Lowie Bomans (Mathias Vergels)
- Kwast
- Poster rang 5
Re: Lowie Bomans (Mathias Vergels)
Vergeet de plantentuin van Leontien niet, of wat was dat ook al weer
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
-
- Poster rang 5
- x 2250
- x 189
k veronderstel dat Leontien toch altijd Nederlands is blijven spreken tegen Lowie. Hij zal waarschijnlijk tweetalig zijn (Nederlands-Spaans) en waarschijnlijk zal hij in zijn Nederlandse zinnen Spaanse woorden toevoegen. Een beetje à la Astrid Bryan (maar zij heeft dat dan met Nederlands-Engels).
Of zoals Luc met zijn belachelijke amerikaanse tongval bij sommige namen zoals " simôoone" en "Djoelia".
Hij kwam , als ik me goed herinner ergens heeeeel lang geleden toch uit USA terug ???? Maar dat hij nu nog steeds dat accent heeft en enkel bij bepaalde voornamen vind ik belachelijk .
Of zoals Luc met zijn belachelijke amerikaanse tongval bij sommige namen zoals " simôoone" en "Djoelia".
Hij kwam , als ik me goed herinner ergens heeeeel lang geleden toch uit USA terug ???? Maar dat hij nu nog steeds dat accent heeft en enkel bij bepaalde voornamen vind ik belachelijk .
0 x
-
- Poster rang 5
- x 2250
- x 189
Eigenlijk zou dat helemaal niet kunnen hé ? Een kind waar ge 16jaar niks van hoort of ziet, zo opeens herkennen van de 1ste blik ....Peter Jansens schreef:Goed dat Luc zo een goed geheugen heeft, ik had Lowietje helemaal niet herkend!
Maar ik zie er naar uit wat de verhaallijn tussen Luc & Zoon kan betekenen... (en de gevolgen met Julia, Frank, Franky, enz...)
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Luc dacht de laatste tijd blijkbaar veel aan Lowie en plots zit daar zo'n kerel, je wordt er speciaal voor van je werk gehaald, de dame die erbij was...nounake schreef:Eigenlijk zou dat helemaal niet kunnen hé ? Een kind waar ge 16jaar niks van hoort of ziet, zo opeens herkennen van de 1ste blik ....
Het is niet zo dat Luc in de supermarkt liep en opeens Lowie tussen de andere klanten herkende he

0 x
-
- Poster rang 5
Luc zal z'n zoontje veel te vertellen hebben, maar benieuwd hoe hij het zal vertellen.
Zou hij ook vertellen dat hij Franky nog ontvoerd heeft om de schuilplaats van Leontien en Lowietje te achterhalen?

Zou hij ook vertellen dat hij Franky nog ontvoerd heeft om de schuilplaats van Leontien en Lowietje te achterhalen?
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
- x 435
En dat hij samen met Marie zijn mama voor gek heeft willen verklaren? Dat hij zich zogezegd heeft laten begraven door zijn eigen mama en Marie? Dat door zijn onnozele stommiteiten de Frank in paniek geschoten is terwijl hij een wanhopig Sofieke in zijn taxi had die hij dan maar op een verlaten weg heeft achtergelaten? Dat hij...enz. Ik denk echt dat de Luc beter zou zwijgen!lord F. schreef:Luc zal z'n zoontje veel te vertellen hebben, maar benieuwd hoe hij het zal vertellen.![]()
0 x
-
- Poster rang 1
-
- Poster rang 5
nu ja, nonkel Frank is ook niet bepaald een voorbeeld.fresia schreef:Denk dat nonkel Frank veel zal vertellen over pa Luc![]()
![]()

0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
- x 435
Nee,dat is hij niet!lord F. schreef:nu ja, nonkel Frank is ook niet bepaald een voorbeeld.fresia schreef:Denk dat nonkel Frank veel zal vertellen over pa Luc![]()
![]()
0 x
- Sasha
- Poster rang 1
Dat was ik al helemaal vergeten dat Frank toen inderdaad Sofie had achtergelaten op die weg omdat meneer Luc Franky toen had ontvoerd.Wie weet was Sofie nooit vermoord geweest als Luc dat niet had gedaan...exsencon schreef:En dat hij samen met Marie zijn mama voor gek heeft willen verklaren? Dat hij zich zogezegd heeft laten begraven door zijn eigen mama en Marie? Dat door zijn onnozele stommiteiten de Frank in paniek geschoten is terwijl hij een wanhopig Sofieke in zijn taxi had die hij dan maar op een verlaten weg heeft achtergelaten? Dat hij...enz. Ik denk echt dat de Luc beter zou zwijgen!lord F. schreef:Luc zal z'n zoontje veel te vertellen hebben, maar benieuwd hoe hij het zal vertellen.![]()
Maar ja , dat kunnen we misschien ook weer niet op Luc steken. Er was maar één schuldige in die zaak en dat was Mike. Hoewel in mijn ogen Peter er ook wel wat schuld aan had.
Back on topic --> Ben benieuwd of Lowie wel alles te horen zal krijgen. Ik denk niet dat hij en Luc een normale vader zoon band kunnen opbouwen als Lowie alles weet. Maar het achterhouden is waarschijnlijk ook niet goed voor diezelfde band...
0 x
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Hij zal alles wel te horen krijgen, maar ik denk dat dat verhaal niet van zijn vader gaat komen, maar van zijn geliefde oom Frank. In geuren en kleuren en met alle details 

0 x
-
- x 435
Ja, dat hij alles te weten gaat komen is zeker anders zou Thuis niet Thuis zijn hé!
0 x
-
- x 435
-
- Poster rang 1
-
- Poster rang 1