Kaat Bomans (Leen Dendievel)
-
- Nog geen rang
Re: Franky Bomans (Jef Hoogmartens)
Ach in vergelijking met zn huwelijk met borezila vallen al franky zn andere potentiële verkeerde keuzes in het niets.
0 x
-
- Nog geen rang
door Lacrimosa » zo 09 dec 2012, 16:29
Kort samengevat: ja, ik vind dat ok en normaal dat Franky zich halsoverkop in dit avontuur stort. Ook al draait het op niks uit. Het is niet omdat je zelf voor iets gekozen hebt (loodgieterij) dat je nooit van gedacht mag veranderen en de rest van je leven bij die keuze moet blijven. Ik krijg persoonlijk 'de stupkes' (irl ook) van mensen die het alleen maar over zekerheid en degelijkheid hebben (koppels die allemaal thuis gewoond hebben tot hun 30 en dan een huis gekocht en verbouwd hebben en dezelfde klinkers gebruiken als iedereen in de straat en pas dan aan kinderen beginnen en pas dan trouwen en dan later met het gezin elke zondag naar de Ikea gaan en elke Kerstvakantie naar Centerparcs. En nee ik heb daar op zich niks 'tegen', ik vind gewoon niet dat alleen die manier de goeie norm zou moeten zijn zoals nu het geval is). Franky is 19 jaar en er wordt van hem verwacht dat hij leeft als een veertigjarige. Het is niet omdat zijn echtgenoot zo is dat hij ook zo moet zijn. Als je samenwoont/trouwt, dan leef je samen ja, maar dan moet je ook jezelf blijven. Ik zou exact hetzelfde doen als Franky. Sterker, ik heb het ook gedaan (Alleen ben ik geen cafe begonnen
Ik versta deze reactie en kan er ook wel inkomen zeg ook niet dat je je moet vastpinnen op iets in het leven en als je jong bent mag je idd wel gerust van werk veranderen. het is idd niet omdat je bepaalde keuzes hebt gemaakt dat je die niet mag veranderen na een tijd of er van afzien. Maar zie het hier wel uitdraaien dat Franky vooral zal mogen werken en dat Jens niet goed weet waar hij aanbegonnen is ....... ik denkt dat dat het vooral is waar iedereen problemen en twijfels bij heeft... maar we zullen moet afwachten
Kort samengevat: ja, ik vind dat ok en normaal dat Franky zich halsoverkop in dit avontuur stort. Ook al draait het op niks uit. Het is niet omdat je zelf voor iets gekozen hebt (loodgieterij) dat je nooit van gedacht mag veranderen en de rest van je leven bij die keuze moet blijven. Ik krijg persoonlijk 'de stupkes' (irl ook) van mensen die het alleen maar over zekerheid en degelijkheid hebben (koppels die allemaal thuis gewoond hebben tot hun 30 en dan een huis gekocht en verbouwd hebben en dezelfde klinkers gebruiken als iedereen in de straat en pas dan aan kinderen beginnen en pas dan trouwen en dan later met het gezin elke zondag naar de Ikea gaan en elke Kerstvakantie naar Centerparcs. En nee ik heb daar op zich niks 'tegen', ik vind gewoon niet dat alleen die manier de goeie norm zou moeten zijn zoals nu het geval is). Franky is 19 jaar en er wordt van hem verwacht dat hij leeft als een veertigjarige. Het is niet omdat zijn echtgenoot zo is dat hij ook zo moet zijn. Als je samenwoont/trouwt, dan leef je samen ja, maar dan moet je ook jezelf blijven. Ik zou exact hetzelfde doen als Franky. Sterker, ik heb het ook gedaan (Alleen ben ik geen cafe begonnen
Ik versta deze reactie en kan er ook wel inkomen zeg ook niet dat je je moet vastpinnen op iets in het leven en als je jong bent mag je idd wel gerust van werk veranderen. het is idd niet omdat je bepaalde keuzes hebt gemaakt dat je die niet mag veranderen na een tijd of er van afzien. Maar zie het hier wel uitdraaien dat Franky vooral zal mogen werken en dat Jens niet goed weet waar hij aanbegonnen is ....... ik denkt dat dat het vooral is waar iedereen problemen en twijfels bij heeft... maar we zullen moet afwachten
0 x
- Crackers
- Poster rang 5
Frens zal goed draaien op die manier: Franky ontvangt het geld van Jana die een cola en een watertje betaalt en hij steekt het gewoon in zijn broekzak, fooi incluis...
Al eens van een kassa gehoord Franky? En wat als volgend jaar in de horeca de kassa's verplicht worden waarmee je niet meer in het zwart kan ontvangen?
Al eens van een kassa gehoord Franky? En wat als volgend jaar in de horeca de kassa's verplicht worden waarmee je niet meer in het zwart kan ontvangen?
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
- Peter Jansens
- Poster rang 2
Hahaha, Franky steekt het geld in zijn zak, op en top een Bomans! Goed opgemerkt, had ik niet gezien...
0 x
Niet pikken, wel nitpicken.
-
- x 435
Misschien is dat weer een goeie voor "Wat er niet klopt in Thuis".
0 x
-
- Poster rang 1
-
- Poster rang 5
- x 2250
- x 189
Hoe belachelijk kan dat zijn ? Een 19jarige die een 15jarige moet in 't oog houden (opvoedkundig gezien dan hé
)

0 x
-
- Poster rang 5
intussen zijn ze al 21 en 16 zeker? 

0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- Kwast
- Poster rang 5
Ach in Thuis is niets te dol Mij ontgaat het pedagogisch handelen in de serie wel vaker, dus daar hoeven we al niet over te vallen. In elk geval vind ik Jana ook al een Prozac typetje. Net als Peter, Geert en Ann. Hebben ze een kwarterspel bedacht bij thuis? Mag ik uit de groep Prozac dokter Ann? 

0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
- Kwast
- Poster rang 5
Jaaaaa Franky doet boodschappen bij de Albert Heijn!

0 x
- Crackers
- Poster rang 5
Dat heb ik ook op gemerkt. Op die doos melk stond het logo van AH maar ik denk niet dat er een AH is in Ternat of in de buurt van Ternat waar Thuis zich af speelt en ik vond het dan ook vreemd.Kwast schreef:Jaaaaa Franky doet boodschappen bij de Albert Heijn!![]()
![]()
Veel logischer is dat zijn vader blikken Cara pils van de Aldi in huis heeft

0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
- Kwast
- Poster rang 5
Haha precies. Onze Aldi heeft trouwens geen Cara. Maar hoe ze dan toch aan AH meuk zijn gekomen?! Of het is een lege verpakking die ze hebben opgescharreld ergens aan de grens.
0 x
- Nickos
- Poster rang 2
- x 1
- x 7
Cara pils is van de Colruyt hé.
.
Komt mijn kennis in goedkoop en marginaal bier even van pas! Tot zover dit off-topic bericht.

Komt mijn kennis in goedkoop en marginaal bier even van pas! Tot zover dit off-topic bericht.
0 x
- Kwast
- Poster rang 5
Ze zitten natuurlijk erg met sluikreclame. In elk geval vind ik dat Franky de laatste tijd wat beter te hebben is dan een periode daarvoor.
0 x
- Peter Jansens
- Poster rang 2
Het budget van Thuis is dusdanig gekrompen dat ze beroep doen op pakketten van de voedselbank of misschien gaat Franky wel steeds de melk halen in het Antwerpse...
0 x
Niet pikken, wel nitpicken.