Wat vond je van de seizoensfinale?
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Re: Wat vond je van de seizoensfinale?
Inderdaad, Eddy en zijn hoed

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- Crackers
- Poster rang 5

Van Nancy, die kreeg toch 2 euro opslag?Matthi schreef:Inderdaad ... waar haalt hij ineens dat geld vandaan om z'on costuum te kopen ?
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
-
Emmely
- Nog geen rang
- Contacteer:
Hij zag er geweldig uit. Hij zou zo de burgemeester in 'Samson & Gert' kunnen vervangen!Crackers schreef:Ik vond Eddy machtig gekleed
0 x
- WildRose
- Nog geen rang
- Contacteer:
hm ik had er ook meer van verwacht, het hield op en toen dacht ik, dat was het? Ik dacht dat er nog iets met Guy ging gebeuren. Toen ik Guy daar door dat raam zag, man, vond ik écht wel eng
zag er écht als een moordenaar uit, voor de eerste keer.
Zoals al gezegd was, het werd niet opgebouwd, alles gebeurde plots en dat vond ik jammer, ik dacht dat het spannender ging worden nadat ik Guy daar zag, maar het werd nooit spannend, er gebeurden gewoon dingen.
Toen Femke daar op Simonne reed dacht ik eerst dat Femke vluchtmisdrijf pleegde maar aan de samenvatting te zien zag ze Simonne niet liggen :p
Zoals al gezegd was, het werd niet opgebouwd, alles gebeurde plots en dat vond ik jammer, ik dacht dat het spannender ging worden nadat ik Guy daar zag, maar het werd nooit spannend, er gebeurden gewoon dingen.
Toen Femke daar op Simonne reed dacht ik eerst dat Femke vluchtmisdrijf pleegde maar aan de samenvatting te zien zag ze Simonne niet liggen :p
0 x
-
Herbie
- Nog geen rang
De seizoensfinale valt gemakkelijk samen te vatten "de saaiste ooit".
Aangezien er hier ook een poll over is weet ik mijn poll antwoord al.
Aangezien er hier ook een poll over is weet ik mijn poll antwoord al.
0 x
-
cyberbozzo
- Nog geen rang
Ik heb het hier niet opgenomen en was tijdens het kijken wat op het internet aan het surfen, maar toch geprobeerd om mijn aandacht erbij te houden.
Ben ik nu de enige die precies een schotwonde in het voorhoofd van Simonne zag? Of heb ik dat verkeerd gezien?
Ik denk ook dat ze is neergeschoten door Guy.
Heb ik dat verkeerd gezien?
Ben ik nu de enige die precies een schotwonde in het voorhoofd van Simonne zag? Of heb ik dat verkeerd gezien?
Ik denk ook dat ze is neergeschoten door Guy.
Heb ik dat verkeerd gezien?
0 x
-
Ann+
- x 435
Ik heb helemaal geen wonde aan haar voorhoofd gezien, en ook aan de achterkant was er alleen maar het bloed, er was geen beeld van de wonde!
0 x
-
cyberbozzo
- Nog geen rang
Verkeerd gezien van mij dan... Zeg het: was niet 200% geconcentreerd, dus niet op mijn opmerking letten.
0 x
- WildRose
- Nog geen rang
- Contacteer:
Ik heb ook geen schot gehoord of een wonde gezien, lijkt mij eigenlijk wel raar dat Guy een geweer zou hebben. Vind er iemand nog dat Simonne daar ongeloofwaardig ligt? normaalgezien als je bewusteloos bent en bent gevallen ligt je arm niet zo propertjes op je lichaam en liggen je armen vrij open ofzo, losjes naast je lichaam. Of het kan ook zijn dat ik weinig afweet van zo'n dingen 
0 x
- Crackers
- Poster rang 5

cyberbozzo schreef: Ben ik nu de enige die precies een schotwonde in het voorhoofd van Simonne zag? Of heb ik dat verkeerd gezien?
denk dat je de enige bent
0 x
-
ZRT
- Nog geen rang
Zal wel Kasper zijn drugsdealer zijn die geschoten heeft. Doordat Femke zonder lichten reed dachten ze waarschijnlijk abusievelijk dat Kasper ipv Femke in die wagen zat, een coke snuivende Femke ontwijkt echter met wat geluk de verdwaalde kogel die Simonne raakt. Lijkt me logischer dan dat Guy erachter zou zitten en voor een aanrijding zou dit toch wel een zeer vreemde wonde zijn.
0 x
-
Ann+
- x 435
- satine
- Poster rang 5

- x 1667
- x 2572
Maar waarom zou die Kasper willen afknallen?
Hij had het geld toch klaar om te geven?
En iemand die dood is, daar kan je niet nog méér geld van aftroggelen, dus ik zie geen motief.
En iemand die dood is, daar kan je niet nog méér geld van aftroggelen, dus ik zie geen motief.
0 x
-
eva verbist
- Nog geen rang
- Crackers
- Poster rang 5

misschien omdat hij meer geld op zak had dan dat wat hij hen schuldig was... Hij stak namelijk een deel in een enveloppe en een ander deel in zijn rugzak. Of hij stribbelde tegen om alles af te geven.satine schreef:Maar waarom zou die Kasper willen afknallen?
0 x