Hart onder de riem
					Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
	Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- 
				jessie V.
- Poster rang 5 
- x 692
- x 532
- Kwast
- Poster rang 5 
Re: Hart onder de riem
Tomtom omdat hij door niemand behalve die ene trees wordt gesteund. Tom kerel, dit is dweilen met de kraan open. Koop u een emmer en een trekker!

0 x

"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt

- hannanaske
- Poster rang 5 
- x 10
- x 77
- Tiboko
- Poster rang 5 
- x 47
- x 1036
Weet het niet hoor, voor Franky die stap zette, heeft hij er ongetwijfeld keilang over nagedacht (zal ik of zal ik het niet) en met talloze experten (dokters etc) over deze gigantische stap gepraat. Hij/zij wist dus vooraf perfect wat haar te wachten zou staan. Nu afkomen met "Ik hou nog zoveel van Tibo" is een beetje goedkoop, net op deze "transformatie" is hun relatie stuk gegaan, dus is het maar logisch dat Tibo nu een nieuwe partner heeft gezocht / gevonden, want "zijn" Franky (net zoals die van Frank trouwens) bestaat niet meer...hannanaske schreef:Arme Kaat
	0 x

- Christel
- Poster rang 5 
- x 3251
- x 1602
Maar ook al wist Franky dat hij als man niet gelukkig was, en daardoor de stap heeft gezet om verder als vrouw door het leven te willen, dat maakt natuurlijk nog niet dat zijn gevoelens voor Tibo ineens ophielden te bestaan. Kaat zal vast begrip hebben gehad voor het feit dat Tibo niet kon leven met haar transformatie, maar dat zorgt er nog altijd niet voor dat je het "houden van" ook maar meteen met een knopje uit kunt zetten. 
Ook van mij krijgt Kaat een hart onder de riem...

Ook van mij krijgt Kaat een hart onder de riem...
	0 x

Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..

- hannanaske
- Poster rang 5 
- x 10
- x 77
Iedereen komt in zijn leven wel (een) moment(en) tegen dat je beter egocentrisch kan zijn (wat niet hetzelfde betekent als egoïstisch) en dingen kiest omdat het beter uitkomt voor jezelf, omdat het je gelukkiger maakt.Tiboko schreef:Weet het niet hoor, voor Franky die stap zette, heeft hij er ongetwijfeld keilang over nagedacht (zal ik of zal ik het niet) en met talloze experten (dokters etc) over deze gigantische stap gepraat. Hij/zij wist dus vooraf perfect wat haar te wachten zou staan. Nu afkomen met "Ik hou nog zoveel van Tibo" is een beetje goedkoop, net op deze "transformatie" is hun relatie stuk gegaan, dus is het maar logisch dat Tibo nu een nieuwe partner heeft gezocht / gevonden, want "zijn" Franky (net zoals die van Frank trouwens) bestaat niet meer...hannanaske schreef:Arme Kaat
Dat heeft Kaat ook gedaan, in eerste instantie om te kunnen zijn wie ze echt is. Dat Tibo daar niet mee kan leven is natuurlijk wel te begrijpen, maar dat maakt het daarom niet minder pijnlijk.
Stiekem reken je er toch wel op dat je partner het begrijpt en dat die achter jouw keuze staat.
En eigenlijk weten we ook helemaal niet op welke manier die twee uit mekaar zijn gegaan. Misschien is Tibo boos vertrokken en is het nooit helemaal uitgeklaard.
	0 x

Imagination is the only weapon in the war against reality.

- 
				Linne
- Poster rang 2 
Indien het zo zou gegaan zijn hier een groot hart onder de riem voor Kaat.hannanaske schreef:
En eigenlijk weten we ook helemaal niet op welke manier die twee uit mekaar zijn gegaan. Misschien is Tibo boos vertrokken en is het nooit helemaal uitgeklaard.
Een fatsoenlijk afscheid is ook uit elkaar maar dit doet zoveel meer pijn.
	0 x

- satine
- Poster rang 5 
- x 1667
- x 2571
Een hart onder de riem voor Charité - ik had echt met haar te doen.
Ineens haar 'mama' en 'de oma van Joseph' moeten missen...

0 x

- Kwast
- Poster rang 5 
Voor Judith. Die heeft straks het één en het ander te regelen en te verzorgen gok ik

0 x

"Die Nacht öffnet ihren Schoß

- satine
- Poster rang 5 
- x 1667
- x 2571
Nu nog meer eigenlijk, ze kan Hélène niet eens meer een brief schrijven...satine schreef:Een hart onder de riem voor Charité - ik had echt met haar te doen.
	0 x

- hannanaske
- Poster rang 5 
- x 10
- x 77
Idd, en voor Emma. Nu kan ze ook in de vakantie niet gezellig met hun tweetjes ergens naartoe. Ik hou mijn hart al vast als ze te weten komt dat zij haar oma op het idee heeft gebracht om iets te doen met die gsm.satine schreef:Nu nog meer eigenlijk, ze kan Hélène niet eens meer een brief schrijven...satine schreef:Een hart onder de riem voor Charité - ik had echt met haar te doen.

0 x

- satine
- Poster rang 5 
- x 1667
- x 2571
- 
				nounake
- Poster rang 5 
- x 2250
- x 189
Ze zal al mogen beginnen met Tom om vergiffenis te vragen voor al die keren dat ze hem niet wilde geloven !Kwast schreef:Voor Judith. Die heeft straks het één en het ander te regelen en te verzorgen gok ik
	0 x

- hannanaske
- Poster rang 5 
- x 10
- x 77
Arme Marianne!   Nu leek ze eens oprecht spijt te hebben is heeft ze de moed om zich ook te verontschuldigen....
Euh ja.. ik had er compassie mee

Euh ja.. ik had er compassie mee

0 x

- 
				jessie V.
- Poster rang 5 
- x 692
- x 532
Sam. Je zal maar zulk personeel hebben. Dat gehannes en geharrewar, het lijkt inderdaad wel een kleuterklas.Minstens twee de laan uit sturen en anderen zoeken. (al zal dat laatste niet meevallen  )
 )

)
 )
	0 x