbijtkoffie kwamen nuttigen in de keuken. Oké, Peter heeft daar gewoond, Vicky woont daar nu, maar het is toch een schending van de privacy van Femke om daar zomaar de keuken te delen. Heeft Vicky geen koffiezet op haar kamer. Vind het nu toch een beetje misbruik maken van Femke's goedheid.
3 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
vdbemdsa
Poster rang 2
Poster rang 2
x 3
x 112

Bericht door vdbemdsa »

daffy duck schreef: di 21 feb 2023, 18:25 vond het toch wat over de top dat Vicky en Peter daar zomaar hun ontbijtkoffie kwamen nuttigen in de keuken. Oké, Peter heeft daar gewoond, Vicky woont daar nu, maar het is toch een schending van de privacy van Femke om daar zomaar de keuken te delen. Heeft Vicky geen koffiezet op haar kamer. Vind het nu toch een beetje misbruik maken van Femke's goedheid.
Inderdaad, en al met de koffiepot in de hand, dan nog vragen, het is toch OK als we hier koffie drinken?
1 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Ik vond het ook een opmerkelijke scène, zwijmel-zwijmel want iedereen moest weten dat ze een geweldige nacht hadden gehad.
Dat laat je dan ook duidelijk zien in de keuken van het huis waar je ooit gewoond hebt en waar je ex eender wanneer kan binnen komen - wat dan ook gebeurde.
Gelukkig was Vicky op zijn minst zo beleefd om te vragen of het ok was om daar koffie te drinken. Peter vond dat blijkbaar niet echt nodig.
Ik vond het wel grappig dat Femke zei dat ze het niet erg vond 'Want ge zijt hier thuis he' en daarbij duidelijk alleen naar Vicky keek.
Ook al was Vic nog niet klaar, Peter woont daar niet meer, dus ik vond hem iets te vrijpostig, eerlijk gezegd, met de kopjes in zijn hand.
1 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Gisteren de aflevering van vrijdag gezien. Ik vond het heel vreemd dat Vicky er problemen mee heeft dat Femke iets met Vince heeft en er tegen iedereen over klaagt ... Zij is wel samen met de ex van Femke, en dat onder het dak van Femke ! Gelukkig denkt Peter nog n beetje logisch na !
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Ik vind dat Vicky het wel hoog in haar bol heeft, zwaar profiteert en dat allemaal normaal vindt. Idem Ilias en Didi, zit blijkbaar in de familie. Ze kan zo goed als gratis in de Withoeve wonen, als ze dat aan het normale hoteltarief moest doen, was het 30 a 31 x 70 a 100 € per maand, ik denk niet dat ze dat verdient als poetshulp ... En ondertussen wel afgeven op haar 'huisbazin' Femke. Ik had haar al lang buiten gesmeten. Ze is ook altijd wel chique gekleed om te gaan poetsen, alsof ze naar n feestje gaat.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Zelfs als ze weet hoe heet het wordt onder de voeten van Vince, kan ze het zich niet aantrekken.
Hoe self centered kan je zijn?
1 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

^ Inderdaad...
Gisteravond heb ik daar zelfs echt even met verbazing naar zitten kijken, eerlijk gezegd. Ze gooit het gewoon allemaal simpelweg voor de voeten van Vince, zonder zelfs maar met haar ogen te knipperen.
Ilias is vrij, Peter is weer in the pocket, dus "who cares" verder... :sick: :thumbdown:
1 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

Ik vind haar ook roekeloos...

Ze weet van Vince dat die bom een waarschuwing was, omdat hij zijn schuld niet inloste, maar om dat ff tegen broer/flik Dieter te zeggen, die de dader kan arresteren - nee dat is een brug te ver. Gewoon doen of er niks aan de hand is...

Heeft ze dan liever dat de Withoeve afbrandt? :doh:
2 x
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

Ze valt mij dik tegen : egoistische dame ! Leeft en woont op het dak van haar "schoonzus" en vindt dat schijnbaar helemaal normaal ; laat Vince gewoon vallen als een baksteen en zegt dat hij het maar moet oplossen ???? Het was wel dom van hem maar hij deed het om Illias te redden .
2 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1718
Contacteer:

nounake schreef: vr 27 okt 2023, 14:55 Ze valt mij dik tegen
Ze heeft nog nooit bovenaan m'n lijst gestaan! Wat een ik- geval! Peter heeft haar alles vergeven en vergeten, en zij dik tevreden. Misschien eens ook iemand helpen, zoals zij van iedereen maar normaal vindt, neen, dat staat niet in madam haar agenda. Ze weet nu toch ook in welke papieren Vince zit, ze zal dan weer triomferen als het slecht afloopt met hem met een opmerking als: zie je wel, hij heeft nog nooit gedeugd! Misschien zou wat medeleven en hulp hier toch op z'n plaats zijn.
2 x
Thom
Poster rang 2
Poster rang 2
x 292
x 447

Bericht door Thom »

Niet dat ik nu Ilias goed wil praten, maar de voorbije maanden is wel een en ander duidelijk geworden hoe hij is wie hij is. De vader die zich met zijn eigen dommigheid steeds in de problemen werkt en de moeder die zodra alles weer even goed gaat alles en iedereen laat vallen, het is tenslotte "niet haar probleem".

En maar profiteren van de goedheid van iedereen, ze had in al die tijd dat ze bij de Withoeve verbleef toch wel kunnen voorstellen om meer huur te betalen. Mooi voorbeeld ook voor Febe :roll: :nope:
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Ik vond het ook raar dat ze plots met Peter wil samenwonen, om haar relatie te redden (?), terwijl ze dat vroeger niet deed, toch niet met alle kinderen erbij. Peter moet groot wonen.
0 x
Nicolaske
Poster rang 1
Poster rang 1
x 1
x 56

Bericht door Nicolaske »

johan1969 schreef: za 28 okt 2023, 08:12 Ik vond het ook raar dat ze plots met Peter wil samenwonen, om haar relatie te redden (?), terwijl ze dat vroeger niet deed, toch niet met alle kinderen erbij. Peter moet groot wonen.
Ze wou toch verhuizen om zo ver mogelijk weg te zijn van de gevaren die Vince met Jokke met zich mee heeft gebracht? Ik begrijp dat ze met de veiligheid van Febe inzit na die opzettelijke brand.

En Peter woont niet groot, vandaar dat Ilias zei dat hij op dezelfde kamer als Febe zou moeten slapen als hij mee introk met Vicky. Volgens wat ik begreep, heeft hij twee slaapkamers.
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1718
Contacteer:

Zo..ze gaat nu weer bij een ander kunnen profiteren. zolang ze in de reeks is heeft ze al goed kunnen aanleunen bij goedhartige mensen en nu is ze er weer in geslaagd. Sterk dat Peter zomaar de spons veegt over de gebeurtenissen. Dat was toch niet niks wat ze hem geflikt heeft!
1 x
Gesloten