Natuurlijk bedoelde ik Geert, het is toch zijn topic hier?Crackers schreef:Ha nu begrijp ik het. satine bedoelde wel Geert denk ik.fan_van_marianne schreef:Ik doelde op David, Geert moet van mij niet weg hoor!
Geert Smeekens (Peter Rouffaer)
- satine
- Poster rang 5

- x 1665
- x 2570
Re: Geert Smeekens (Peter Rouffaer)
0 x
- Flannery
- Nog geen rang
Het verbale steekspel tussen Geert en david mag van mij nog wel wat doorgaan, en Geert is momenteel aan de winnende hand, denk ik... 
0 x
-
dafkapin
- Nog geen rang
Geert staat zowiezo aan de winnende kant, hij is de 'bedrogen' partij terwijl David de dader is, een dader die bovendien afgewezen is
0 x
-
Lazylady
- x 435
Geert is nu toch écht wel hard aan het worden; zelfs voor zijn vrienden van de brouwerij. Ik vind hem op die manier ook niet echt goed acteren, hij overdrijft nogal; of vergis ik mij?
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Het één heeft toch niet met het ander te maken?Lazylady schreef:Geert is nu toch écht wel hard aan het worden; zelfs voor zijn vrienden van de brouwerij. Ik vind hem op die manier ook niet echt goed acteren, hij overdrijft nogal; of vergis ik mij?
Vind het redelijk begrijpelijk dat hij nu als een gebeten hond reageert.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
Lazylady
- x 435
Ik zeg ook niet dat ik het niet begrijpelijk vind, maar ik vind het niet echt natuurlijk overkomen. Misschien leg ik het zo beter uit.lord F. schreef: Het één heeft toch niet met het ander te maken?![]()
Vind het redelijk begrijpelijk dat hij nu als een gebeten hond reageert.
0 x
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 692
- x 532
Hij moet de mensen van die brouwerij niet de keus laten maken tussen hem of David. Zij hebben niks met die hele toestand te maken en ze hebben ook geld in die brouwerij gestoken. Dat valt me tegen van Geert. HIj praat maar over vertrouwen en misbruik van vertrouwen. Maar wat hebben Eddy, Waldeck en Frank daarmee te maken?
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Dat viel mij ook ontzettend van hem tegen. Hij zet ze allemaal voor een voldongen feit en verwacht dan nog een eerlijke stemronde? Ze zouden wel gek zijn om op David te stemmen, aangezien ze dan meteen hun hele investering op hun buik kunnen schrijven. Egoistisch vind ik, zeker als je bedenkt dat Eddy dan in één klap geen inkomen meer heeft, Frank al problemen genoeg heeft momenteel en Waldek net zijn zoon kwijt is. Ik vond dat ze allemaal nog vriendelijk reageerden eigenlijk...
En Lazylady; ook ik vind hem niet natuurlijk overkomen als hij kwaad is.
En Lazylady; ook ik vind hem niet natuurlijk overkomen als hij kwaad is.
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
lord F.
- Poster rang 5

Misschien omdat hij in alle omstandigheden ABN spreekt.
Bij Frank komt dat anders over als hij in het Antwerps kwaad wordt.
Bij Frank komt dat anders over als hij in het Antwerps kwaad wordt.
0 x
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
Ik vind het ook wel erg van Geert. Ok, hij heeft de poen (maar David had toch ook geld ingebracht ?), maar niet de brouwervaring. Ergens vind ik het wel laag. Frank en Waldek en Eddy kunnen er ook niet aan doen.
0 x
-
Lazylady
- x 435
Ja, zij zijn de dupe van die ruzie tussen hen. Allez, David wil eigenlijk geen ruzie...johan1969 schreef:Ik vind het ook wel erg van Geert. Ok, hij heeft de poen (maar David had toch ook geld ingebracht ?), maar niet de brouwervaring. Ergens vind ik het wel laag. Frank en Waldek en Eddy kunnen er ook niet aan doen.
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Maar David is wel de oorzaak.Lazylady schreef:Ja, zij zijn de dupe van die ruzie tussen hen. Allez, David wil eigenlijk geen ruzie...johan1969 schreef:Ik vind het ook wel erg van Geert. Ok, hij heeft de poen (maar David had toch ook geld ingebracht ?), maar niet de brouwervaring. Ergens vind ik het wel laag. Frank en Waldek en Eddy kunnen er ook niet aan doen.
Hij had wel aan de gevolgen kunnen denken als hij iets begon met de vrouw van één van z'n partners in de brouwerij.
Logisch toch dat Geert David niet meer vertrouwt als die al die tijd met een pokerface rondliep.
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1665
- x 2570
Maar Geert is blijkbaar toch niet mans genoeg om zaken en privé gescheiden te kunnen houden.
David heeft zijn vertrouwen geschonden, maar NIET op zakelijk vlak, dus ik vind het een beetje klein van hem.
Dat staat totaal los van elkaar.
En inderdaad: hoe hij de andere 3 voor het blok zette was helemaal niet netjes van hem.
David heeft zijn vertrouwen geschonden, maar NIET op zakelijk vlak, dus ik vind het een beetje klein van hem.
En inderdaad: hoe hij de andere 3 voor het blok zette was helemaal niet netjes van hem.
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Maar die brouwerij blijft voor alle 5 een uit de hand gelopen hobby (alleen voor Eddy is het zijn werk).satine schreef:Maar Geert is blijkbaar toch niet mans genoeg om zaken en privé gescheiden te kunnen houden.
Het is niet netjes van Geert, maar David had veel meer rekening moeten houden met de gevolgen als hij aan z'n avontuurtje met Marianne begon.
0 x
-
Lazylady
- x 435
Dat is wel waar ja...Lord f. schreef:Maar Geert is blijkbaar toch niet mans genoeg om zaken en privé gescheiden te kunnen
Het is niet netjes van Geert, maar David had veel meer rekening moeten houden met de gevolgen als hij aan z'n avontuurtje met Marianne begon.
0 x