Plaats hier je berichtje over de soap Thuis in het algemeen.
Forumregels
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
Het klopt toch dat mensen/jongeren wel eens durven te liegen? Joren wou met rust gelaten worden en zocht een uitvlucht om naar zijn kamer te kunnen gaan. Meer zoek ik daar toch niet achter.
Dat Bill geraakt wordt door een trein en enkel wat schaafwonden heeft en er wel door zal komen ??? Ik werk bij de NMBS en ik kan je vertellen dat bij een aanrijding met een loc, wagon of trein, je het meestal niet kan navertellen. Ik heb al n paar collega's verloren door n aanrijding en n collega die zijn been kwijt is, en die mag zich dan nog gelukkig prijzen …
Er is toch niet getoond dat Bill door de trein geraakt werd?
En Bill reageerde niet en moest onmiddellijk geopereerd worden, dat doet mij toch wel vermoeden dat het hier om meer dan 'enkel wat schaafwonden' gaat.
Als hij echt geraakt is dan vond ik dat hij er nog goed uitzag maar misschien is hij inderdaad niet volledig geraakt en is de schade vooral intern. Ze zouden hier in ieder geval wel wat duidelijker over mogen zijn want nu geeft het toch vooral de indruk dat hij volop geraakt is en zijn wonde niet zo erg lijken. Ik zou denken dat ze juist duidelijker willen zijn, gezien het hier om een belangrijke boodschap tegen sporenlopen gaat.
heidiw schreef: vr 21 jun 2019, 12:48
We weten nog niet of hij geraakt is hé. Misschien kon hij nog half wegspringen en werd hij door de luchtverplaatsing van de trein weggeslingerd.
Dat zou misschien wel kunnen, maar dan heeft ie wel ongelooflijk veel geluk gehad... Nu ja, geluk, we weten nog niet of hij 't zal overleven...
johan1969 schreef: vr 21 jun 2019, 04:36
Dat Bill geraakt wordt door een trein en enkel wat schaafwonden heeft en er wel door zal komen ??? Ik werk bij de NMBS en ik kan je vertellen dat bij een aanrijding met een loc, wagon of trein, je het meestal niet kan navertellen. Ik heb al n paar collega's verloren door n aanrijding en n collega die zijn been kwijt is, en die mag zich dan nog gelukkig prijzen …
Hij heeft wel wat meer dan wat schaafwonden. Ze waren hem gisteren volop aan het opereren. Dat doe je niet voor schaafwonden. We konden ook enkel zijn hoofd zien en dat was toch redelijk toegetakeld. De rest van zijn lichaam was bedekt, dus het is alsnog mogelijk dat hij zijn onderste ledematen (of minstens het gevoel er in) kwijt is...
ikke schreef: vr 21 jun 2019, 12:36
Ik vind dit ook verre van geloofwaardig. Maar wellicht willen ze gevoelige kijkers niet nóg meer choqueren?
Het is een fictiereeks, hé. Geloofwaardigheid is nu niet echt de prioriteit. Ik ben al lang blij dat Bill nog leeft. Dat personage zie ik graag blijven.