Heeft W haar dat verteld ? Ze weet dit van Tom en Judith, maar heeft William dit ook bevestigd dat hij Helene wou vermoorden? Nu begint dit misschien pas bij Marianne door te dringen dat dit wel eens echt kan geweest zijn ..Amiche schreef:Maar wel weer raar dat dit verhaal dan wel geloofwaardig is en dat W H heeft geprobeerd te vermoorden niet. Als je je daar van hebt afgekeerd, waarom dan niet hiervan?
Marianne Bastiaens (Leah Thys)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- karolien85
- Poster rang 3

- x 1
Re: Marianne Bastiaens (Leah Thys)
0 x
- Amiche
- Poster rang 2

Nee natuurlijk heeft W dat niet verteld. H heeft haar getuigenis afgelegd, dat ze uit de auto heeft kunnen ontsnappen en naar de kant was gezwommen. W heeft verklaard dat ze alles verzonnen had. Maar haar auto was wel in het kanaal gevonden en haar mobiel was wel in Aruba (of iets dergelijks) en daar heeft niemand nog een verklaring voor kunnen geven.
Maar Marianne geloofde zonder meer W - ondanks dat hij wel verklaard heeft met H het plan gesmeed te hebben om zowel Geert als haar het geld afhandig te maken.
Dus haar geloof gaat gewoon alle kanten uit. En zo dom voor de lepe tante die we weten dat ze is.
Maar Marianne geloofde zonder meer W - ondanks dat hij wel verklaard heeft met H het plan gesmeed te hebben om zowel Geert als haar het geld afhandig te maken.
Dus haar geloof gaat gewoon alle kanten uit. En zo dom voor de lepe tante die we weten dat ze is.
0 x
Bíonn dhá insint ar scéal agus dhá leagan déag ar amhrán
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
- karolien85
- Poster rang 3

- x 1
Dat dacht ik dus ook ja, Dus daar is het eerste barstje in het geloof van Marianne in William..Amiche schreef:Nee natuurlijk heeft W dat niet verteld. H heeft haar getuigenis afgelegd, dat ze uit de auto heeft kunnen ontsnappen en naar de kant was gezwommen. W heeft verklaard dat ze alles verzonnen had. Maar haar auto was wel in het kanaal gevonden en haar mobiel was wel in Aruba (of iets dergelijks) en daar heeft niemand nog een verklaring voor kunnen geven.
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1667
- x 2573
Omdat een gedetineerde - als het niet om familie gaat - dit bezoek zelf moet aanvragen.Caligula schreef:Ja,waarom niet?johan1969 schreef:Mag Marianne Helene wel bezoeken ?
http://justitie.belgium.be/nl/themas_en ... n/u_bent_2
Zelfs als dit a slip of the tongue is van de schrijvers, vind ik het nog hoogst verwonderlijk dat Hélène niet op de hoogte was van het bezoek van Marianne.
0 x
- martha
- Poster rang 5

- x 980
- x 582
Als ik het goed begrepen heb mag Marianne van William niet meer Hélène bezoeken 
0 x
-
mysticia
- Nog geen rang
Volgens mij had Helene een brief geschreven naar William met de vraag om haar te komen bezoeken en verwachtte ze hem ipv Marianne...
Het lijkt ind wel dat het verhaal van Hélène iets los gemaakt heeft bij Marianne...
Het lijkt ind wel dat het verhaal van Hélène iets los gemaakt heeft bij Marianne...
0 x
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 694
- x 532
Dat van die brief heb ik dan toch gemist.
Ik heb me wel afgevraagd waarom Marianne bij Helene (aartsvijand) op bezoek ging (out of the blue)
Ik heb me wel afgevraagd waarom Marianne bij Helene (aartsvijand) op bezoek ging (out of the blue)
0 x
-
heidiw
- Poster rang 5

- x 932
- x 1494
Nu zei ze toch inderdaad "William had niet zo'n zin om te komen maar ik moest u zeggen..." (in het stukje van gisteren). Je zou het wel eens bij het rechte eind kunnen hebben.mysticia schreef:Volgens mij had Helene een brief geschreven naar William met de vraag om haar te komen bezoeken en verwachtte ze hem ipv Marianne...
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Dat klopt. En toen Marianne en William samen over straat wandelden, zei William tegen Marianne dat ze die brief van Hélène hadden moeten negeren.heidiw schreef:Nu zei ze toch inderdaad "William had niet zo'n zin om te komen maar ik moest u zeggen..." (in het stukje van gisteren). Je zou het wel eens bij het rechte eind kunnen hebben.mysticia schreef:Volgens mij had Helene een brief geschreven naar William met de vraag om haar te komen bezoeken en verwachtte ze hem ipv Marianne...
Het werd allemaal wel tussen neus en lippen door gezegd, dus erg duidelijk was het allemaal ook niet...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- Caligula
- Poster rang 5

Marianne is de vrouw van William,dus dat mag wel denk ik.
Nu hebben de hersenen van Marianne toch nog altijd wat ze in computertaal een "hard reset" nodig. Alle kabels er uit en reconnect.
Nu hebben de hersenen van Marianne toch nog altijd wat ze in computertaal een "hard reset" nodig. Alle kabels er uit en reconnect.
0 x
Potentia Principatum
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 694
- x 532
-
Linne
- Poster rang 2

Als dat zou kunnenCaligula schreef:Nu hebben de hersenen van Marianne toch nog altijd wat ze in computertaal een "hard reset" nodig. Alle kabels er uit en reconnect.
te krijgen in de invloed van William op Marianne. Wordt vervolgd.......
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Het kwam er toch wel uit op het eind tegen Jenny: ik denk dat ik weer eens een grote fout aan het maken ben. Tja...het is nog niet te laat maar wel tijd!
0 x
Potentia Principatum
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5

Dat Marianne (eindelijk) lijkt te beseffen dat ze een grote fout aan het maken is: goed begin. Nu er nog iets aan doen, hè Marianne! Liefst voor het onherroepelijk te laat is.
0 x
- martha
- Poster rang 5

- x 980
- x 582
Marianne begint het beu te worden dat haar Jommeke haar ganse gaan en staan controleert
. Meneer wil overal bij zijn en haar afzetten en ophalen. Precies of zij is een kleuter. 
0 x