Vrijgezellenfeest : zal niet doorgaan, Marianne is niet op tijd terug, en Leo gaat gewoon kaarten.Tiboko schreef: wo 09 jun 2021, 13:53 Stel trouwens wel vast dat deze week ineens evenveel moet gebeuren als anders in een hele maand. Vrijgezellenfeest, een trouw, afronding van Bobs behandeling, de zwangerschap die dreigt mis te lopen, Eddy die wonderbaarlijk ineens weer kan ruiken, Boowie dat plots weer toekomst heeft, Joren die ineens weer verliefd lijkt op Stan, Yasmine die blijkbaar ineens meer op de Withoeve zit dan thuis bij haar moeder (die eerstdaags onderduikt, ben ik zeker van) en Tom die blijkbaar ook iets goed te maken heeft.
Trouw: zal ook niet doorgaan, tja, Marianne zal zeker dan ook nog niet terug zijn.
Afronding Bobs behandeling: zijn behandeling is gedaan, wat er verder van komt, is voor komend seizoen, goed of slecht nieuws, tot dan wachten.
Zwangerschap : die zal nu wel vlot gaan verlopen, 1 kindje kwijt, en ze hebben er een ander verhaal kunnen aan samenbinden met het verlies van het tweede kindje
Eddy zijn neus: dat is nu afgehandeld, weet eigenlijk nog altijd niet waarom dit er in moest.
Boowie : de weldoener is gekend dus waarom nog uitwijden.
Joren : tja, verliefdheid kan vrijdag bezegeld worden, vooraleer dat Stan op missie vertrekt.
Yasmine: lief kind, Femke mag gezegend zijn met zo een pluskind, als zie ik Femke eerder naar Kobe trekken
Tom : weet niet wat die goed te maken heeft, dus weet niet wat hier schrijven.
Voila , dat is mijn gedacht erover, kun je heel makkelijk in 1 aflevering steken, de ontknopingen zijn toch niet voor vrijdag, is voor het volgende seizoen, zoals altijd.