Het gaat allicht om de kleine Jenny, dochter van Mo en Bianca.Ferrero schreef: do 31 okt 2019, 20:28 Marianne zei dat Jenny gelukkig niet bij het ongeval was, maar is Jenny niet dood?
Wat er niet klopt in Thuis
Forumregels
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
-
Icarus123
- Nog geen rang
- x 18
- x 49
0 x
- martha
- Poster rang 5

- x 975
- x 579
ik dacht dat ze zei "klein jenny'ke". Ik herinner me dat Bianca nog een tweede kind had (buiten beeld) maar wist de naam er niet meer van.
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1363
- x 1723
- Contacteer:
Heb dat ook gehoord en dacht eerst dat het m'n gehoorskanaal was dat verkeerd registreerde! Zal moeten over klein Jennyke gaan want 'de' Jenny kicked the bucket zoals de Engelsen zeggen. En een mens kan maar één keer dood gaan, al is het dan thuis, het lukt nog niet!Icarus123 schreef: do 31 okt 2019, 20:53 Marianne zei dat Jenny gelukkig niet bij het ongeval was, maar is Jenny niet dood?
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
- apestaart
- Poster rang 4

- x 184
Allee na Leo Sr en Leo Jr hebben we nu Jenny Sr en Jenny Jr, kunnen die makers van die serie geen nieuwe voornamen meer bedenken? 
0 x
-
heidiw
- Poster rang 5

- x 931
- x 1491
Kleine Jenny werd zo genoemd als eerbetoon aan grote Jenny nadat die (excuus voor het woordgebruik) letterlijk doodviel toen ze in Marokko op bezoek was bij haar toen hoogzwangere dochter. En ja, sommige mensen houden eraan hun kinderen te vernoemen naar iemand die veel voor hen betekende. De 2e naam van mijn dochter is ook de naam van de lievelingszus van mijn ex. Niets mis mee en zeker geen gebrek aan inspiratie.
0 x
- Tegelprutser
- Nog geen rang
- x 10
- x 3
Kan iemand me uitleggen waarom Adil, Lowie en Simonne de baby niet hoorden huilen? In de scene toen Bob en zijn ega het pand verlieten hoorde Lowie de baby huilen zonder babyfoon. Selectieve doofheid?
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Mja, Lowie was in eerste instantie alleen en het was stil in huis...
Toen ze Leo niet hoorden, waren ze met z'n allen aan het kletsen en naar muziek aan het luisteren, en dat maakt natuurlijk wel een verschil.
Maar goed, ze moeten inderdaad behoorlijk luidruchtig tekeer zijn gegaan als ze babygehuil al niet horen door 1 simpele deur.
En dan vind ik het ook niet gek dat Leo wakker was geworden, eigenlijk...

Toen ze Leo niet hoorden, waren ze met z'n allen aan het kletsen en naar muziek aan het luisteren, en dat maakt natuurlijk wel een verschil.
Maar goed, ze moeten inderdaad behoorlijk luidruchtig tekeer zijn gegaan als ze babygehuil al niet horen door 1 simpele deur.
En dan vind ik het ook niet gek dat Leo wakker was geworden, eigenlijk...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1363
- x 1723
- Contacteer:
Het is heel gevaarlijk om als personage de richting Marokko uit te gaan. Je komt nooit meer terug..Jenny...Mo...Bianca op de set!
toch een beetje teveel sterfgevallen in thuis!
toch een beetje teveel sterfgevallen in thuis!
0 x
- martha
- Poster rang 5

- x 975
- x 579
-
ikke
- x 435
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1034
Weet niet of het niet klopt, maar het is behoorlijk vreemd.
Frank vertelt aan de telefoon dat zijn dochter dood is en dat hij haar niet meer heeft mogen zien.
Even later een scène waarin Tom en Marianne wél van haar hebben mogen afscheid nemen. Terwijl ze allemaal in hetzelfde hotel logeren. Bizar.
Frank vertelt aan de telefoon dat zijn dochter dood is en dat hij haar niet meer heeft mogen zien.
Even later een scène waarin Tom en Marianne wél van haar hebben mogen afscheid nemen. Terwijl ze allemaal in hetzelfde hotel logeren. Bizar.
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1363
- x 1723
- Contacteer:
Maakte mij ook die bedenking!Tiboko schreef: za 09 nov 2019, 00:28 Even later een scène waarin Tom en Marianne wél van haar hebben mogen afscheid nemen.
En de manier waarin kinderen versluisd worden in thuis! Zomaar veranderen van gezin lijkt alsof ze om een klein broodje gaan: Sandrine komt bij Ann als adoptiedochter, Joren wordt bij Tim gedropt, nu Robin die zomaar zonder z'n zus bij Tom zou moeten intrekken! Moeilijk!
0 x
-
tvx1
- x 435
Heeft Frank explicitiet gezegd dat hij haar niet mocht zien? Ik dacht dat hij eerder zei dat hier niet meer had gezien, refererend naar toen ze nog leefde. Mogelijk was het dan ook te moeilijk voor hem om haar lijk te gaan groeten. Niet iedereen wil/kan dat.Tiboko schreef: za 09 nov 2019, 00:28 Weet niet of het niet klopt, maar het is behoorlijk vreemd.
0 x
- Tegelprutser
- Nog geen rang
- x 10
- x 3
Wegwerpjochie Robin ziet er maar vrij bleekjes uit, nochtans heeft hij zijn hele leven in het zonrijke Marokko gewoond. Nu maar hopen dat hij geen glazen oog heeft, want met die importjongeren in Thuis weet je nooit.
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1034
Robin die intussen blijkbaar twaalf is, loopt al heel zijn leven naar de Marokkaanse school. Niemand die er mee inzit dat hij zomaar van de ene op de andere dag die school moet verlaten en al zijn vrienden en familie moet achterlaten? Vanwaar die haast?
Waarom moet hij zo dringend weg van Aïsha en waarom is zij de enige die hierover beslist? Had Mo niet nog ouders en/of broers en/of zussen die eventueel ook hun zegje konden doen?
Het is en blijft een heel rare kwestie.
Waarom moet hij zo dringend weg van Aïsha en waarom is zij de enige die hierover beslist? Had Mo niet nog ouders en/of broers en/of zussen die eventueel ook hun zegje konden doen?
Het is en blijft een heel rare kwestie.
0 x