Wat er niet klopt in Thuis

Plaats hier je berichtje over de soap Thuis in het algemeen.
Forumregels
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
tvx1
x 435

Re: Wat er niet klopt in Thuis

Bericht door tvx1 »

apestaart schreef:
Renée schreef:Heeft Karin nu een huurauto genomen om Dries te volgen? Normaal rijdt zij met een donkere kleine Audi.
Het kan ook zijn dat haar auto in de garage staat voor herstelling of onderhoud en dat zij met een vervangwagen rijdt.
Of het kan zijn dat die Audi van het kantoor is en die kleine wagen van haarzelf.
0 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 932
x 1492

Bericht door heidiw »

Dat Stan zomaar ineens met de competitiegroep kan meetrainen. Bij een ernstige zwemclub wordt dat toch eerst serieus getest en dan ingedeeld in groepen volgens het niveau.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

heidiw schreef:Dat Stan zomaar ineens met de competitiegroep kan meetrainen. Bij een ernstige zwemclub wordt dat toch eerst serieus getest en dan ingedeeld in groepen volgens het niveau.
Ik heb helemaal geen verstand van die dingen, maar op mij kwam dat toch ook een beetje raar over. Ze hebben het al tijden over het buitengewone zwemtalent van Joren, en dan kan hij ineens gewoon samen trainen met iemand die graag wat wil zwemmen? :-?
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1035

Bericht door Tiboko »

Christel schreef:Ze hebben het al tijden over het buitengewone zwemtalent van Joren.

Wellicht was dat dan weer een beetje overdreven hé. Als hij zo goed zou zijn, dan traint hij niet in een gewoon zwemclubje, maar doet hij mee met de elite die samen door een regionale/nationale coach begeleid worden.

Was gewoon een manier om die twee jongens samen te brengen. Van enkel samen wat gamen, krijg je nu ook niet meteen een nauwe vriendschapsband.
0 x
Renée
Nog geen rang
x 5
x 36

Bericht door Renée »

De politie komt binnen bij de ma van Dries, ze kijken eens rond, er wordt geen PV gemaakt en plots staat daar een deurwaarder. Geen ingebrekestelling, geen waarschuwing... beetje heel kort door de bocht.
0 x
ecorvers
Nog geen rang

Bericht door ecorvers »

Hoe kan Dries ergens gaan werken onder een valse naam. Hebben ze daar zijn identiteitskaart niet gevraagd? Zou ik toch denken, zeker voor een adocatenkantoor. :roll:
0 x
apestaart
Poster rang 4
Poster rang 4
x 185

Bericht door apestaart »

Renée schreef:De politie komt binnen bij de ma van Dries, ze kijken eens rond, er wordt geen PV gemaakt en plots staat daar een deurwaarder. Geen ingebrekestelling, geen waarschuwing... beetje heel kort door de bocht.
Zij heeft de deurwaarder niet binnengelaten dus kon die deurwaarder ook niks vaststellen laat staan van een PV op te maken.
0 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 932
x 1492

Bericht door heidiw »

ecorvers schreef:Hoe kan Dries ergens gaan werken onder een valse naam. Hebben ze daar zijn identiteitskaart niet gevraagd? Zou ik toch denken, zeker voor een adocatenkantoor. :roll:
Dat is geen valse naam. Hij heeft zijn naam op de dienst burgerlijke stand officieel laten veranderen wat in België mogelijk is tegen betaling. Daardoor is Dries Van Aken wel degelijk de naam die op al zijn wettelijke en officiële documenten staat.
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1035

Bericht door Tiboko »

heidiw schreef:Hij heeft zijn naam op de dienst burgerlijke stand officieel laten veranderen wat in België mogelijk is tegen betaling. Daardoor is Dries Van Aken wel degelijk de naam die op al zijn wettelijke en officiële documenten staat.
Op de website van Vlaanderen.be staat inderdaad dat je tegen betaling je (voor)naam kan laten veranderen, ingeval...

