Lexi Waeyaert (Belinda Voorspoels)

apestaart
Poster rang 4
Poster rang 4
x 184

Bericht door apestaart »

Tim is hoofdinspecteur, hewel men zou het niet veel zeggen ik heb zo de indruk dat het eerder Lexi is, zo commanderen tegen Tim dat koffieklets voor na de interventie is, wie denk zij wel wie dat zij is? :mad:
1 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1718
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

apestaart schreef: di 19 jan 2021, 02:06 wie denk zij wel wie dat zij is?
Zij heeft toch wel heel veel lef! Precies of zij hoofdinspecteur is en Tim slikt dat zomaar. Heeft haar toch op het einde flink liggen gehad met z'n subtiele opmerkingen! :thumbup:
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Ik vind het wel raar dat Lexi zo plots van 'karakter' of manier van doen veranderd is. Ms is ze wel stiekem verliefd op Tim en vindt ze het niet leuk dat ze niet meer met hem in t team zit.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Zoveel is ze toch niet veranderd? We kennen haar vanaf dag 1 al als een niet bepaald vriendelijk type.
Haar onplezierige/jaloerse focus ligt nu alleen op Dieter, en dus ook op Tim omdat die zijn vriend wil steunen, wat Lexi niet kan uitstaan.

Zou best kunnen dat ze eigenlijk een oogje heeft op Tim, maar ik denk dat ze zich ook zonder die "interesse" zo waardeloos zou gedragen. Lexi is een jaloers mens wat een ander het licht in de ogen niet gunt, op welk gebied dan ook. Best wel eng ook dat zoiets als politieagente werkt, want zo iemand wil je niet voor je neus krijgen als je eigenlijk om empathie en fatsoen verlegen zit. Ze is in feite zelf erger dan sommige mensen die ze op moet pakken...
1 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1718
Contacteer:

Christel schreef: di 19 jan 2021, 10:45 Zoveel is ze toch niet veranderd? We kennen haar vanaf dag 1 al als een niet bepaald vriendelijk type.
Ze is niet de politieagent die je wil tegenkomen als je eens wat tegenslag hebt! Politie, je beste vriend, vergeet het maar bij haar. Zelfs als je maar wat verkeerd naar haar kijkt haalt ze waarschijnlijk al haar boeteboekje boven. Degoutant mens!
1 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Eindelijk weten we wat er op Lexi haar lever ligt. Jammer dat ze het dan nodig vindt om Dieter als zondebok te gebruiken. Zo'n dingen mag je echt niet opkroppen, maar moet je gewoon over praten.
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

Ik weet niet hoe serieus je dit complex moet nemen.

Van wat wij hebben kunnen zien hebben Tim en Dieter haar altijd als een volwaardige collega behandeld. Dat Dieter gisteren bij de dronkaard de beschermende rol oppakte lijkt logisch, het is nu eenmaal zijn aard en kwam volgens mij niet omdat hij denkt dat zij zwakker is.

Ook Tim heeft altijd "normaal" tegen haar gedaan. Wat de andere collega's betreft, dat is natuurlijk moeilijk om in te schatten. Maar ik denk echt niet dat haar huidskleur voor de meesten een verschil uitmaakt.
0 x
ThuisStan123
Poster rang 1
Poster rang 1
x 19
x 52

Bericht door ThuisStan123 »

Tiboko schreef: za 30 jan 2021, 11:59 Van wat wij hebben kunnen zien hebben Tim en Dieter haar altijd als een volwaardige collega behandeld. Dat Dieter gisteren bij de dronkaard de beschermende rol oppakte lijkt logisch, het is nu eenmaal zijn aard en kwam volgens mij niet omdat hij denkt dat zij zwakker is.

Ook Tim heeft altijd "normaal" tegen haar gedaan. Wat de andere collega's betreft, dat is natuurlijk moeilijk om in te schatten. Maar ik denk echt niet dat haar huidskleur voor de meesten een verschil uitmaakt.
Voor Tim en Dieter zeker niet. En wat die dronkaard betreft volg ik je volledig. Je zou toch verwachten dat Lexi degenen die haar niet beoordelen omwille van geslacht en huidskleur er juist om zou appreciëren. Tenzij ze Dieter verwart met een of andere racistische dubbelganger (wat mij overigens heel onwaarschijnlijk lijkt) zie ik echt geen reden waarom ze zo naar doet tegen iemand die haar juist wel aanvaardt.
0 x
Johnny
Poster rang 1
Poster rang 1
x 65
x 134

Bericht door Johnny »

We weten natuurlijk niet wat Lexi in het verleden al meegemaakt heeft.
Hoe vaak ze zich misschien al heeft moeten schrap zetten tegen vooroordelen en discriminatie.
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

Ik vind het flauw als de scenaristen nu doen uitschijnen dat het bij de politie allemaal racisten & seksisten zijn.
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1718
Contacteer:

Tiboko schreef: za 30 jan 2021, 13:38 Ik vind het flauw als de scenaristen nu doen uitschijnen dat het bij de politie allemaal racisten & seksisten zijn.
INderdaad,we gaan toch niet die toer op hé! Ik arme gekleurde vrouw die in de hoek geduwd wordt. Dat heeft niks met Dieter te maken en het is dan ook heel flauw dit op hem af te reageren. Ik kan nu wel begrijpen dat er al moeilijke momenten geweest zijn, maar tegenwoordig krijgt elke flik niet meer het respect dat hij/zij verdient.
0 x
Kiki_Dee
Poster rang 4
Poster rang 4
x 173
x 549

Bericht door Kiki_Dee »

Wel goed dat ze eindelijk eens gezegd heeft waarom ze Dieter zo viseren. Is het correct van haar? Nee, zeker niet, maar meestal worden er frustraties uitgewerkt op de verkeerde persoon.
Laatst gewijzigd door Kiki_Dee op zo 31 jan 2021, 17:41, 1 keer totaal gewijzigd.
1 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Inderdaad, ik denk ook dat ze in het verleden (vaak) gekwetst geweest is.
Misschien heeft ze ook hard moeten knokken om te komen waar ze nu staat?
Dat is inderdaad geen reden om Dieter te viseren, maar hij is wel in de buurt.
Hopelijk is het feit dat hij begripvol reageerde voor haar een duwtje in de goede richting.
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Lexi zag er wel sexy uit in de club gisteren ! Waarom iedereen vond dat Dieter er goed uitzag snap ik niet, zo'n stom wit t-shirt onder n vest, dan n jeans en sportsloefen ??? Straf dat je zo in een exclusieve club binnen mag.
1 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

johan1969 schreef: do 11 feb 2021, 11:05 Lexi zag er wel sexy uit in de club gisteren ! Waarom iedereen vond dat Dieter er goed uitzag snap ik niet, zo'n stom wit t-shirt onder n vest, dan n jeans en sportsloefen ??? Straf dat je zo in een exclusieve club binnen mag.
Ik vond Dieter er ook tof uitzien. En samen met sexy Lexi mocht hij zeker gezien zijn! Jammer dat 't zo cliché was dat men niet opendeed voor Dieter, maar wel voor Lexi. En zeggen dat zij zo tegen vooroordelen is... Klopt eigenlijk niet, hé, dat ze die discriminatie zomaar aanvaard?!
0 x
Gesloten