Adil Bakkal (Nawfel Bardad-Daidj)
- martha
- Poster rang 5
- x 972
- x 577
Re: Adil (Nawfel Bardad-Daidj)
Maar wel heel moedig van hem om tegen zijn werkgeefster te zeggen dat hij er verliefd op is 

0 x
-
- Poster rang 5
Bwa, het hoeven niet allemaal extraverte karakters te zijn hé in Thuis.Crackers schreef:Veel toegevoegde waarde heeft die Adil voorlopig niet en hij trekt inderdaad altijd een gezicht alsof hij net een bord spruiten heeft moeten leeg eten van zijn mama.

0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
- x 435
Inderdaad. Een groot verschil met het meelopertje dat hij eerst was.martha schreef:Maar wel heel moedig van hem om tegen zijn werkgeefster te zeggen dat hij er verliefd op is
Hij praat een beetje met een Brussels accent. Mogelijks is zijn moedertaal Frans en niet Nederlands.nounake schreef:Ik kan hem ook dikwijls heel slecht verstaan ; hij praat binnensmonds , heel stil en veel te snel .
Maar ik erger me persoonlijk het meest aan zijn 'pfffff'. Je moet er eens op letten hoeveel keer hij dat zegt. Even ergerlijk als het 'zuchten' van Tom.
0 x
-
- x 435
De acteur die Adil speelt is geboren in Anderlecht vandaar zijn Brussels accent.Omega schreef: Hij praat een beetje met een Brussels accent. Mogelijks is zijn moedertaal Frans en niet Nederlands.
0 x
- Nickos
- Poster rang 2
- x 1
- x 7
Adil vindt dat Lowie met meer respect over zijn vader zou mogen praten, maar zelf heeft hij het wel over 'den bompa en de bomma' als hij het over Frank en Simonne heeft. Want dat is écht respect hebben!
0 x
-
- Poster rang 5
frank en simonne zijn ook zijn ouders niet hè.Nickos schreef:Adil vindt dat Lowie met meer respect over zijn vader zou mogen praten, maar zelf heeft hij het wel over 'den bompa en de bomma' als hij het over Frank en Simonne heeft. Want dat is écht respect hebben!

0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
Dat heeft hij gewoon overgenomen van Toon, die kwam als eerste met "den bompa" af...
Wellicht ziet hij het gewoon als een grapje, want met Frank schiet hij tegenwoordig goed op. Daarenboven mag je er van uitgaan dat Adil toch niet meteen op de hoogte is van de volledige voorgeschiedenis van Luc en Lowie.
Wellicht ziet hij het gewoon als een grapje, want met Frank schiet hij tegenwoordig goed op. Daarenboven mag je er van uitgaan dat Adil toch niet meteen op de hoogte is van de volledige voorgeschiedenis van Luc en Lowie.
0 x
-
- Nog geen rang
Adil heeft blijkbaar ook iets voorgehad met zijn vader net voordat die overleden is... Waarschijnlijk zware woorden gehad ofzo en de klok niet teruggedraaid kunnen hebben?
0 x
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
-
- Poster rang 2
Ik vind wel niet dat Adil moet oordelen over een situatie die hij niet kent. Sommige ouders verdienen geen respect.
0 x
-
- Nog geen rang
Adil oordeelt niet, hij geeft raad en zijn mening. Zijn houding blijft dezelfde tegenover Lowie.Djenner schreef:Ik vind wel niet dat Adil moet oordelen over een situatie die hij niet kent. Sommige ouders verdienen geen respect.
Maar ik vind ook wel dat je respect moet hebben voor je ouders, of voor elke persoon eigenlijk. Je kan nu natuurlijk aandraven met de meest extreme situaties, maar draait het niet om.
Ik wil niet zeggen dat je moet overeenkomen met je ouders, dat je het altijd met hen moet eens zijn, zeker niet, maar eens luisteren, beleefdheid, ja dat zeker wel. Ik begrijp zeker dat kinderen willen breken met hun ouders en dat recht hebben ze, maar dat wil niet zeggen dat daarom perse het respect weg is.
0 x
-
- Poster rang 2
Adil oordeelt wel. Hij gaat er vanuit zijn eigen situatie van uit dat je respect moet hebben voor zijn ouders omdat hij wschl zelf in een liefdevol gezin is opgegroeid. Hij kent te weinig van Lowie's situatie om te zeggen wat hij zei.
Beeld je eens in dat je een vader hebt zoals Luc of een ouder die je jarenlang zwaar heeft misbruikt. Als je dan hoort dat je tegen zo'n mensen respect moet hebben zonder dat die iets van de situatie afweet, dat komt heel hard aan.
Beeld je eens in dat je een vader hebt zoals Luc of een ouder die je jarenlang zwaar heeft misbruikt. Als je dan hoort dat je tegen zo'n mensen respect moet hebben zonder dat die iets van de situatie afweet, dat komt heel hard aan.
0 x
-
- Nog geen rang
Lowie beïnvloedt met zijn gedrag zijn gehele omgeving, wordt zelfs freaky op het randje van agressief, dan vind ik dat je het recht hebt om daar naar te polsen. Dat Lowie er niets over kwijt wil, respecteer ik, maar dan moet hij zeer dringend iets doen aan zijn gedrag, agressiebeheersing ofzo, want het komt toch wel van pas.Djenner schreef:Adil oordeelt wel. Hij gaat er vanuit zijn eigen situatie van uit dat je respect moet hebben voor zijn ouders omdat hij wschl zelf in een liefdevol gezin is opgegroeid. Hij kent te weinig van Lowie's situatie om te zeggen wat hij zei.
0 x
-
- Poster rang 2
Het gedrag van Lowie is één. De wijze waarop Adil een standpunt inneemt over de ideale vader-zoonrelatie is iets anders.
0 x
-
- Nog geen rang
Op zen best in Crimi Clowns
Moderator bericht:
Dit is het topic van het personage Adil.
Niet van de acteur Nawfel...
Niet van de acteur Nawfel...
Laatst gewijzigd door Hi_Mr_Herbert op do 10 apr 2014, 14:57, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x