Wat er niet klopt in Thuis
Forumregels
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
Nadat Tom, Karen gevonden heeft in het kantoor, hangt zijn gezicht en blauwe trui vol met bloed. Later, thuis , is het bloed van zijn gezicht. Hij draagt nog wel dezelfde trui, die echter geen bloedsporen meer draagt ! Da's rap gewassen, gedroogd en gestreken !
Nog iets : als Tom op kantoor in zijn kostuum aan Karin vraagt om naar n chique resto te gaan, zegt Karen 'ge gaat zo toch niet ?' en hij ruilt zijn chique kostuum in voor n trui !
Nog iets : als Tom op kantoor in zijn kostuum aan Karin vraagt om naar n chique resto te gaan, zegt Karen 'ge gaat zo toch niet ?' en hij ruilt zijn chique kostuum in voor n trui !
0 x
-
heidiw
- Poster rang 5

- x 932
- x 1492
Steven valt op zijn rechterkant, heeft links aan zijn hoofd een sneetje en ligt op zijn rechterkant in een plas bloed terwijl er links onder de wonde geen spatje te zien is.
0 x
-
Yole
- Nog geen rang
De buurman van de mama van Dries, kende haar al jaren.. de zoon Dries/Kim die dacht ik toch af en toe op bezoek ging bij zijn moeder had hem nog nooit ontmoet ??? En dat terwijl ze hier laten uitschijnen dat de buurman en zijn moeder elkaar toch redelijk goed kenden... gek...
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1035
Als die man haar zo goed kende, dan had hij Dries toch op de begrafenis al ontmoet ?
Of heeft Dries het zo intiem gehouden dat enkel hij en Tamara daar waren.
Of heeft Dries het zo intiem gehouden dat enkel hij en Tamara daar waren.
0 x
-
ecorvers
- Nog geen rang
Die foto's van de moeder van Dries en die buurman.
Wie heeft die genomen?
Wie heeft die genomen?
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1666
- x 2571
Dat vroeg ik mij ook af - misschien 1 van de buren?
Het leken mij allemaal foto's die buiten genomen zijn.
Het leken mij allemaal foto's die buiten genomen zijn.
0 x
-
Yole
- Nog geen rang
Zijn het misschien fotos die de moeder of de buurman ontvangen hadden van een afperser ?
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1035
Die moeder was behoorlijk arm, dus ik zou niet weten wat daar af te persen viel...Yole schreef: ma 11 mar 2019, 13:26 Zijn het misschien fotos die de moeder of de buurman ontvangen hadden van een afperser ?
0 x
- niemand
- Nog geen rang
Hoe kan het dat er wel drie mensen in geslaagd zijn om midden in de nacht zomaar het hospitaal binnen te wandelen? Dat gaat normaal toch niet zomaar, zou ik denken?
0 x
- apestaart
- Poster rang 4

- x 185
In het echte leven zou dat inderdaad geen waar zijn, maar het is en blijft nog altijd een feuilleton, men moet dat met een korreltje zout nemen.niemand schreef: ma 11 mar 2019, 21:30 Hoe kan het dat er wel drie mensen in geslaagd zijn om midden in de nacht zomaar het hospitaal binnen te wandelen? Dat gaat normaal toch niet zomaar, zou ik denken
0 x
-
ikke
- x 435
Dat moeten we dan wel met minstens 3 pakken zout nemen.apestaart schreef: ma 11 mar 2019, 22:26 In het echte leven zou dat inderdaad geen waar zijn, maar het is en blijft nog altijd een feuilleton, men moet dat met een korreltje zout nemen.
0 x
-
tvx1
- x 435
Zij niet, maar hij...Tiboko schreef: ma 11 mar 2019, 19:52 Die moeder was behoorlijk arm, dus ik zou niet weten wat daar af te persen viel...
0 x
-
heidiw
- Poster rang 5

- x 932
- x 1492
Dat was de indruk die we kregen. Maar Dries was al van in de vooravond op zoek naar Dimitri en Christine is ook (denk ik) voor het avondeten vertrokken. De meeste ziekenhuizen sluiten de deuren maar om 20.30 of 21u. Dus zo raar is het niet en vooral gezien het nu ook nog donker is 's avonds krijgen we de indruk dat het een gat in de nacht was.niemand schreef: ma 11 mar 2019, 21:30 Hoe kan het dat er wel drie mensen in geslaagd zijn om midden in de nacht zomaar het hospitaal binnen te wandelen? Dat gaat normaal toch niet zomaar, zou ik denken?
0 x
-
ikke
- x 435
In de meeste ziekenhuizen "vlieg" je als bezoeker buiten tegen 20u!heidiw schreef: di 12 mar 2019, 11:45 De meeste ziekenhuizen sluiten de deuren maar om 20.30 of 21u. Dus zo raar is het niet en vooral gezien het nu ook nog donker is 's avonds krijgen we de indruk dat het een gat in de nacht was.
0 x
- niemand
- Nog geen rang
Na de aflevering nog eens bekeken te hebben was het inderdaad minder laat dan ik dacht want Tom wordt wakker rond 21u30 volgens zijn gsm.heidiw schreef: di 12 mar 2019, 11:45 Dat was de indruk die we kregen. Maar Dries was al van in de vooravond op zoek naar Dimitri en Christine is ook (denk ik) voor het avondeten vertrokken. De meeste ziekenhuizen sluiten de deuren maar om 20.30 of 21u. Dus zo raar is het niet en vooral gezien het nu ook nog donker is 's avonds krijgen we de indruk dat het een gat in de nacht was.
Dan nog, mij leek het toch dat het bezoekuur al gepasseerd was, dus het blijft wat vreemd.
0 x