Angèle Backx (Lut Hannes)
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
- apestaart
- Poster rang 4
- x 184
Angèle haar plannetje is niet doorgegaan althans voorlopig want zij krijgt van Dries 3 weken de tijd om Rosa te overhalen maar ondertussen moet zij wel Dries zijn fitness beurt betalen.
Angèle mag nog van geluk spreken dat zij van Dries nog een 2de kans krijgt of ze was haar geld kwijt en ging ze het mogen uitleggen aan Eddy.
Angèle mag nog van geluk spreken dat zij van Dries nog een 2de kans krijgt of ze was haar geld kwijt en ging ze het mogen uitleggen aan Eddy.
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1719
- Contacteer:
ze was vroeger al niet te snugger met al haar dubieuze uitspraken, maar nu is haar IQ toch nog enkele graden gezakt! 

0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Nee, de slimste van de hoop is ze nooit geweest, ook al bedoelt ze het allemaal wel goed.
't Was ook niet echt slim om Dries al te betalen nog voor Rosa er was.
Ik zie haar uiteindelijk nog blijven zitten met haar 'cadeaubon' - zou ze er dan zelf gebruik van maken?
't Was ook niet echt slim om Dries al te betalen nog voor Rosa er was.
Ik zie haar uiteindelijk nog blijven zitten met haar 'cadeaubon' - zou ze er dan zelf gebruik van maken?
0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Dat laatste vraag ik me ook af
Misschien gaat ze het zelf ook nog sneller nodig hebben dan ze gedacht had, want ik geloof niet dat Eddy nog lang met haar gedrag kan lachen. En meer dan terecht ook.
Ik vind haar acties dom, maar vooral ook respectloos en beledigend. Ik kan er met de beste wil van de wereld niet bij waar ze het idee vandaan haalt dat het een goed plan is om haar "vriendin" een avond aan een gigolo te helpen.

Misschien gaat ze het zelf ook nog sneller nodig hebben dan ze gedacht had, want ik geloof niet dat Eddy nog lang met haar gedrag kan lachen. En meer dan terecht ook.
Ik vind haar acties dom, maar vooral ook respectloos en beledigend. Ik kan er met de beste wil van de wereld niet bij waar ze het idee vandaan haalt dat het een goed plan is om haar "vriendin" een avond aan een gigolo te helpen.

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
Gaat Angele werken ? Ik vermoed van niet. Maar Eddy moet wel Dries betalen uit 'de gemeenschappelijke rekening' , zijn rekening dus !!!!
Doet Dries het nu voor 250 of 500 € ?
Doet Dries het nu voor 250 of 500 € ?
0 x
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
De nieuwe cafebazin van het cafe waar Angele gaat werken (dat ging wel vlot) zou een meer prominente rol krijgen ? Een zeker Eva Vanduren. Eindelijk weer eens een knappe vrouw in Thuis ! Buiten Judith was het maar huilen met de pet op
0 x
- Kiki_Dee
- Poster rang 4
- x 173
- x 549
Een heel arrogante manier om een job te versieren.
Ik dacht dat na de sluiting van de Frens het café van Dieter het 'go-to dagen ging zijn.
Er mag inderdaad wat vers bloed komen. Er zijn verschillende mensen weg...
Ik dacht dat na de sluiting van de Frens het café van Dieter het 'go-to dagen ging zijn.
Er mag inderdaad wat vers bloed komen. Er zijn verschillende mensen weg...
0 x
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Ik snap eigenlijk niet waarom ze die Dries al betaald heeft. Eerst zien of je waar voor je geld krijgt, dan pas betalen.
En wat doet Dries als Rosa niet wil? Ik denk niet dat hij het geld terug geeft. Het is inderdaad verstandig van Angèle om maar alvast een baan te "nemen".

En wat doet Dries als Rosa niet wil? Ik denk niet dat hij het geld terug geeft. Het is inderdaad verstandig van Angèle om maar alvast een baan te "nemen".
0 x
- apestaart
- Poster rang 4
- x 184
Omdat zij ook gedwongen wordt door Eddy want die € 250 moet immers terug op zijn rekening komen.jessie V. schreef: wo 11 dec 2019, 17:26 Het is inderdaad verstandig van Angèle om maar alvast een baan te nemen.
0 x
-
- x 435
En daarin geef ik Eddy 200% gelijk. Een som van 250 geef je niet zomaar uit met iemand anders bankkaart, en al helemaal niet zonder vragen of spreken.apestaart schreef: wo 11 dec 2019, 20:31 Omdat zij ook gedwongen wordt door Eddy want die € 250 moet immers terug op zijn rekening komen.
0 x
-
- Poster rang 5
- x 928
- x 1486
Volledig gelijk! Waarvan leefde Angèle eigenlijk? Zij had waarschijnlijk toch een uitkering, want zij huurt het appartement.ikke schreef: do 12 dec 2019, 07:41 apestaart schreef: ↑wo 11 dec 2019, 21:31
Omdat zij ook gedwongen wordt door Eddy want die € 250 moet immers terug op zijn rekening komen.
En daarin geef ik Eddy 200% gelijk. Een som van 250 geef je niet zomaar uit met iemand anders bankkaart, en al helemaal niet zonder vragen of spreken.
0 x
- Kiki_Dee
- Poster rang 4
- x 173
- x 549
Nu zijn het plots Eddy zijn plannetjes
Wat een zuurpruim op Kerstdag. Eddy doet zo zijn best en hij krijgt stank voor dank. Hopelijk zet hij haar eens goed op z'n plaats.

Wat een zuurpruim op Kerstdag. Eddy doet zo zijn best en hij krijgt stank voor dank. Hopelijk zet hij haar eens goed op z'n plaats.
0 x
-
- x 435
Wat is er eigenlijk met Angèle gebeurd? Ze is precies spoorloos. In de Bar Madame staat Sam er steeds helemaal alleen voor en bij Eddy zie je haar ook nooit meer...
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1719
- Contacteer:
Denk dat dat een beetje komt omdat Angele, door haar verleden als patient (niet als actrice) , een hoog risicogehalte zou hebben om nu mee te spelen.tvx1 schreef: do 01 okt 2020, 03:16 Wat is er eigenlijk met Angèle gebeurd? Ze is precies spoorloos. In de Bar Madame staat Sam er steeds helemaal alleen voor en bij Eddy zie je haar ook nooit meer...
0 x
2 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes