Hart onder de riem
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
-
heidiw
- Poster rang 5

- x 931
- x 1491
- martha
- Poster rang 5

- x 975
- x 579
Hart onder de riem
Ocharme Tim, net nu Sam tijdelijk geen inkomsten heeft (door de zorg voor Veerle), hij zelf gedegradeerd is dus minder wedde en Joren die (alhoewel die nu tijdelijk terug bij hen woont) verhuisd is naar zijn liefje, dus minder huurinkomsten. En juist dan zal hij de rekening van het afgelaste huwelijksfeest door orkaan categorie 5 Christine voorgeschoteld krijgen
0 x
-
catherine
- Poster rang 1

- x 55
- x 86
Hart onder de riem
Maar het is toch mevrouw de korpschef (of hoe heet die) die de uiteindelijke beslissing genomen heeft om het trouwfeest af te gelasten?
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Hart onder de riem
Ja, dat dacht ik ook...catherine schreef: do 23 mar 2023, 15:12 Maar het is toch mevrouw de korpschef (of hoe heet die) die de uiteindelijke beslissing genomen heeft om het trouwfeest af te gelasten?
Tim heeft die beslissing ook "in functie" genomen, dus dan neem ik aan dat een agent voor zoiets sowieso niet persoonlijk aansprakelijk gesteld kan worden, toch?
Maar goed, Christine kan het hoe dan ook proberen, en daarvoor alleen al krijgt Tim van mij ook een hart onder de riem, want "orkaan categorie 5" is wel zo ongeveer wat hij waarschijnlijk te verduren gaat krijgen ja
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
heidiw
- Poster rang 5

- x 931
- x 1491
Hart onder de riem
Nee, hij was niet in functie maar hij heeft evenmin de beslissing genomen. Hij heeft er enkel bij de korpschef op aangedrongen dat het wel zeer verdacht was waarop zij naar een onderzoeksrechter heeft gebeld.
Maar evenwel is hij voor Christine nu de grote boeman die "heel haar leven
Afgelasting van een huwelijksfeest is altijd erg, maar er bestaan nog veel ergere dingen die je leven kunnen verpesten.
1 x
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1034
Hart onder de riem
Het gaat er natuurlijk om of er voldoende reden was om dergelijke drastische beslissing te nemen en hier nijpt het schoentje.
Vanuit zijn trauma rond de Chris-zaak kan Tim eigenlijk niet helder meer denken. Oftewel elk ding dat hij ziet/hoort lijkt in zijn ogen verdacht, hierbij nog gepushed door Harry, die al even paranoïde is.
De korpschef is uitsluitend afgegaan op Tim's oordeel en dat bleek troebel. Wellicht komt hier weer een tuchtonderzoek en daar zou Tim toch nogmaals slecht kunnen uitkomen, want op welke grond nam hij deze beslissing? Omdat daar een bak icetea stond zonder etiket? Verder niks meer, toch?
Al die andere onderzoeksdaden (de man op de luchthaven, dat kaartje, het vreemde telefoontje...) bleken niks met Chris te maken te hebben.
Hij zal dat Hart onder de riem dus zeker nodig hebben, want ik voorzie stormschade
Vanuit zijn trauma rond de Chris-zaak kan Tim eigenlijk niet helder meer denken. Oftewel elk ding dat hij ziet/hoort lijkt in zijn ogen verdacht, hierbij nog gepushed door Harry, die al even paranoïde is.
De korpschef is uitsluitend afgegaan op Tim's oordeel en dat bleek troebel. Wellicht komt hier weer een tuchtonderzoek en daar zou Tim toch nogmaals slecht kunnen uitkomen, want op welke grond nam hij deze beslissing? Omdat daar een bak icetea stond zonder etiket? Verder niks meer, toch?
Al die andere onderzoeksdaden (de man op de luchthaven, dat kaartje, het vreemde telefoontje...) bleken niks met Chris te maken te hebben.
Hij zal dat Hart onder de riem dus zeker nodig hebben, want ik voorzie stormschade
Laatst gewijzigd door Tiboko op do 23 mar 2023, 16:58, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
- martha
- Poster rang 5

- x 975
- x 579
Hart onder de riem
We mogen ook Frank niet vergeten, hij was helemaal van de kaart (had tranen in zijn ogen).
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1363
- x 1723
- Contacteer:
Hart onder de riem
Ook een hart onder de riem voor Judith. Zo zich verheugen en moeite doen voor hun nieuw huis terwijl meneer vrolijk zit flauwe praat te verkopen op z'n gsm. Ze verdient beter dan betrokken geraken in die puberliefde!
2 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
- Kiki_Dee
- Poster rang 4

- x 173
- x 549
-
heidiw
- Poster rang 5

- x 931
- x 1491
Hart onder de riem
Toch een beetje Silke. Ok, ze is een verwend en verwaand nest. Maar Viv had wel gelijk dat zij al geen lief meer had en Dries wel. Ik erger mij er ook aan dat single vrouwen altijd de schuld krijgen van het vreemdgaan van mannen met partner. Takes two to tango!
2 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Hart onder de riem
Inderdaad, Viv had groot gelijk. Ik vind dat ook echt heel storend. Natuurlijk is het allesbehalve netjes om achter een man met een partner aan te jagen. Maar buiten dat dat niet is wat Silke gedaan heeft naar mijn mening (Dries is zelf op een gegeven moment meegegaan in het berichtjes sturen. Dat had hij niet hoeven doen), is een volwassen kerel zelf - als het goed is - toch meer dan voldoende capabel om daar niet op in te gaan. Het is niet alsof hij vreemd MOEST gaan, en het was aan hem om rekening te houden met zijn partner.heidiw schreef: vr 07 apr 2023, 02:09 Maar Viv had wel gelijk dat zij al geen lief meer had en Dries wel. Ik erger mij er ook aan dat single vrouwen altijd de schuld krijgen van het vreemdgaan van mannen met partner. Takes two to tango!
Als je van iemand houdt dan hoort dat sowieso geen opgave te zijn.
Het is alleen maar heel lekker makkelijk om een ander achteraf de schuld te geven van je eigen zwakke karakter en je gebrek aan respect. liefde en fatsoen, denk ik dan...
2 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- satine
- Poster rang 5

- x 1663
- x 2568
Hart onder de riem
Ik heb ook wel te doen met Silke op dit moment, ook al vind ik haar af en toe een omhooggevallen jongedame.
Ze heeft na het overlijden van haar moeder altijd haar zin gekregen van papa en dat is niet haar schuld.
Daarnaast heeft ze ook wel wat te verwerken gekregen - de plotse dood van Robrecht, haar vader die hem geduwd had en nu in de gevangenis zit, de veilige cocon van 'Thuis' die opeens weg viel.
Ongeacht wie of wat Robrecht was, het was voor haar een hele moeilijke tijd, ook door de reactie van zijn ouders.
Dat het dan nu anders loopt dan haar zin krijgen, is een harde noot om te kraken. Ze wou ook weggaan, nadat ze tegen Dries haar hart had uitgestort en gezegd dat ze afstand wou en moest nemen.
Hij is degene die haar heeft tegen gehouden. En achteraf gedumpt.
Hij heeft haar echt niet ontmoedigd, integendeel. Ze moest wel achteraf haar gevoelens maar even uitschakelen.
Dus van mij een hart onder de riem voor Silke.
Ze heeft na het overlijden van haar moeder altijd haar zin gekregen van papa en dat is niet haar schuld.
Daarnaast heeft ze ook wel wat te verwerken gekregen - de plotse dood van Robrecht, haar vader die hem geduwd had en nu in de gevangenis zit, de veilige cocon van 'Thuis' die opeens weg viel.
Ongeacht wie of wat Robrecht was, het was voor haar een hele moeilijke tijd, ook door de reactie van zijn ouders.
Dat het dan nu anders loopt dan haar zin krijgen, is een harde noot om te kraken. Ze wou ook weggaan, nadat ze tegen Dries haar hart had uitgestort en gezegd dat ze afstand wou en moest nemen.
Hij is degene die haar heeft tegen gehouden. En achteraf gedumpt.
Hij heeft haar echt niet ontmoedigd, integendeel. Ze moest wel achteraf haar gevoelens maar even uitschakelen.
Dus van mij een hart onder de riem voor Silke.
2 x
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1034
Hart onder de riem
Kan ik me bij aansluiten
Bovendien zit ze nu wel met een serieus probleem, want Dries zie ik nu niet meteen verhuizen, als "dikke vriend" van Lowie en Tamara. Dat maakt dat zij wellicht een nieuw onderkomen moet zoeken en als studente (ze werkt maar deeltijds en zal ze die job kunnen behouden?) wordt het behoorlijk lastig iets deftig én betaalbaar te vinden, zeker nu ook haar plusmama naar het buitenland is verhuisd.
Bovendien zit ze nu wel met een serieus probleem, want Dries zie ik nu niet meteen verhuizen, als "dikke vriend" van Lowie en Tamara. Dat maakt dat zij wellicht een nieuw onderkomen moet zoeken en als studente (ze werkt maar deeltijds en zal ze die job kunnen behouden?) wordt het behoorlijk lastig iets deftig én betaalbaar te vinden, zeker nu ook haar plusmama naar het buitenland is verhuisd.
2 x
-
heidiw
- Poster rang 5

- x 931
- x 1491
Hart onder de riem
Voor Veerle. Eindelijk weer eens een nieuwe vriend en dan blijkt het Chris te zijn. Gelukkig beseft ze niet waar ze in meegesleurd wordt.
0 x
- Kiki_Dee
- Poster rang 4

- x 173
- x 549