Wat er niet klopt in Thuis

Plaats hier je berichtje over de soap Thuis in het algemeen.
Forumregels
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1036

Re: Wat er niet klopt in Thuis

Bericht door Tiboko »

Ah ik dacht dat je Sandrine bedoelde. Ja die moeder, dat weten we niet.
0 x
Tegelprutser
Nog geen rang
x 10
x 3

Bericht door Tegelprutser »

Hoorde Frank nu een takje onder Lander's voet knakken, en dat terwijl er vuurwerk à volonté werd afgeschoten.

Ik vond de 'slachtofferhulp' ook niet kunnen.
Dokter An die zelf een ambulance diende te bellen, na minuten te hebben verloren.
(Tim dacht waarschijnlijk dat Dieter dit onmiddellijk ging doen, maar die was 'zoned out'. Al bij al toch wat vreemd van Tim om zich niet om het slachtoffer te bekommeren.)
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Ik vind het ook wel straf dat Emileke zomaar meemoest met de slachtofferhulp en wschl ergens in een tehuis moet gaan slapen. Ze vroegen zelfs niet of hij nog familie heeft. Moet zo'n klein kindje dan in n volledig vreemde omgeving verblijven ? Waar is zijn moeder btw ?
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

johan1969 schreef:Ik vind het ook wel straf dat Emileke zomaar meemoest met de slachtofferhulp en wschl ergens in een tehuis moet gaan slapen. Ze vroegen zelfs niet of hij nog familie heeft. Moet zo'n klein kindje dan in n volledig vreemde omgeving verblijven ? Waar is zijn moeder btw ?
Misschien vragen ze hem dat op een later tijdstip wel, of hij nog familie heeft? Ze zullen echt wel fatsoenlijk opvang regelen...
En ik neem aan dat - als er een moeder in beeld was geweest - die wel wel meteen gecontacteerd zou zijn. Voor zover ik begrepen heb zorgde Lander alleen voor Emil, dus tsja... Dan blijft er niet veel anders meer over dan een opvang regelen.

Olivia&Co. voelden zich duidelijk (en logischerwijs) ook niet stabiel en rustig genoeg om dat manneke op te vangen. Dat kunnen dan toch maar het beste de professionals doen, denk ik, ook al is dat in een vreemde omgeving...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1036

Bericht door Tiboko »

Christel schreef:
Olivia&Co. voelden zich duidelijk (en logischerwijs) ook niet stabiel en rustig genoeg om dat manneke op te vangen.
Als zijn juf de enige persoon in de wereld is die kleine Emil kan opvangen, nu zijn vader in de gevangenis zit, is dat toch maar heel zielig hoor. Het kan toch niet dat Lander geen enkel familielid (vader, zus, oma...) had en bovendien ook nog eens geen enkele vriend/vriendin? Dat zou toch wel heel raar zijn. Hoe deden die dat dan bij feestjes (altijd met zijn tweetjes) of andere gelegenheden. Hoe kon Lander dan werken als er nooit opvang is/was? Hoe ging dat dan toen Emil een baby was?

Nog iets raar. Dieter schiet (per ongeluk) een kind neer. Nadat de plaats waar dit zich afspeelde, is onderzocht, wordt die gewoon door een collega in een auto gestopt en naar huis gevoerd. Trek verder je plan maar, Dieter.

Huh. Normaal krijgt zo'n man meteen na de feiten toch een gesprek waarin hij met expert hierover kan praten, een soort debriefing. Bovendien (en dat is nog vreemder) zou de interne afdeling normaal gezien (tja - het is Thuis, ik weet het) een team ter plaatse moeten sturen om alle betrokkenen/getuigen te ondervragen over wat er zich precies heeft afgespeeld. Er is ten slotte toch een kind neergeschoten.
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Bent u agent of criminoloog Tiboko ? U bent wel goed op de hoogte !
0 x
apestaart
Poster rang 4
Poster rang 4
x 185

Bericht door apestaart »

Nadat Dries Marianna naar huis heeft gebracht heb ik opgemerkt dat die porto's nog niet betaald waren.
Allee Marianna die op café gaat en dan nog caféschulden maken dat is niet van haar gewoonte maar ik kan dat begrijpen vanwege haar toestand en ik veronderstel dat zij die caféschulden achteraf zal aanzuiveren. 8)
0 x
vdbemdsa
Poster rang 2
Poster rang 2
x 3
x 112

Bericht door vdbemdsa »

Steven en consoorten hadden toch een volledige wijngaard overgekocht, dus waarom zoeken die dan nu naar het nodige materiaal, want die mensen kunnen toch niets meer met die machines doen als ze alles verkocht hebben.
0 x
apestaart
Poster rang 4
Poster rang 4
x 185

Bericht door apestaart »

vdbemdsa schreef:Steven en consoorten hadden toch een volledige wijngaard overgekocht, dus waarom zoeken die dan nu naar het nodige materiaal, want die mensen kunnen toch niets meer met die machines doen als ze alles verkocht hebben.
Die machines waren misschien tot op de draad versleten en dus niet meer bruikbaar.
0 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 932
x 1492

Bericht door heidiw »

apestaart schreef:
vdbemdsa schreef:Steven en consoorten hadden toch een volledige wijngaard overgekocht, dus waarom zoeken die dan nu naar het nodige materiaal, want die mensen kunnen toch niets meer met die machines doen als ze alles verkocht hebben.
Die machines waren misschien tot op de draad versleten en dus niet meer bruikbaar.
Steven maakt gewoon graag grote sier, wat heel erg cliché is voor oppervlakkige mensen. En Steven is nu gewoon éénmaal enorm opportunistisch en oppervlakkig.
0 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 932
x 1492

Bericht door heidiw »

@Tiboko. Jij weet blijkbaar één en ander van de rechtsgang. Daarom deze vraag: mag een rechercheur/magistraat werken aan een zaak waar (aangetrouwde) familie bij betrokken is?
0 x
apestaart
Poster rang 4
Poster rang 4
x 185

Bericht door apestaart »

heidiw schreef:@Tiboko. Jij weet blijkbaar één en ander van de rechtsgang. Daarom deze vraag: mag een rechercheur/magistraat werken aan een zaak waar (aangetrouwde) familie bij betrokken is?
Ik zal in zijn plaats antwoorden: ik denk niet dat een familielid al niet dan aangetrouwd aan die zaak mag werken kwestie van de objectiviteit niet op de helling te zetten, mocht die inspecteur toch aan die zaak beginnen dan wordt hij onmiddellijk van het onderzoek gehaald en vervolgens toegewezen aan iemands anders die niet met de zaak betrokken is.
0 x
Tegelprutser
Nog geen rang
x 10
x 3

Bericht door Tegelprutser »

Dries ontbijt met Marianne, als hij de kop koffie neemt blijkt zijn horloge op... halfdrie te staan. Wat een laatslapers zeg!
Screenshot: https://imgur.com/a/kDCZ6am
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1036

Bericht door Tiboko »

Dit zijn details hé.
0 x
apestaart
Poster rang 4
Poster rang 4
x 185

Bericht door apestaart »

Tegelprutser schreef:Dries ontbijt met Marianne, als hij de kop koffie neemt blijkt zijn horloge op... halfdrie te staan. Wat een laatslapers zeg!
Screenshot: https://imgur.com/a/kDCZ6am
Een zeer late ontbijt dus. :mrgreen:
0 x
Plaats reactie