Wat er niet klopt in Thuis

Plaats hier je berichtje over de soap Thuis in het algemeen.
Forumregels
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 975
x 579

Bericht door martha »

apestaart schreef: vr 09 okt 2020, 22:25 Naar mijn weten is een begraafplaats 's nachts gesloten al is het om vandalen buiten te houden en Ann gaat zomaar midden in de nacht de graven van Sandrine en Walter bezoeken.
0 x
Misschien is dat in grote steden zo maar hier waar ik woon kan je zomaar 's nachts over begraafplaatsen wandelen hoor, die zijn niet afgesloten.

Wat ik me afvroeg : waarom zakte die broek van Waldek niet af toen hij opstond en naar de slaapkamer strompelde ? Die stond toch wijd open toen hij recht krabbelde ?
1 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

martha schreef: za 10 okt 2020, 13:09 Wat ik me afvroeg : waarom zakte die broek van Waldek niet af toen hij opstond en naar de slaapkamer strompelde ?
Ik heb die bedenking luidop geuit toen ik die scène zag! :lol:
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 975
x 579

Bericht door martha »

:lol:
0 x
vdbemdsa
Poster rang 2
Poster rang 2
x 3
x 112

Bericht door vdbemdsa »

apestaart schreef: vr 09 okt 2020, 22:25 Sinds wanneer is een begraafplaats 's nachts toegankelijk? Naar mijn weten is een begraafplaats 's nachts gesloten al is het om vandalen buiten te houden en Ann gaat zomaar midden in de nacht de graven van Sandrine en Walter bezoeken.
Bij ons op de boerenbuiten is dat ook zo hoor, gewoon via hek binnen gaan, dat staat altijd open.
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

Iemand die een ontvoering opzet, doet dit altijd met een bedoeling.

Wraak nemen, losgeld vragen... whatever.

Begin me steeds meer af te vragen wat de bedoeling is bij Xander. Hij zit daar intussen al ruim een week in zijn auto, intussen fuck roepend. Tussenin ging hij even langs bij zijn moeder (om haar bijna te wurgen) en sinds dan zit hij weer in zijn auto te wachten, fuck roepend, terwijl Robin dus in de koffer ligt.

Dus tja. Waar wacht hij op ? Tot de politie hem vindt of zo ? Iets klopt hier toch niet.
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1363
x 1723
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

Dat doekje dat hij in Robin z'n mond gestopt heeft! Spuwt hij toch zo uit! :denk:
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

Tussenin ging hij even langs bij zijn moeder"

Tussen haakjes, dat wurgen haaft haar goed gedaan ! Ze kwam er helemaal zongebruind onderuit ... :crazy: :lolno: :lolno: :lolno: :lolno: :lolno:
1 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

Dat Xander zoveel dingen kan doen zonder opgemerkt te worden ondanks dat hij geseind staat...
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Tiboko schreef: di 13 okt 2020, 21:40 Iemand die een ontvoering opzet, doet dit altijd met een bedoeling.

Wraak nemen, losgeld vragen... whatever.

Begin me steeds meer af te vragen wat de bedoeling is bij Xander. Hij zit daar intussen al ruim een week in zijn auto, intussen fuck roepend. Tussenin ging hij even langs bij zijn moeder (om haar bijna te wurgen) en sinds dan zit hij weer in zijn auto te wachten, fuck roepend, terwijl Robin dus in de koffer ligt.

Dus tja. Waar wacht hij op ? Tot de politie hem vindt of zo ? Iets klopt hier toch niet.
De bedoeling hier was Tom het leven zuur maken. Wraak op hem. Maar het was ook wel duidelijk van in het begin dat er weinig opgezet werd. Hij is een ongeleid projectiel en neemt al zijn beslissingen in opwellingen. Rede is er absoluut niet bij. En het is dus duidelijk dat hij ook helemaal geen plan heeft voor de afloop. Op dat gebied is er wel consistentie in heel die ontvoering.
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1363
x 1723
Contacteer:

De vernieuwde relatie Tom- Karin. Tom is wel heel vergevingsgezind:ik denk dat het moreel niet mogelijk is om, na alles wat er gebeurd is en met die verstrekkende gevolgen, alle wonden te doen helen, enkel doordat Karin wat vriendelijk is met Robin. :denk:
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2568

Bericht door satine »

Ik vind dit niet iets wat niet klopt, ik vond dat het altijd al duidelijk was dat Toms gevoelens niet zomaar gesmolten waren als sneeuw voor de zon.
Evenmin als die van Karin. ;)

Wat mij gisteren opviel:
Ik weet het, we zitten met het virus, en de 'makers van Thuis' moeten roeien met de riemen die ze hebben, maar ik vond toch dat Ann heel lange armen moet hebben om Xander vanop die afstand zo'n mep te kunnen verkopen. :mrgreen:
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Robin mocht niet naar bompa Frank bellen van Tom 'omdat het al laat was en de bompa al in slaap zou zijn gevallen voor zijn tv', maar enkele scenes later gaan de jongelui in het huis van Lowie, kokerellen en is het nog maar 18 u.
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

Is eentje dat eigenlijk thuishoort in "wat klopt er niet met de realiteit", maar soit...

Adil geeft Joren (eerste werkdag) en Eddy de opdracht om offertes te maken voor het plaatsen van zonnepanelen.

Nu lijkt me dat niet meteen rocketscience, maar enige expertise terzake heb je ook voor dit soort werk wel nodig.

Zegt Eddy - dir duidelijk nog geen extra opleiding heeft gevolgd - in Adils ogen heel zinnige dingen ivm omvormers en dergelijke.

Ja mij niet onderschatten he Adil. Ik heb gisteren een en ander gegoogled. Tja. Professioneel bedrijfje, dat ACE.
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1363
x 1723
Contacteer:

satine schreef: wo 21 okt 2020, 09:51 Ik vind dit niet iets wat niet klopt, ik vond dat het altijd al duidelijk was dat Toms gevoelens niet zomaar gesmolten waren als sneeuw voor de zon.
Evenmin als die van Karin.
<ja, kan ik inkomen, hebben we ook gezien in de gerechtszaal, hoe Karin getroffen was toen ze Tom hoorde zeggen dat hij echt van haar gehouden heeft. :smile: Maar wat er daar allemaal gebeurd is de afgelopen tijd tussen hen, dat is niet om een klein broodje gaan hé om de hoek. :| Dat was met ontvoering en dood tot gevolg. Ik denk dat dat toch wat meer in je koude kleren kruipt dan die 2 doen uitschijnen. Da's plat op je buik gaan (letterlijk en figuurlijk) en volgens mij is het een ietsiepietsie te optimistisch en vergevingsgezind. :yup:
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2568

Bericht door satine »

Tja, it's a thin line between love and hate.
We zullen moeten afwachten welke van de twee op termijn de bovenhand krijgt. ;)
Want in Thuis kunnen de dingen snel veranderen.
1 x
Plaats reactie