Katrien Snackaert (Lotte Vannieuwenborg)

Gesloten
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Re: Katrien Snackaert (Lotte Vannieuwenborg)

Bericht door johan1969 »

Luc schreef:Katrien haar modellencarrière lijkt ten einde te lopen: gelukkig maar want vond het niet meteen de meest realistische verhaallijn.
Nee, en als je al moet betalen om een modellencursus te volgen, klopt er iets niet. Goeie modellen worden geheadhunt en krijgen gratis opleiding.
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 972
x 577

Bericht door martha »

Ik denk dat de schrijvers van thuis willen zeggen : velen voelen zich geroepen maar weinig worden uitverkoren. Het is een soort van waarschuwing dat er in het zogenaamde modellenwereldje heel veel oplichting gebeurt. Neem nu 750 € voor die cursus en na 2 of was het 3 lessen kreeg Katrien al te horen dat ze mocht ophoepelen (ze was zogezegd te dik). Tja voor haar is het nu een zware ontgoocheling. Puberaal reageren ? Hoe oud is zij (in de reeks) : 20 jaar ? Wel ik ben een stuk ouder doch als ik ergens afgewezen word in iets waar ik heel veel geïnvesteerd heb dan ben ik de eerste dagen ook niet te genieten hoor.
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Dat modelverhaal van Katrien heb ik altijd onrealistisch gevonden.
0 x
Luc
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Luc »

johan1969 schreef: Goeie modellen worden geheadhunt en krijgen gratis opleiding.
Je spreekt uit ervaring ofzo 8) ? Neen, ik denk ook dat ze ergens wel iets wilde meegeven, ook ivm. anorexia enzo.
0 x
Walsoorden
Nog geen rang

Bericht door Walsoorden »

Luc schreef:
johan1969 schreef: Goeie modellen worden geheadhunt en krijgen gratis opleiding.
Je spreekt uit ervaring ofzo 8) ? Neen, ik denk ook dat ze ergens wel iets wilde meegeven, ook ivm. anorexia enzo.
Ja ik denk ook dat Katrien anorexia gaat krijgen. Had al langer dat gevoel en nadat ze die 'fruitsap' van Guy weggooide, was het voor mij overduidelijk.
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Anorexia hadden we nog niet gehad.
0 x
doken18
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door doken18 »

Ja vandaag werd het mij ook overduidelijk. Ik vind het wel goed dat het thema "Anorexia" ook in thuis voorkomt want er zijn toch nog altijd veel jonge mensen die zich spiegelen aan die gefotoshopte modellen uit magazines.
0 x
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

En ik met mijn evil brein maar denken dat ze het weggoot omdat ze dacht dat Guy er iets verdachts in gemikt had. :boo:
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"

You can have it all, my empire of dirt
eddy en nancy
Poster rang 3
Poster rang 3
Contacteer:

Bericht door eddy en nancy »

Ik wil niet te ver afwijken maar het zijn niet alleen de jonge pubers die anorexia hebben, in mijn zeer nabije kennissenkring ken ik volwassenen die ook met een serieus eetprobleem zitten. Anorexia en/of boulimie kan een levenslang probleem zijn.

Eddy
0 x
Groetjes van Eddy, Nancy en Macho.

Viva Hércules !

http://www.bloggen.be/mobielehonden - (bijna) dagelijkse soap
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1718
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

Toch misschien een vraagje van mijnentwege: hoe gaan ze dat in beeld brengen? Katrien echt laten een vermageringskuur ondergaan. Zal wel een probleem geven. Dat is niet zoiets dat je met schmink kunt insinueren. Al vond ik dat ze er gisteren al wat bleekskes bijliep! :lolno:
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
eddy en nancy
Poster rang 3
Poster rang 3
Contacteer:

Bericht door eddy en nancy »

Er zijn acteurs die voor een rol soms tientallen kilo's moeten bijkomen - je moet er iets voor over hebben hé :lol:

Eddy
0 x
Groetjes van Eddy, Nancy en Macho.

Viva Hércules !

http://www.bloggen.be/mobielehonden - (bijna) dagelijkse soap
Luc
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Luc »

daffy duck schreef:Toch misschien een vraagje van mijnentwege: hoe gaan ze dat in beeld brengen? Katrien echt laten een vermageringskuur ondergaan. Zal wel een probleem geven. Dat is niet zoiets dat je met schmink kunt insinueren. Al vond ik dat ze er gisteren al wat bleekskes bijliep! :lolno:
Dat vroeg ik me ook al af. Maar ik denk dat ze op tijd zal zien hoe verkeerd bezig ze is en dan niet echt veel hoeft te vermageren.
0 x
Rieka
x 435

Bericht door Rieka »

Luc schreef:
daffy duck schreef:Toch misschien een vraagje van mijnentwege: hoe gaan ze dat in beeld brengen? Katrien echt laten een vermageringskuur ondergaan. Zal wel een probleem geven. Dat is niet zoiets dat je met schmink kunt insinueren. Al vond ik dat ze er gisteren al wat bleekskes bijliep! :lolno:
Dat vroeg ik me ook al af. Maar ik denk dat ze op tijd zal zien hoe verkeerd bezig ze is en dan niet echt veel hoeft te vermageren.
Ik denk dat haar omgeving het wel rap zal doorhebben: ze leven toch op mekaars lip in dat krappe appartement :lol: ?!
0 x
Marleen2502
Nog geen rang

Bericht door Marleen2502 »

en je kan ook gewoon best lang een eetstoornis hebben zonder meteen op levensgevaarlijk ondergewicht te zitten... dat is daarom niet minder erg of gevaarlijk, want ondervoeding zorgt voor evenveel negatieve gevolgen dan ondergewicht.
Ik hoop dat Katrien op tijd geholpen wordt.
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 972
x 577

Bericht door martha »

mensen die anorexia hebben proberen dat ook te verdoezelen voor hun omgeving door o.a. wijde truien te dragen. Het is duidelijk dat de scenaristen dit thema gaan gebruiken, Katrien is zo onzeker over haar eigen. Ik had eerst gedacht "boulemie" omdat zij deze week met Paulien die doos snoep zat uit te eten. Nu, mijn glazen bol zegt dat binnenkort haar moeder andere kopzorgen zal hebben en ook Paulien zit met haar hoofdje bij Rafael dus zal niemand nog letten op de problemen van Katrien en de signalen die zij (on)bewust geeft. Misschien heel goed dat dit thema eens aangeroerd wordt. Want inderdaad anorexia is niet uitsluitend een puber-meisje ziekte. Ook jongens kunnen het hebben en volwassenen. Een collega heeft zo zijn tweelingdochters (die toen al eind de twintig waren) bijna ten gronde zien gaan.
0 x
Gesloten