Luc Bomans (Mark Willems)
- RuneThandy
- Nog geen rang
Re: Luc
Zag je hoe Luc Rosa nakeek toen ze bij z'n tafeltje wegliep? Echt met zo'n blik van: ik ben een vrij man en zij is weer een vrije vrouw. Die ga ik binnen doen. 

0 x
- RuneThandy
- Nog geen rang
Luc was weer heerlijk op dreef gisteren.
Hoe krijgt hij het er met zo'n serieus gezicht uit. Hij weet precies hoe hij Rosa moet inpalmen.Ik ben de Waldek niet. Ik profiteer niet graag van de situatie.
Jij betekent echt te veel voor mij om u als een ordinaire flirt te beschouwen.
0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Daar snapte ik dus ook helemaal niks van... Het laatste wat ik ervan begrepen heb is dat die 2 inderdaad niet bepaald bevriend meer waren na Luc's actie met dat gestolen geld, en Femke die het weer terug gestolen heeft van Luc. Die hebben het toch nooit meer goed gemaakt ofzo?Jana_tje schreef:Vandaag viel me toch iets vreemds op. Als ik mij niet vergis hadden Femke & Luc toch zware ruzie nadat hij het geld van Mike had gestolen?
Vandaag was daar precies niets meer van te merken, integendeel

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
In mijn ogen noemt men dat laatste gewoon "nieuwsgierigheid"Rieka schreef:Nickos schreef:In Thuis hebben ze wel meer de neiging om met dingen uit het verleden geen rekening te houden, maar toch blijven we allemaal kijken.
Dat is een raadsel, een mysterie, misschien moeten we dat eens onder de loep nemen ipv naar "Thuis" te kijken (af en toe) tegen ons gedacht?

0 x
- Nickos
- Poster rang 2
- x 1
- x 7
Nu ik er nog eens over nadenk, echt contact hebben Femke en Luc niet gehad gisteren, en ik denk dat Femke gewoon geen zin had om zich met Luc bezig te houden, en gewoon te genieten van haar opening.
AHA! De scenaristen zijn wel degelijk te doorgronden!

0 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1718
- Contacteer:
nieuw seizoen= nieuwe lei zullen ze daar denken !Nickos schreef:Nu ik er nog eens over nadenk, echt contact hebben Femke en Luc niet gehad gisteren, en ik denk dat Femke gewoon geen zin had om zich met Luc bezig te houden, en gewoon te genieten van haar opening.
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
-
- Poster rang 1
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Nou, Rosa doet vooral dom omdat het om haar man gaat die ze daar zijn ogen loopt uit te steken met haar kinderachtig gedrag. Dat Luc hierin mee gaat vind ik veel beter te begrijpen. Ten eerste is hij boos op Waldek, en ten tweede helpt hij er voor zichzelf niks mee om zeep. Hij heeft er dus alleen maar bij te winnen, ook al is dat misschien niet netjes van hem..Cataclysm Child schreef:Luc kan je dat vergeven natuurlijk, die is evil. Maar Rosa doet dom

0 x
- RuneThandy
- Nog geen rang
Niet netjes van hem... Heeft hem dat ooit al op andere gedachten gebracht?Christel schreef:Nou, Rosa doet vooral dom omdat het om haar man gaat die ze daar zijn ogen loopt uit te steken met haar kinderachtig gedrag. Dat Luc hierin mee gaat vind ik veel beter te begrijpen. Ten eerste is hij boos op Waldek, en ten tweede helpt hij er voor zichzelf niks mee om zeep. Hij heeft er dus alleen maar bij te winnen, ook al is dat misschien niet netjes van hem..Cataclysm Child schreef:Luc kan je dat vergeven natuurlijk, die is evil. Maar Rosa doet dom

Ik denk dat de confrontatie tussen Waldek en Luc komende dinsdag is. Volgens mij kon Luc dan wel eens een blauw oog oplopen.
0 x
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Ik begrijp niet dat Waldek niet ergens anders gaat wonen. Dan is voor Rosa ook de lol er af. Nu blijft hij daar komen en de martelaar spelen. Als hij Rosa de rug toekeert en ergens anders gaat wonen (al was het maar tijdelijk in een ander pension) zal ze wel ophouden met haar kinderachtige spelletjes en gaan haar ogen misschien open. Dat ze hem wel terug wil is duidelijk anders zou ze zich nu niet zo uitsloven om hem jaloers te maken.
0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Ja, ik denk ook zeker dat Rosa nog wat om Waldek geeft. Anders zou ze dit niet doen...
Ik begrijp ook niet wat Waldek daar blijft zoeken. Als ik hem was, zou ik ook maken dat ik ergens anders woonde, en bovendien aan Rosa juist laten merken dat ik haar niet meer terug zou willen na haar (belachelijk kinderachtige!) acties. Volgens mij zou ze dan vlug van gedachten veranderen!
Ik begrijp ook niet wat Waldek daar blijft zoeken. Als ik hem was, zou ik ook maken dat ik ergens anders woonde, en bovendien aan Rosa juist laten merken dat ik haar niet meer terug zou willen na haar (belachelijk kinderachtige!) acties. Volgens mij zou ze dan vlug van gedachten veranderen!

0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Hier sluit ik me helemaal bij aan, ook bij dat laatsteRieka schreef:Ik had de indruk dat Waldek haar dat gisteren, vrijdag, te kennen wou geven? Ik bedoel dat hij haar te kennen gaf dat ze "de pot op kan"? Hij stapte resoluut 't café uit na haar bekentenis dat ze dat gedaan had om hem te laten voelen wat het is om bedrogen te worden.
Volgens mij wou ie zeggen dat ie niet snapt waarom ze hem wil straffen als ze hem toch nooit meer wil zien?
Maw als je iemand echt naar de maan wenst, dan ga je toch geen moeite doen om die jaloers te maken of "te straffen"? Ik toch in geen geval: gedaan is gedaan!
Ze doen maar, hoor, ik vind het allemaal veel te voorspelbaar om spannend of interessant te zijn...
Maar ja, ik ben nieuwsgierig en wel toch kijken om te zien of mijn vermoedens bewaarheid worden.

0 x