Wittekerke

Vanaf nu discussies, bedenkingen, informatie over andere tv-programma's en langlopende series
Forumregels
Hier kan je praten over allerlei andere tv-programma's.
Plaats reactie
Glenny
Poster rang 1
Poster rang 1

Re: Wittekerke

Bericht door Glenny »

ik zit nog niet zover, maar ik herinner het mij ja, die speelt de suikeroom van Kevin zeker ?
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Glenny schreef:ik zit nog niet zover, maar ik herinner het mij ja, die speelt de suikeroom van Kevin zeker ?
Inderdaad. Is het nog altijd hetzelfde seizoen sedert de ontploffing of is er al een seizoensfinale geweest?
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Glenny
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Glenny »

lord F. schreef:
Glenny schreef:ik zit nog niet zover, maar ik herinner het mij ja, die speelt de suikeroom van Kevin zeker ?
Inderdaad. Is het nog altijd hetzelfde seizoen sedert de ontploffing of is er al een seizoensfinale geweest?
nope, de seizoensfinale moet nog komen en Kevin speelt daar een grote rol in !

emotionele scene, als Angele sterft. Ik stel mij wel vragen als je de begrafenis ziet, waar zijn Kevin, Robin, Lotte, Klaartje ? Raar dat die er niet zijn. Ook vreemd dat je zogezegd niets meer hoort van Nathalie en Els, die waren toch zo zot van hun tante ? Dat vond ik destijds ook al maar nu valt het meer op als je het terug ziet ! Wat Thibault betreft, daar zijn we nog niet vanaf, hint hint.
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 977
x 582

Bericht door martha »

Als ik de "geplande opnames" van telenet op mijn digicorder moet geloven zou dit seizoen afgelopen moeten zijn donderdag 19 januari. Ik vind dat er de laatste week nieuwe verhaallijnen zijn gestart die wat interessanter zijn dan : wie wordt het lief van lotte of Wie wint de basketball competitie in wittekerke ? Die laatste verhaallijn deed me zo denken aan de kinderschool die momenteel in thuis een groot deel van de zendtijd inneemt :roll:
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

het hoofdthema is precies kwakzalvers momenteel.
0 x
Glenny
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Glenny »

martha schreef:Als ik de "geplande opnames" van telenet op mijn digicorder moet geloven zou dit seizoen afgelopen moeten zijn donderdag 19 januari. Ik vind dat er de laatste week nieuwe verhaallijnen zijn gestart die wat interessanter zijn dan : wie wordt het lief van lotte of Wie wint de basketball competitie in wittekerke ? Die laatste verhaallijn deed me zo denken aan de kinderschool die momenteel in thuis een groot deel van de zendtijd inneemt :roll:
de serie is nog best oké, maar zoals ik al eerder hier zei, de ontploffing van de boot was een beetje al een symbolische dood, stilaan glijdt de serie toch wat weg qua niveau, de kijkcijfers begonnen in deze periode ook heel fel te dalen. Wanneer ze de serie destijds opnieuw vernieuwden, zal ongeveer ik gok in september/oktober nu op de buis zijn, was dat de genadeklap voor de serie, zelfs ben ik toen afgehaakt.... of ik nu die afleveringen wel ga zien, zie ik dan nog wel. :yup:
0 x
frankbomans
Poster rang 1
Poster rang 1
x 1
x 8

Bericht door frankbomans »

Die stemcoach Isabelle, wordt die gespeeld door Ingrid Van Rensbergen? Ze heeft destijds nog meegedaan als Wendy, de moeder van Toontje, die peuter die Sneyers in het park had gevonden en van wie hij dacht dat hij de vader was.
0 x
Glenny
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Glenny »

frankbomans schreef:Die stemcoach Isabelle, wordt die gespeeld door Ingrid Van Rensbergen? Ze heeft destijds nog meegedaan als Wendy, de moeder van Toontje, die peuter die Sneyers in het park had gevonden en van wie hij dacht dat hij de vader was.
moeilijk te zeggen, van de nevenpersonages vind je weinig gegevens vermits de eindgeneriek niet meer getoond wordt...
0 x
Duimelijntje
Poster rang 2
Poster rang 2
x 33
x 11
Contacteer:

Bericht door Duimelijntje »

Degene die nu Dieter speelt, die ongevraagd of het trouwfeest van Kevin en Maria verscheen. Ik meen hem ergens van te kennen, ik weet alleen niet van waar. Iemand die het weet?
0 x
Glenny
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Glenny »

Duimelijntje schreef:Degene die nu Dieter speelt, die ongevraagd of het trouwfeest van Kevin en Maria verscheen. Ik meen hem ergens van te kennen, ik weet alleen niet van waar. Iemand die het weet?
mij leek hij ook al bekend over te komen anno 2005 toen het op de buis was maar ik kan het niet meteen thuisbrengen waar...
0 x
annekeHU
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door annekeHU »

Ik heb bijna nooit naar Wittekerke gekeken, dus weet niet wie je bedoelt... maar misschien kan je hier een fotootje plaatsen? wellicht is er dan wel iemand die wel kan zeggen wie hij is, of in welke andere serie hij speelt?
0 x
Glenny
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Glenny »

annekeHU schreef:Ik heb bijna nooit naar Wittekerke gekeken, dus weet niet wie je bedoelt... maar misschien kan je hier een fotootje plaatsen? wellicht is er dan wel iemand die wel kan zeggen wie hij is, of in welke andere serie hij speelt?
dat is een probleem wat ik al aankaartte, vtm laat de eindgeneriek quasi nooit meer zien waardoor je de naam van de acteurs die nevenpersonage vertolken niet meer ziet, moeilijk dan om dan de persoon te achterhalen...
0 x
annekeHU
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door annekeHU »

Glenny schreef:
annekeHU schreef:Ik heb bijna nooit naar Wittekerke gekeken, dus weet niet wie je bedoelt... maar misschien kan je hier een fotootje plaatsen? wellicht is er dan wel iemand die wel kan zeggen wie hij is, of in welke andere serie hij speelt?
dat is een probleem wat ik al aankaartte, vtm laat de eindgeneriek quasi nooit meer zien waardoor je de naam van de acteurs die nevenpersonage vertolken niet meer ziet, moeilijk dan om dan de persoon te achterhalen...
wat ik eigenlijk bedoel is of je nergens een stukje uit Wittekerke kan vinden (op you tube of zo) waarin die "Dieter" meespeelt?

Misschien ben je hier ook iets mee?
Op volgende link vind je de volledige cast: http://www.imdb.com/title/tt0149546/fullcredits/

Helaas zie ik er gene "Dieter " tussen staan?
0 x
Glenny
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Glenny »

staat er niet tussen en op youtube vind je nauwelijks iets over de serie, ik vrees dat het zoeken is naar een speld in een hooiberg :/
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Hmm, ik ben goed in gezichten en namen maar ik ken de acteur toch niet.
0 x
Plaats reactie