Sandrine De Decker

Gesloten
apestaart
Poster rang 4
Poster rang 4
x 184

Re: Sandrine De Decker

Bericht door apestaart »

Sandrine wordt nu gespeeld door een andere kind.
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 972
x 577

Bericht door martha »

een flinke groeischeut gekregen :mrgreen:
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

martha schreef:een flinke groeischeut gekregen :mrgreen:
En meteen ook veel schuchterder geworden ook. Jammer. Maar deze Sandrine zal ook nog wel groeien(in haar rol, hoop ik)
0 x
apestaart
Poster rang 4
Poster rang 4
x 184

Bericht door apestaart »

Het is te hopen dat Sandrine die schietpartij zal overleven want anders ziet het er voor Dieter er niet goed uit en onrechtstreeks ook niet voor Lander want het is door hem dat het gebeurd is.
0 x
kingpietro105
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door kingpietro105 »

apestaart schreef:Het is te hopen dat Sandrine die schietpartij zal overleven want anders ziet het er voor Dieter er niet goed uit en onrechtstreeks ook niet voor Lander want het is door hem dat het gebeurd is.
Waarom zou het dieter fout zijn lander wou schieten en hij deed het dus uit verdediging dat dan plots sandrine er voor gaat lopen daar kan hij niet aan doen.
0 x
apestaart
Poster rang 4
Poster rang 4
x 184

Bericht door apestaart »

Sandrine haar toestand is iets verbeterd: het is geëvolueerd van kritiek naar stabiel maar we zijn er nog niet, de toestand moet nog verbeteren eer dat zij volledig buiten levensgevaar is.
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Ik hoop van harte voor Dieter dat Sandrine het overleeft. (voor haarzelf en de familie natuurlijk ook)
0 x
apestaart
Poster rang 4
Poster rang 4
x 184

Bericht door apestaart »

Het gaat zeer slecht met Sandrine, de behandelde arts spreekt tegen Ann iets over ernstig nadenken over een orgaantransplantatie, dat zou kunnen op wijzen dat Sandrine binnenkort zal sterven. :cry:
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Ik vraag mij toch echt af of dat veel zin heeft om dagelijks die volledige onderzoeken te doen. Ze weten toch dat Sandrine haar toestand traag evaluerend is. Zoiets moet je eerder week op week, misschien zelfs maand op maand evalueren.
0 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 928
x 1486

Bericht door heidiw »

tvx1 schreef:Ik vraag mij toch echt af of dat veel zin heeft om dagelijks die volledige onderzoeken te doen. Ze weten toch dat Sandrine haar toestand traag evaluerend is. Zoiets moet je eerder week op week, misschien zelfs maand op maand evalueren.
Een comapatiënt wordt standaard elke dag neurologisch onderzocht omdat er zo snel iets kan veranderen. Dat gaat echt niet over iedere dag een scan maar wel over hersenactiviteit, reflexen, eventuele epileptische aanvallen, ademhaling, hartritme. Comapatiënten zijn ook veel gevoeliger voor andere infecties. Als je het hebt over iemand die in vegetatieve toestand verkeert heb je een punt, maar Sandrine is nog altijd in levensgevaar. Als je met een hartaanval op intensieve terechtkomt word je toch ook meer dan een keer per dag gecontroleerd.
0 x
ranske
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door ranske »

Peggy, de moeder weet die dan niet hoe erg het is met "ons prutsemie " ?
0 x
apestaart
Poster rang 4
Poster rang 4
x 184

Bericht door apestaart »

ranske schreef:Peggy, de moeder weet die dan niet hoe erg het is met "ons prutsemie " ?
Ik veronderstel dat Rosa haar op de hoogte zal houden en het zou me niet verwonderen dat Peggy haar kop zal laten zien zoals Mayra.

https://www.thuisforum.be/viewtopic.php ... &start=120
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

ranske schreef:Peggy, de moeder weet die dan niet hoe erg het is met "ons prutsemie " ?
Jawel hoor. We hebben Rosa de morgen na het ongeluk van bij Steven thuis naar Peggy zien en horen bellen.
0 x
ranske
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door ranske »

Sorry tvx1, was ik vergeten en bedankt :thumbup:
0 x
apestaart
Poster rang 4
Poster rang 4
x 184

Bericht door apestaart »

Het verdict is gevallen: Sandrine is hersendood verklaard met andere woorden Sandrine is dood, amen en uit dus met Sandrine. :cry:
0 x
Gesloten