Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
satine schreef: do 08 sep 2022, 22:00
Rijbewijs kwijt en meer dan 6000 euro boete
Dat komt nog bovenop de medische kosten - want toen dit alles uitkwam beloofde hij Harry dat hij alle medische kosten (van ziekenhuis tot revalidatie etc.) voor Zihame zou betalen.
Joren heeft toen wel degelijk iets geraakt die avond, want er was schade aan de bestelwagen.
Maar dat heeft Eddy weg gewerkt, zodat Adil dat niet te weten kwam.
Dan is het natuurlijk achteraf moeilijk(er) vast te stellen waar ze tegen gebotst zijn.
Maar er is nooit nagegaan of Joren/Eddy en Zihame überhaupt op dezelfde plaats waren op hetzelfde moment. Joren heeft 'iets' aangereden en Zihame is met haar brommer in de gracht beland. Houdt het ene verband met het andere? Joren denkt van wel, maar is dat ooit serieus onderzocht?
Reseda schreef: za 10 sep 2022, 17:14
Maar er is nooit nagegaan of Joren/Eddy en Zihame überhaupt op dezelfde plaats waren op hetzelfde moment. Joren heeft 'iets' aangereden en Zihame is met haar brommer in de gracht beland. Houdt het ene verband met het andere? Joren denkt van wel, maar is dat ooit serieus onderzocht?
Volgens mij niet
Joren heeft door zijn paniek en schuldgevoel gewoon die conclusie getrokken en alle rest is daar klakkeloos in meegegaan. Zélfs superagent Tim en topadvocaat Tom
2 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
nounake schreef: za 17 sep 2022, 09:40
De sukkelaar zag er niet echt vrolijk of blij uit, na de excuses van Judith !
Klopt, Dries zag er niet blij/gelukkig uit. Ik denk dat dit vooral komt door de manier hoe Alexander met hem omging. Ik zag dat hij wel naar de advocaten van de ouders van Robrecht knikte en Dries niet. Hij werd door Alexander genegeerd.
Viv : omdat zij als "getuige" van bridezilla nog heel wat hyperkinetische maanden (en Viv is al een stuitbal) zal mogen ondergaan.
Christine : met Viv als getuige zal ze mogen opletten dat het bruilofteten niet uit de vuilbakken komt en haar trouwjurk niet van ergens uit een kledingcontainer
martha schreef: do 22 sep 2022, 15:56
Viv : omdat zij als "getuige" van bridezilla nog heel wat hyperkinetische maanden (en Viv is al een stuitbal) zal mogen ondergaan.
Ik zie dat helemaal niet goedkomen! niks wat zij doet zal goed genoeg zijn voor madam en ze hebben al een achtergrond die niet 100% respectvol tegenover elkaar kan genoemd worden. 🥰 Dus Viv zal haar kuiten mogen insmeren voor het vervolg van de horrorstory voorafgaande aan het huwelijk! 🥹
1 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
Een hart onder de riem voor Bob.
Die zit niet alleen met een collega die voor de zoveelste keer op hol geslagen is, hij denkt waarschijnlijk ook al aan al de keren dat Lowie het voor het minste gaat laten afweten op kantoor.
Ik had gisteren toch wel te doen met Veerle.
Alle begrip en respect voor Dirk en zijn eerlijkheid, maar ik kan me voorstellen dat Veerle dit zag als haar laatste kans op wat geluk en warmte met iemand waar ze zich goed bij voelt.
Ik had haar zo een knuffel willen geven.
Hopelijk kan ze toch nog gewoon bevriend blijven met Dirk, zonder daar al te veel pijn bij te voelen.