Ik hoop het ook. Ik kan die Nona niet goed af.Mieke schreef:Het is te hopen dat Kasper zich niet laat verleiden door die lelijke Nona![]()
Amber
-
- Poster rang 1
Uhu, ik hoop ook dat hij niet met die Nona begint... Ziet er echt zo een gemeen sletje uit...*Ikke* schreef:Als Amber weet dat Casper nu zoveel bij Nona is zal zeniet blij zijn. Hopelijk maakt ze het niet uit, want dan wil Casper haar terug.. En dat hebben we al eens gezien..

0 x
Life is not what happens to us, it's what happens next! (Open Window)
-
- Nog geen rang
-
- Poster rang 1
Hij kende Nona al van voor de tijd met Amber he... Maar ik vind dat eigenlijk ook een beetje eigenaardig... Kasper was eerst zo'n verlegen jongen en toch leerde hij al die meisjes kennen... Laten we gewoon blij zijn dat ook die jongen van straat is!WillyWortel schreef:Hoe komt Casper aan al die vrouwelijke aandacht, DAT is de vraag

0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
hij is toch nog altijd met Amber? ik denk niet dat zijn 'vriendschap' met Nona in goeie aarde zal vallen!manon schreef:Hij kende Nona al van voor de tijd met Amber he... Maar ik vind dat eigenlijk ook een beetje eigenaardig... Kasper was eerst zo'n verlegen jongen en toch leerde hij al die meisjes kennen... Laten we gewoon blij zijn dat ook die jongen van straat is!WillyWortel schreef:Hoe komt Casper aan al die vrouwelijke aandacht, DAT is de vraagNiet dat hetgeen waarmee hij van straat is zo positief is, maar kom...

0 x
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
-
- Poster rang 1
Ik denk nog niet, maar zal niet zo lang meer duren vrees ik... Ik vond toch dat Amber een betere partij was voor Kasper dan Nona...johan1969 schreef:Ik vind Nona wel sexier dan Amber.
Maar blijkbaar heeft ze wel problemen thuis, reden voor haar rebelse gedrag. Daar zullen we nog meer van horen.
Is t nu gedaan tussen Kasper en Amber ?
0 x
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
-
- Nog geen rang
-
- Nog geen rang
Nona is een beetje zoals Peggy in het begin denk ik. Het zou dus best kunnen dat Rosa zich hierover gaat ontfermen, nu Eva, die ze altijd als haar tweede dochter beschouwde ook verdwenen is.
Ik moet zeggen dat Nona mij wel bevalt, dus ik hoop dat ze nog eventjes blijft hangen... Al hoop ik ook dat we snel nog iets van Ambertje gaan horen...
Ik moet zeggen dat Nona mij wel bevalt, dus ik hoop dat ze nog eventjes blijft hangen... Al hoop ik ook dat we snel nog iets van Ambertje gaan horen...
0 x
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276