De Bomansen

Gesloten
Rocky
Nog geen rang

Re: De Bomansen

Bericht door Rocky »

Echt smerig. Nu heeft fils de papa nog eens 25% extra aandelen op koste van Bram's erfenis. :roll:
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1719
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

Rocky schreef:Echt smerig. Nu heeft fils de papa nog eens 25% extra aandelen op koste van Bram's erfenis. :roll:
Ja, en omdat pa bomans zonodig tegen iedereen en alleman wraak moet nemen. Luc, Herman, Bram,..
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

daffy duck schreef:
Rocky schreef:Echt smerig. Nu heeft fils de papa nog eens 25% extra aandelen op koste van Bram's erfenis. :roll:
Ja, en omdat pa bomans zonodig tegen iedereen en alleman wraak moet nemen. Luc, Herman, Bram,..
In Thuis is het natuurlijk onvermijdelijk dat dat allemaal zal uitkomen uiteindelijk. :)
Enfin, benieuwd hoe lang dat zal duren.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

lord F. schreef: In Thuis is het natuurlijk onvermijdelijk dat dat allemaal zal uitkomen uiteindelijk. :)
hij heeft zogezegd een 'lening', daar moet Simonne dan toch achterkomen, dat dit niet waar is.
En gelijk Cois goed kan zwijgen.... die zweet zich nu al te pletter elke keer als hij nog maar aan het geld denkt :lol:
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

satine schreef:
lord F. schreef: In Thuis is het natuurlijk onvermijdelijk dat dat allemaal zal uitkomen uiteindelijk. :)
hij heeft zogezegd een 'lening', daar moet Simonne dan toch achterkomen, dat dit niet waar is.
En gelijk Cois goed kan zwijgen.... die zweet zich nu al te pletter elke keer als hij nog maar aan het geld denkt :lol:
als ze zich een beetje van geldzaken aantrekt wel ja. :)
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

het zal daar plezant gaan worden bij Sanitechniek de komende weken. :)

Zeker omdat die lening van Frank wel veel vragen zal blijven doen oproepen. Maar vanuit het standpunt van Frank (zoals hij het op het einde verwoordde) kan ik er wel inkomen dat hij momenteel er zo over denkt. Voor hem is het alsof hij vernedert wordt door Herman en dat de aanwezigheid van Bram dat alleen maar erger maakt.
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1719
Contacteer:

Ja, da's waar...maar die jongen z'n centen afnemen...'k zou toch een groot schuldgevoel hebben... :?
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Frank komt toch aardig in het nauw te zitten, want ik denk dat Simone toch ook wel achterdochtig gaat worden. Waarom mocht zij niets van die lening weten? Daar gaat ze over nadenken, ze hebben de geldzaken toch altijd samen gedaan. Bovendien gaat Cois zijn mond voorbij praten. Bij Bram gaat er geen lichtje branden, nog niet.
Ik snap trouwens niet dat Frank tegen Waldeck en Cois moet gaat vertellen dat Simone vreemd is gegaan. Wat hebben die er mee te maken? Beetje steun zoeken voor zichzelf.
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

daffy duck schreef:Ja, da's waar...maar die jongen z'n centen afnemen...'k zou toch een groot schuldgevoel hebben... :?
da's iets anders natuurlijk. dat hij dat gebruikt om wraak te nemen tov Herman en tegelijk ook Luk is er wel ferm over natuurlijk. :)
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

IK vind het ook maar triest ! En Cois heeft gelijk als hij zegt dat hij zijn maat niet herkent.

Ik vraag me af hoe lang het duurt vooraleer uitkomt dat het geld niet geleend is !!! Frank kan nogal slecht liegen.
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Simonne moet eens ophouden met huilen en smeken en voorlopig een poosje verdwijnen, dan zal onze stoere Frank wel anders gaan doen. Zijn eigen verleden telt niet meer zeker.
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

De gebruikelijke termijn in Thuis is 3 maanden. :)
Nog even geduld dus.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

lord F. schreef:De gebruikelijke termijn in Thuis is 3 maanden. :)
Nog even geduld dus.
:lol: Daar zit wel wat in!
Ik denk bovendien dat Simonne wel stopt met onderdanig doen als ze erachter komt wat Frank met Bram zijn geld heeft uitgehaald. Volgens mij is hij het dan, die door het stof mag kruipen.. :)

@Rieka: wanneer mogen we die knappe kerel in Thuis verwachten? :razz: :mrgreen:
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1719
Contacteer:

Rieka schreef:
johan1969 schreef:IK vind het ook maar triest ! En Cois heeft gelijk als hij zegt dat hij zijn maat niet herkent.
Ik vraag me af hoe lang het duurt vooraleer uitkomt dat het geld niet geleend is !!! Frank kan nogal slecht liegen.
Duid de dagen aan op een kalender en achteraf zul je dan kunnen zien hoeveel dagen/weken ze je met dat probleem hebben opgezadeld! Laat je het dan weten op 't forum? Dank je!
Even terzijde; @Johan1969:Ik vraag mij af waarom jij niet wilt veranderen van ava?
Ik vind dat jij er ZO:
al veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel beter uit ziet!
als ik niet beter zou weten zou ik denken dat dit de nieuwe kok is uit thuis. Maar ja, die hebben we nu al gevonden;
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Die Frank Bomans is ook een vreemde man, hoor! Ondanks alles blijft hij maar doen of hij niks misdaan heeft en alle schuld bij de anderen ligt. Hij vindt ergens in de verte dat hij misschien ook wel iets niet goed heeft gedaan, maar nu is opeens alles vergeven en vergeten. En dat "alles" is dan wat hij fout gedaan heeft, zoal geld stelen b.v.
0 x
Gesloten