Speculatie: Hoe keert Femke terug?

exsencon
x 435

Re: Speculatie: Hoe keert Femke terug?

Bericht door exsencon »

Luc schreef:Femke zal bevallen als het uitkomt in het verhaal. Trouwens, ze kunnen niet eeuwig die 3 maanden zomerstop niet laten meetelen, anders speelde Thuis zich nu af in 2007 ofzo.
Dat is nu juist de relativiteit van Thuis hé. Die slimme scenaristen hebben alles begrepen van Albert Einstein en dat al sinds 18 jaar. Je kunt daar zo maar geen warp-speed scenario inbouwen, anders zou Femke bevallen voor ze zwanger is. :lol:
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Luc schreef:Femke zal bevallen als het uitkomt in het verhaal. Trouwens, ze kunnen niet eeuwig die 3 maanden zomerstop niet laten meetelen, anders speelde Thuis zich nu af in 2007 ofzo.
Maar néén. Ge moet die drie maanden gewoon volledig wegdenken uit de kalender. Een Thuisjaar duurt 9 maanden en geen 12!. We zien ze in Thuis toch elk jaar gelijktijdig nieuwjaar vieren met ons. De zomermaanden bestaan daar gewoon niet en een jaar duurt 9 maanden. Als juni en/of augustus al eens voor komen in een Thuisschrikkeljaar duren die nooit langer dan één week. Juli bestaat helemaal niet.
0 x
Luc
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Luc »

tvx1 schreef:
Maar néén. Ge moet die drie maanden gewoon volledig wegdenken uit de kalender. Een Thuisjaar duurt 9 maanden en geen 12!. We zien ze in Thuis toch elk jaar gelijktijdig nieuwjaar vieren met ons. De zomermaanden bestaan daar gewoon niet en een jaar duurt 9 maanden. Als juni en/of augustus al eens voor komen in een Thuisschrikkeljaar duren die nooit langer dan één week. Juli bestaat helemaal niet.
Jammer voor hen dan. Zijn de leukste maanden van het jaar nochtans :(
0 x
exsencon
x 435

Bericht door exsencon »

Ja dat is altijd zo met soaps en ook met vervolgseries. Men pikt gewoon op in het nieuwe seizoen waar het vorige is geëindigd.
We weten toch allemaal dat het WE niet bestaat in Thuis. Het pikt gewoon maandag op waar het vrijdag is gestopt. Dat is gewoon zo. Als je die verdwenen WE en zomermaanden gaat optellen over 18 jaar kom je natuurlijk aan een impressionant getal maar zo werkt het niet.
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Luc schreef:
tvx1 schreef:
Jammer voor hen dan. Zijn de leukste maanden van het jaar nochtans :(
Dat is een feit!
0 x
Summer85
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Summer85 »

Ik hoop dat ze rap terug is... :violin:
0 x
Taliver67
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Taliver67 »

Zie hem al komen : ofwel wordt de baby van Femke geadopteerd door Ann en Mayra, ofwel sterft het kindje, en wordt zijn hoornvlies gebruikt om Peggy weer te laten zien... :violin:
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Taliver67 schreef:Zie hem al komen : ofwel wordt de baby van Femke geadopteerd door Ann en Mayra, ofwel sterft het kindje, en wordt zijn hoornvlies gebruikt om Peggy weer te laten zien... :violin:
Denk niet dat Marianne ooit gaat toelaten dat ze een kind van Femke adopteren. De genetische achtergrond daarvan volstaat niet voor haar familie.
0 x
GroteThuisfan!!!
Poster rang 1
Poster rang 1
x 2
x 1

Bericht door GroteThuisfan!!! »

Volgens de boekjes keert Femke terug rond eind januari/begin februari !!!! JOEPIE !!!!!!! :dance:
0 x
NERGENS BETER DAN THUIS!!!
Je wordt niet geboren als man of vrouw, maar als mens met een ♥
annekeHU
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door annekeHU »

GroteThuisfan!!! schreef:Volgens de boekjes keert Femke terug rond eind januari/begin februari !!!! JOEPIE !!!!!!! :dance:
Mag ik vragen welk boekske? Ik moet morgen om boodschappen, dan kan ik eens gauw het betreffende artikel lezen, in de winkel (en het boekje nadien netjes terugleggen!)
0 x
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

Als barvrouw voor de Zus en Zo met zo een Duits pakje aan en aan elke hand 3 fusten pils!
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"

You can have it all, my empire of dirt
ikke
x 435

Bericht door ikke »

Kwast schreef:Als barvrouw voor de Zus en Zo met zo een Duits pakje aan en aan elke hand 3 fusten pils!
drink, drink broederlein drink, drink toh die zorgen erous...
Sorry voor mijn erbarmelijk duits, dat habe ich nimmer gelernt in schüle....Ik MOETgewoon zingen... :violin: :violin: :violin: :violin:
0 x
Poolaapje
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Poolaapje »

Kwast schreef:Als barvrouw voor de Zus en Zo met zo een Duits pakje aan en aan elke hand 3 fusten pils!
Hop, alle klanten weer weg...
0 x
Afbeelding
GroteThuisfan!!!
Poster rang 1
Poster rang 1
x 2
x 1

Bericht door GroteThuisfan!!! »

annekeHU schreef:
GroteThuisfan!!! schreef:Volgens de boekjes keert Femke terug rond eind januari/begin februari !!!! JOEPIE !!!!!!! :dance:
Mag ik vragen welk boekske? Ik moet morgen om boodschappen, dan kan ik eens gauw het betreffende artikel lezen, in de winkel (en het boekje nadien netjes terugleggen!)
Enige tijd geleden stond dat in de Dag Allemaal (die van za. 6 juli t/m vr. 12 juli, redelijk groot artikel) . En ze zij dat ze begin november terug op de set verwacht werd. En ze nemen de afleveringen ongeveer 3 maanden op voorhand op, dus?
0 x
NERGENS BETER DAN THUIS!!!
Je wordt niet geboren als man of vrouw, maar als mens met een ♥
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Van mij moet ze niet terugkeren !
0 x