Sorry als dit al ergens gemeld is of becommentarieerd, maar ik heb nog maar net zowat een maand 'bijgekeken' en er is iets wat ik niet begrijp en hier niet heb teruggevonden.
Fien werd lang niet vermist omdat ze naar gedacht een week op vakantie was gegaan. Dat Jens dat meent kan ik begrijpen, want ze hadden net ruzie gehad - precies over dat weekje. Maar waar woont Fien? Is ze niet nog thuis bij haar ouders? Of met andere verpleegkundigen in een appartementje? Volgens mij is ze niet volledig bij Tim en Jens ingetrokken. Waar ze dan ook woont, daar moet het op reis gaan bekend zijn, want daar wordt de koffer gepakt, afspraken gemaakt, wordt ze weggebracht naar trein of vlucht - whatever. Haar ouders bleven vrij lang uit beeld - Jens heeft ze niet gecontacteerd en zelfs de politie niet. Voor de speurhonden werd aan Jens om een kledingstuk gevraagd.
Ik snap daar dus helemaal niets van. En ja, het makkelijkst is om te zeggen dat het een soap is en dat daar alles kan en niets logisch. Maar ja, dan hebben we hier helemaal niets meer te melden .....
Enfin, wat is jullie gedacht daarover?