nee, Geert moest altijd al dood want ze zijn uit op z'n erfenis, vandaar dat het niet moeilijk te voorspellen was dat geert zou sterven, dat was het plansrv schreef:
Gokje: volgens mij wou Hélène eigenlijk Marianne neersteken en is Geert er tussen gesprongen. Het bloed aan haar handen is er omdat ze het bloeden wilde stoppen.
Hélène Van Damme-Symons (Camilia Blereau)
- k de vis
- Poster rang 2

Re: Hélène Van Damme-Symons (Camilia Blereau)
0 x
- Blokje
- Nog geen rang
- Contacteer:
Slechtste finale-moment: het standaard-wachtwoord van een smartphone is 0000. Not.
Mindblowing
Mindblowing
0 x
Volg mijn thuis-blog op --> http://blog.tvblokje.be/
- Sans
- Poster rang 1

Ik moet wel zeggen dat ik toch een beetje verschoten ben van Hélène.. Na al de toestanden met Marianne heeft zij Geert best goed gesteund en het leek, toch in mijn ogen, vrij oprecht.. En dan blijkt achteraf dat ze al iemand heeft en dat ze gewoon op Geert z'n geld uit is. En nu moord er bovenop.. 
0 x
- Kwast
- Poster rang 5

Het enige dat in Thuis echt is, zijn de camera's
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
- Caligula
- Poster rang 5

Ze waren wel samen in de praktijk (vanwege Sandrine) maar de briefopener heb ik daar niet gezien.
Nu hebben we de echte vechtscene (weer al eens) natuurlijk niet gezien. Kunnen ze dan de helft van het volgende seizoen mee vullen. Toscane is voorlopig out denk ik.
Nu hebben we de echte vechtscene (weer al eens) natuurlijk niet gezien. Kunnen ze dan de helft van het volgende seizoen mee vullen. Toscane is voorlopig out denk ik.
0 x
Potentia Principatum
-
Omega
- x 435
^^Ik denk dat niemand verwacht heeft dat Marianne effectief naar Toscane zou gaan.
0 x
- hannanaske
- Poster rang 5

- x 10
- x 77
satine schreef:Een briefopener die Geert aan Ann heeft gegeven als 'afscheid'.
Maar dit heeft met Hélène weinig te maken, tenzij het speculaties zijn en die horen hier niet thuis.
Mijn voorgevoel is blijkbaar nog uitgekomen ook!
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
- Sans
- Poster rang 1

Ik vond het gewoon geen aangename en nogal drastische wending voor haar personage.. Maja ik hoop dat het bedrog niet te lang meer blijft aanslepen volgend seizoen. Heb er genoeg van.Kwast schreef:Het enige dat in Thuis echt is, zijn de camera's
0 x
-
tvx1
- x 435
Of Marianne wilde Hélène neersteken, maar Geert sprong er tussen.srv schreef:Gokje: volgens mij wou Hélène eigenlijk Marianne neersteken en is Geert er tussen gesprongen. Het bloed aan haar handen is er omdat ze het bloeden wilde stoppen.k de vis schreef:yeah, maar dat verklaart niet dat Marianne vol bloed hangt en het moordwapen ter hande heeft????srv schreef:Omdat hij Henri is misschien?Dries07 schreef:Hélène heeft Geert 90% zeker neergestoken maar waarom zegt William dat het Marianne was?
0 x
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
Ocharme Marianne ! Hopelijk gaan haar kinderen deze keer haar toch geloven want die 2 zoudt ge toch ook opsluiten hé ! Geen van de 2 die zelfs wilde luisteren naar haar verhaal over die minnaar...zoals ze zeggen : " van uw eigen familie moet ge 't hebben "

0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Tja, maar zeg nu eens eerlijk, wat Marianne gedurende x-aantal jaren heeft uigespookt zonder-met-tegen haar kinderen, zou jij ze nog geloven? Ik wens niemand echt moeders als Helène of Marianne hoor! 
0 x
Potentia Principatum
- de marteko
- Nog geen rang
srv schreef:tusse
Het ligt allemaal veel simpeler me dunkt. Wanneer Geert het dokterskabinet binnenkomt is duidelijk te zien hoe hij Hélène van Marianne aftrekt en haar richting het bureau uit beeld duwt.srv schreef:Gokje: volgens mij wou Hélène eigenlijk Marianne neersteken en is Geert er tussen gesprongen. Het bloed aan haar handen is er omdat ze het bloeden wilde stoppen.k de vis schreef:yeah, maar dat verklaart niet dat Marianne vol bloed hangt en het moordwapen ter hande heeft????srv schreef:Omdat hij Henri is misschien?Dries07 schreef:Hélène heeft Geert 90% zeker neergestoken maar waarom zegt William dat het Marianne was?
Wanneer Hélène niet ingrijpt, kan Marianne Geert misschien overtuigen om toch maar naar de berichten op de smartphone te kijken... Dit moet ten alle prijze worden voorkomen en dus neemt zij de briefopener en steekt toe.
0 x
- martha
- Poster rang 5

- x 975
- x 579
Toch wel : Mayra en RosaOmega schreef:^^Ik denk dat niemand verwacht heeft dat Marianne effectief naar Toscane zou gaan.
0 x
- de marteko
- Nog geen rang
En de kuisvrouw 'met de nui van Nancy'martha schreef:Toch wel : Mayra en RosaOmega schreef:^^Ik denk dat niemand verwacht heeft dat Marianne effectief naar Toscane zou gaan.
0 x
-
ikke
- x 435
En Ann en Tom en Hélène....de marteko schreef:En de kuisvrouw 'met de nui van Nancy'martha schreef:Toch wel : Mayra en RosaOmega schreef:^^Ik denk dat niemand verwacht heeft dat Marianne effectief naar Toscane zou gaan.
0 x