Pagina 252 van 252
Personage waar ik mij het meest aan erger
Geplaatst: za 20 jun 2026, 09:45
door satine
Inderdaad, ze zit al in de zoveelste tunnel. En als ze maar lang genoeg blijft doorzetten, zal het 'OOIT' wel eens de juiste zijn.
Personage waar ik mij het meest aan erger
Geplaatst: za 20 jun 2026, 10:50
door daffy duck
Die treiterige ondervragingsmethode van Thilly begint toch zwaar door te wegen op m'n laatst overblijvende zenuw! Tot haar zoiets zou overkomen als Andreas, ho maar, dan zou iedereen moeten verdraagzaam zijn.
Personage waar ik mij het meest aan erger
Geplaatst: za 20 jun 2026, 11:40
door heidiw
De superflikken. Iemand die net een beroerte heeft gehad zo uitlokken. "Ik zie dat je met iets zit, je zult je veel beter voelen als je bekent" blablabla... altijd datzelfde riedeltje. Hij heeft afasie, natuurlijk zit hij met iets, hij ZOEKT NAAR WOORDEN! Echt
En nu Femke aangevallen is, welke creatieve invulling gaan ze er nu aan geven?
Personage waar ik mij het meest aan erger
Geplaatst: za 20 jun 2026, 16:57
door catherine
@heidiw
Ja inderdaad! Zouden die zich totaal niet effe informeren over wat afasie inhoudt?! En informatie is zo snel opgezocht de dag van vandaag.
Toen ze Andreas dan ook nog een weardo noemde kreeg ik het helemaal!
We weten dat Tom kl*ten aan zijn lijf heeft, maar als advocaat hoop ik dat hij hier gevolg aan geeft, of hij heeft er geen

Personage waar ik mij het meest aan erger
Geplaatst: ma 22 jun 2026, 09:58
door daffy duck
De kolderbrigade die momenteel bezig is met het oplossen van verschillende aanslagen op vrouwen, verkrachting en zelfs moord! Hun ondervraging klopt voor geen meter: geen opnames worden gemaakt, de gebruikte taal is ronduit loeislecht en met aan het hoofd Tilly, die denkt haar piekmoment te hebben, is het de totale ramp! Natuurlijk is de ergernis groot bij Andreas. en komt hij hierdoor agressief over. Heel begrijpelijk. Maar dat bendetje ongeregeld ziet het alweer als een signaal. Agressief+ zich niet kunnen uitdrukken= dat moet wel de dader zijn!

Personage waar ik mij het meest aan erger
Geplaatst: wo 24 jun 2026, 07:59
door daffy duck
Brik...wat een vies, goor, degoutant ventje is dit toch! En z'n houding tegenover vrouwen! Wie wil daar nu een verhouding mee. Van de minste opmerking of stap die je verkeerd zet krijg je de volle laag. Z'n houding tegenover Lyn en Christine is walgelijk.