satine schreef: vr 05 nov 2021, 10:28
Wel een mooie scène met Britt en Eddy met zijn collega's.
Inderdaad! Die maakte voor mij het kijken gisteravond toch nog de moeite waard...
satine schreef: vr 05 nov 2021, 10:28
En Peter lijkt zijn eigen verleden met Peggy vergeten te zijn, als hij beweert dat hij niet wil dat Vic opgroeit in een gewelddadige omgeving.
Ik geef meteen toe dat dit lang geleden is en dat er sindsdien geen nieuwe voorvallen meer geweest zijn, maar dat is bij Kobe idem.
Precies! Maar dat is bij Peter constant het geval; hij verwijt een ander van alles wat hij zelf in het verleden ook gedaan heeft. Alsof hij nooit bij zijn eigen gedrag nadenkt en ook nergens wat van leert. Ik snap überhaupt niet dat die man nog mensen om hem heen heeft die hem steunen, als je ziet hoe hij zich gedraagt. Daar is letterlijk geen enkele prettige eigenschap meer aan te bekennen, en hoe hij met zijn omgeving omgaat is ook tegen het walgelijke aan. In het beste geval tolereert hij het een beetje als er wat tegen hem gezegd wordt, alsof mensen blij moeten zijn dat hij met ze omgaat.
Maar echt vriendelijk of dankbaar is hij in elk geval nooit, en hartelijk al helemaal niet.
Ik kan me ook niet voorstellen dat hij zijn gelijk gaat halen met deze argumenten om Vic volledig bij zich te krijgen, trouwens, en ik hoop dat dat toch aangestipt wordt in dit hele circus. Hij kan het allemaal wel naar zijn eigen zin willen draaien, maar normaal gesproken werkt dat toch niet zo.
Ik kijk echt niet uit naar de vechtscheiding die er op dit moment aan lijkt te komen, maar als het dan toch die kant uit gaat, hoop ik wel dat Femke eindelijk eens laat zien dat ze ballen aan haar lijf heeft, en dat ze niet elke keer met grote traanogen gaat staan snotteren als Peter weer eens in het wilde weg om zich heen slaat omdat zijn immens ego een deukje gekregen heeft.