Marianne Bastiaens (Leah Thys)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- satine
- Poster rang 5

- x 1667
- x 2572
-
Arciat
- Nog geen rang
Re: Marianne Bastiaens (Leah Thys)
Ja, goed gezien. Zij heeft indertijd trouwens de inrichting van dat appartement gefinanceerd. (voor Tom en Peggy)satine schreef:Ze kan boven het advocaten-kantoor gaan wonen
0 x
-
tvx1
- x 435
En ze heeft dat hele huis ook gekocht voor hem.Arciat schreef:Ja, goed gezien. Zij heeft indertijd trouwens de inrichting van dat appartement gefinanceerd. (voor Tom en Peggy)satine schreef:Ze kan boven het advocaten-kantoor gaan wonen
0 x
- Flower-Power
- Poster rang 2

Mooi optreden van Marianne voor Nancy - het had best wat langer mogen duren 
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Als Marianne besluit om nog wat meer het gezelschap op te zoeken van haar familie en Nancy, zie ik William nog eerder het loodje leggen dan haar. Hij leek vanavond toch eventjes een zenuwinzinking nabij...

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- Caligula
- Poster rang 5

Ik denk dat William vooral niet te veel volk wil rond "zijn" Marianne...
0 x
Potentia Principatum
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
Maar later stond hij toch heel wild te zwaaien en shaken dacht ik : zo raar voor die stijven preistok !Christel schreef:Als Marianne besluit om nog wat meer het gezelschap op te zoeken van haar familie en Nancy, zie ik William nog eerder het loodje leggen dan haar. Hij leek vanavond toch eventjes een zenuwinzinking nabij...![]()
0 x
- Flower-Power
- Poster rang 2

Het zal de screw-you cocktail zijn geweest die hij van Tom kreegnounake schreef: Maar later stond hij toch heel wild te zwaaien en shaken dacht ik : zo raar voor die stijven preistok !
0 x
- Kwast
- Poster rang 5

Dat was niet eens een heel slecht optreden 
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
-
Linne
- Poster rang 2

Marianne treedt op en William staat te shaken. Als haar ongelovige zoon nu nog niet overtuigd is van de onschuld van William ? Hij zei het nog : alles voor Marianne over te hebben ( =
voor haar geld ).
0 x
- Seraph
- Poster rang 1

Als ik Tom was, zou ik een heel groot feest geven speciaal voor Marianne. En nodig ik iedereen uit, de hele familie en Peter, Nancy enzo. Maak er een hele dag en avond van en zet Hèlène er nog bij en dat zal William nerveus maken, en dan zou ik aan Marianne voorstellen om een week met de hele familie naar zee of Ardennen te gaan..
Dit is de beste manier om William te strikken geehee... Gewoon zoveel mogelijk aandacht vragen van Marianne, en mi
0 x
In a time of war it isn't about who's right, it's about who's left.
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Denk alleen dat zowel Marianne als Hélène niet bepaald enthousiast gaan reageren op elkaars aanwezigheid, en het zeker geen hele dag en avond met elkaar gaan volhouden...Seraph schreef:Maak er een hele dag en avond van en zet Hèlène er nog bij en dat zal William nerveus maken
0 x
- Kwast
- Poster rang 5

Whahaha wat is het toch een heerlijk mens.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
-
flodderke
- Poster rang 2

Ik vond Marianne nogal vlug tevreden met de uitleg van Tom (William kan niet tegen zijn verlies), en toen ze hoorde dat er een feestje kwam ter harer ere, was ze helemaal gesust. Wat een onzin.
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Eigenlijk had ik toch niet echt het idee dat ze helemaal gerust was, maar eerder enigszins tevreden voor het moment.
Eerst dat pistool en nu dit weer; het lijkt er toch op dat Marianne hoe langer hoe meer met haar beide voeten op de grond landt.
In de manier waarop ze achter de rug van William naar Tom vertrok om daar een woordje uitleg te eisen, vond ik in ieder geval (eindelijk!) weer een beetje de Marianne van weleer te herkennen...

Eerst dat pistool en nu dit weer; het lijkt er toch op dat Marianne hoe langer hoe meer met haar beide voeten op de grond landt.
In de manier waarop ze achter de rug van William naar Tom vertrok om daar een woordje uitleg te eisen, vond ik in ieder geval (eindelijk!) weer een beetje de Marianne van weleer te herkennen...
0 x