Ook van Lowie die het op de achtergrond zat te besterven en vervolgens Olivia via de telefoon mee liet genieten van de hele discussie
Tania Tibergyn (Katrien De Becker)
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Ja, ik heb er ook wel van genoten.
Ook van Lowie die het op de achtergrond zat te besterven en vervolgens Olivia via de telefoon mee liet genieten van de hele discussie

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- satine
- Poster rang 5

- x 1678
- x 2597
Is het niet vreemd dat Tania niet op het huwelijk van Bob was, ze zijn toch collega's?
Of was er een reden waarom ze er niet was en heb ik die weeral gemist?
0 x
-
ikke
- x 435
Ja, dat vond ik ook vreemd, dat Tania totaal niet wist dat 't huwelijk niet is doorgegaan.
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Dat snapte ik ook al niet zo goed, maar ik dacht dat ik waarschijnlijk ergens iets gemist had
Bij nader inzien hangt me vaag iets bij van de ruzie tussen Christine en Tania, en dat Tania daarop gezegd heeft dat ze beter niet kon gaan omdat het niet bepaald klikte met de bruid en ze haar dag niet wilde verpesten of zoiets.
Maar ik ben daar totaal niet zeker van...
Bij nader inzien hangt me vaag iets bij van de ruzie tussen Christine en Tania, en dat Tania daarop gezegd heeft dat ze beter niet kon gaan omdat het niet bepaald klikte met de bruid en ze haar dag niet wilde verpesten of zoiets.
Maar ik ben daar totaal niet zeker van...
0 x
- martha
- Poster rang 5

- x 1002
- x 585
Zondag heb ik naar de herhaling van de seizoensfinale gekeken en het antwoord waarom Tania niet op het huwelijk aanwezig was, is dat Tania besloten had bij de totaal ontredderde Ann te blijven, na de zelfmoordpoging van Paulien. Ann had Paulien meegenomen naar het doktershuis en daarna was ze ingestort en belde ze naar Tania.
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1382
- x 1739
- Contacteer:
satine schreef: do 05 sep 2019, 09:31 Is het niet vreemd dat Tania niet op het huwelijk van Bob was, ze zijn toch collega's?
Ik dacht dat het was omdat zij bij Ann was, om haar te troosten toen Pauline een jump had willen maken. Ann heeft haar toen gevraagd: moet jij niet op een huwelijk zijn en zij reageerde: neen, ik blijf bij jou, dat is nu belangrijker.
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
Ik vind Tania's overdreven uitbundig gedoe heel vervelend. En ze heeft ook niet echt een dragende rol in de serie
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
martha schreef: do 05 sep 2019, 17:05 Zondag heb ik naar de herhaling van de seizoensfinale gekeken en het antwoord waarom Tania niet op het huwelijk aanwezig was, is dat Tania besloten had bij de totaal ontredderde Ann te blijven, na de zelfmoordpoging van Paulien. Ann had Paulien meegenomen naar het doktershuis en daarna was ze ingestort en belde ze naar Tania.
Dank aan jullie 2 voor de heldere uitleg, wél oplettende kijkertjesdaffy duck schreef: do 05 sep 2019, 17:48 Ik dacht dat het was omdat zij bij Ann was, om haar te troosten toen Pauline een jump had willen maken. Ann heeft haar toen gevraagd: moet jij niet op een huwelijk zijn en zij reageerde: neen, ik blijf bij jou, dat is nu belangrijker.
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1678
- x 2597
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 697
- x 532
Tania gaat wel vaak bij Karin langs. Ik wil niks insinueren, maar toch.........
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1678
- x 2597
Ze werkt in het kantoor ernaast en ze weet dat Karin het moeilijk heeft met het plotse 'wegvallen' van Tom.
Ik vind het niet zo vreemd dat ze er af en toe eens langs gaat.
Of daar iets achter zit, zal de toekomst uitwijzen.
Ik vind het niet zo vreemd dat ze er af en toe eens langs gaat.
Of daar iets achter zit, zal de toekomst uitwijzen.
0 x
-
ikke
- x 435
Ik heb de aflevering niet gezien, maar vind het wel vreemd dat Tania zich ook maar iets aantrekt van Karin. Nog niet zo lang geleden konden ze mekaars bloed drinken. Dat een vrouw veranderd met moeder worden, kan ik wel aannemen, maar niet in die mate dat men iemand die je wou kapotmaken opeens medelevend behandelt.satine schreef: di 26 nov 2019, 09:47 Ze werkt in het kantoor ernaast en ze weet dat Karin het moeilijk heeft met het plotse 'wegvallen' van Tom.
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1678
- x 2597
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1382
- x 1739
- Contacteer:
Zou wel eens kunnen: Tania en Karin hebben het altijd goed met elkaar kunnen vinden. Misschien was er heel in het begin een spotje jaloezie toen Karin nog niet wist dat Tania een goede vriendin uit het verleden van Tom was, maar nadien kwamen ze zelfs een beetje té goed overeen! 
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
-
ikke
- x 435
Ik ben zeker dat jij het juist hebt. Ik zag het nu pas en dacht ook *oeps* ik had het over Tamara.
0 x