Onderzoeksrechter Lobke Rubbens (Tanya Zabarylo)

Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Re: Onderzoeksrechter Lobke Rubbens (Tanya Zabarylo)

Bericht door Caligula »

Ja,rechtzaken,advocatuur,notariaat en dokterspraktijk is altijd een groot probleem geweest in Thuis! :lol:
0 x
Potentia Principatum
ranske
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door ranske »

Die nieuwe onderzoeksrechter weet niet dat dit in de finale opgelost zal worden en daarom aansleept :whistle:
Toch zit ze op 't juiste spoor, Mayra labiel en Waldek gemanipuleerd.Toen ze hem zei hoe belangrijk het was voor hem om de waarheid te zeggen begrijp ik niet waarom hij de chantage van Mayra niet bekent als reden van zijn laattijdig naar de politie stappen. Is die nu in staat om naar de gevangenis te gaan om voor Mayra te liegen ? Die is goed gek zeg.
Wat de onderzoeksrechter ook moet opgevallen zijn is hoe Waldek gespannen Mayra aankeek alsof hij zou bekennen
en hoe zij alles op alles zette met dwingende blikken om hem te manipuleren. Haar macht over hem sprak boekdelen.
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Ik denk ook inderdaad dat die onderzoeksrechter nog zo dom niet is. Ik begrijp niet goed waarom die gelijktijdig worden verhoord.
0 x
zanacht
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door zanacht »

jessie V. schreef:Ik denk ook inderdaad dat die onderzoeksrechter nog zo dom niet is. Ik begrijp niet goed waarom die gelijktijdig worden verhoord.
Daar heb je een punt want daaraan heb ik ook gedacht waarom ze die 2 niet apart kunnen verhoren.
Als ze dit zouden doen en Waldek een beetje onder druk zetten dan zou de hele waarheid misschien eindelijk eens boven komen. Nu passen ze hun verhaal aan mekaar aan dat moet de onderzoeksrechter toch ook weten.
Waarom hij haar blijft beschermen dat blijft een grote vraag. :doh:
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

In principe is dat altijd zo. Want dan kunnen ze uiteraard de verklaringen van de een met de andere toetsen en gelijkenissen of verschillen vinden. Zo is het in RL, maar dit is een Thuis-rechtzaak, je moet je daar op inzetten en meeleven! Helemaal verschillend en niks te maken met RL,wat de schrijverkes ook maar beweren. ;)
0 x
Potentia Principatum
ranske
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door ranske »

Met drie beschuldigden had er een bovenop de tafel gezeten in dat rookkamertje vrees ik. En zoals die figuranten, pardon, advokaten daar vlakachter plakten en dat dubbelverhoor was ook niet juist. Thuis gaat soms achteloos om met decor.
Dat lijkt onbelangrijk terwijl zoiets de scene benadrukt. Daartegen is hun muziek goed gekozen vooral als er iets dreigt.
Die mensen van de sound hebben inzicht in de situatie die ze moeten aanscherpen.
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

ranske schreef:Thuis gaat soms achteloos om met decor.
Niet alleen met het decor hé!
0 x
Potentia Principatum
Gesloten