- u Belg, erkende vluchteling of staatloze bent
- u duidelijk motiveert waarom u de naamsverandering wil
- er ernstige redenen zijn
- de gevraagde naam geen aanleiding geeft tot verwarring
- de gevraagde naam u of derden niet kan schaden.
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Volgens mij hebben de thuismakers ergens een fout gemaakt in hun planning welke aflevering wanneer zou uitgezonden worden. De hele tijd werd gezaagd over de Valentijnsplannen voor vandaag, niettegenstaande dat pas MORGEN plaatsvindt.
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1035

Bericht door Tiboko »

tvx1 schreef:Volgens mij hebben de thuismakers ergens een fout gemaakt in hun planning welke aflevering wanneer zou uitgezonden worden. De hele tijd werd gezaagd over de Valentijnsplannen voor vandaag, niettegenstaande dat pas MORGEN plaatsvindt.

Als ancien zou je toch moeten weten dat veel afleveringen over twee dagen lopen.

Ik denk niet dat ze hier geen rekening mee hielden. Weet wel zeker dat melige Rosa en dito Steven donderdag nog zeker hun zeemzoet feestje zullen vieren.
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 976
x 580

Bericht door martha »

eerder deze week in Thuis : Lowie die zegt dat nonkel Frank indertijd op de zolder een piratenboot heeft gemaakt. Ik kan het verkeerd hebben maar ik dacht dat het destijds çois was die dat gemaakt heeft, om Franky'tje een plezier te doen en ook omdat çois toen bij Frank & Simonne inwoonde (toen huize Bomans nog de zoete inval was/opvanghuis van de dakloze thuis-personages :lol: ).
0 x
pnele
Poster rang 1
Poster rang 1
x 8
x 7

Bericht door pnele »

martha schreef:eerder deze week in Thuis : Lowie die zegt dat nonkel Frank indertijd op de zolder een piratenboot heeft gemaakt. Ik kan het verkeerd hebben maar ik dacht dat het destijds çois was die dat gemaakt heeft, om Franky'tje een plezier te doen en ook omdat çois toen bij Frank & Simonne inwoonde (toen huize Bomans nog de zoete inval was/opvanghuis van de dakloze thuis-personages :lol: ).
In deze context was er nog iets wat ik mij afvroeg. Toen Lowie terugkwam uit Mexico dacht ik dat er gezegd werd dat hij zich niets meer herinnerde van zijn tijd in België en dus ook Frank en Simonne niet herkende. Zelfs zijn eigen vader 'kende' hij niet meer. Zij waren als vreemden voor hem. Dat hij zich niets kon herinneren kwam doordat hij zo jong weggegaan is samen met zijn moeder.
Nu vertelde hij over die piratenzolder alsof hij zich dat levendig kon herinneren.
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

pnele schreef:
martha schreef:eerder deze week in Thuis : Lowie die zegt dat nonkel Frank indertijd op de zolder een piratenboot heeft gemaakt. Ik kan het verkeerd hebben maar ik dacht dat het destijds çois was die dat gemaakt heeft, om Franky'tje een plezier te doen en ook omdat çois toen bij Frank & Simonne inwoonde (toen huize Bomans nog de zoete inval was/opvanghuis van de dakloze thuis-personages :lol: ).
In deze context was er nog iets wat ik mij afvroeg. Toen Lowie terugkwam uit Mexico dacht ik dat er gezegd werd dat hij zich niets meer herinnerde van zijn tijd in België en dus ook Frank en Simonne niet herkende. Zelfs zijn eigen vader 'kende' hij niet meer. Zij waren als vreemden voor hem. Dat hij zich niets kon herinneren kwam doordat hij zo jong weggegaan is samen met zijn moeder.
Nu vertelde hij over die piratenzolder alsof hij zich dat levendig kon herinneren.
Herinneringen kunnen na een tijd echter toch terugkomen...
0 x
pnele
Poster rang 1
Poster rang 1
x 8
x 7

Bericht door pnele »

tvx1 schreef:
pnele schreef:
Herinneringen kunnen na een tijd echter toch terugkomen...
Ja tuurlijk wel. Alleen leken zijn herinneringen wel heel levendig en dat lijkt mij al iets moeilijker om ze zo terug te krijgen. Ik dacht dat hij maximum 5 jaar was toen ze vertrokken (ik weet niet meer hoe oud hij precies was, maar hij was zeker nog een kleuter). Ik herinner mij ook nog amper iets van als ik zo oud was, (ik ben nu ongeveer even oud als Lowie) alleen zo vage beelden blijven aanwezig.
0 x
Plaats reactie