lord F. schreef:Yoerie Lewijze speelde net mee in de afleveringen waar ik aan toegekomen ben.
In Thuis speelde hij nog Jelle, de doodbrave natuurliefhebber en beste vriend van Sam Bastiaens. En werd hij op een bepaald moment kreupel gereden door Herbert Flack waarna hij geruisloos uit de serie verdween. In Wittekerke speelde hij kort een verkrachter, al hoop ik dat hij nog terug opduikt.
Natuurlijk! Ik zit me al een hele week suf te peinzen vanwaar ik die verkrachter uit Wittekerke nog ken.
Mijn eerste idee was al dat het van in Thuis was, maar ik zat eerder richting de broers van Eva te denken.
lord F. schreef:Yoerie Lewijze speelde net mee in de afleveringen waar ik aan toegekomen ben.
In Thuis speelde hij nog Jelle, de doodbrave natuurliefhebber en beste vriend van Sam Bastiaens. En werd hij op een bepaald moment kreupel gereden door Herbert Flack waarna hij geruisloos uit de serie verdween. In Wittekerke speelde hij kort een verkrachter, al hoop ik dat hij nog terug opduikt.
Duimelijntje schreef:Flink wat verhaallijnen opnieuw in Wittekerke. ik vond het een tijdje terug wat saai worden, maar nu is er weer genoeg te doen.
zeker als Thibault binnenkort zijn duivels ontbindt....
toch vind ik dat de scenaristen soms steken laten vallen, over de basketbalploeg, wat ik persoonlijk geen al te beste verhaallijn vond, wordt TOTAAL niets meer gezegd... vreemd...
Ja, de basketploeg zijn idd de dankbare doorspoelmomenten nu, zeker nu ik nog steeds 12 afleveringen achter loop.
Zit er vooral bij om alle vrouwen uit Wittekerke te laten contrasteren. Soit, zit dus nog bij het moment waaruit blijkt dat Céline gegijzeld wordt, terwijl het logischer was dat ze vermoord zou zijn.
Georges heeft echt wel alle reden om de Derdeyns te haten, eerst sterft Magda met een zaak waar zij in betrekken zijn, toen met Cools, nu gebeurt met Angele hetzelfde, nu is dus Thibault de beul van dienst. Wie zich inlaat met de Derdeyns heeft meestal geen al te best lot, zo zal de toekomst nog utwijzen..
Intussen al voorbij de aflevering waarin Angèle afgeknald wordt. Wel weer een typische Wittekerke-moord. Angele begon een beetje een overbodig personage te worden dus moest ze wel op een spectaculaire manier verdwijnen. En ook weer vreemd dat Thibault Céline wou vermoorden terwijl ze *niet* alleen was.
lord F. schreef:Intussen al voorbij de aflevering waarin Angèle afgeknald wordt. Wel weer een typische Wittekerke-moord. Angele begon een beetje een overbodig personage te worden dus moest ze wel op een spectaculaire manier verdwijnen. En ook weer vreemd dat Thibault Céline wou vermoorden terwijl ze *niet* alleen was.
tja, de verhaallijnen van Angele waren al even spoorloos, dat Thibault een raar ventje was was al duidelijk maar dat hij zo zou ontsporen tot slechterik was destijds een verrassing voor mij, nu ja, hij is familie van Ludwig...
lord F. schreef:Intussen al voorbij de aflevering waarin Angèle afgeknald wordt. Wel weer een typische Wittekerke-moord. Angele begon een beetje een overbodig personage te worden dus moest ze wel op een spectaculaire manier verdwijnen. En ook weer vreemd dat Thibault Céline wou vermoorden terwijl ze *niet* alleen was.
tja, de verhaallijnen van Angele waren al even spoorloos, dat Thibault een raar ventje was was al duidelijk maar dat hij zo zou ontsporen tot slechterik was destijds een verrassing voor mij, nu ja, hij is familie van Ludwig...
Ja, tot die al even rare ontknoping met Vermeulen was hij nog redelijk "braaf" eigenlijk, maar die wending was toch een beetje karaktermoord op het personage.