Judith Van Santen (Katrien De Ruysscher)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Plaats reactie
Poolaapje
Poster rang 3
Poster rang 3

Re: Judith Van Santen (Katrien De Ruysscher)

Bericht door Poolaapje »

De afspraak is dat ze om de week de kinderen hebben. Judith heeft net haar werkschema daar aan aangepast. Ze moet niet enkel rekening houden met de kinderen maar ook met haar 2 collega's. Tof dat er dan iemand binnenwaait die de eerste afspraak waarop de andere gebaseerd zijn even op losse schroeven zet [/sarcasm]. Niet meer dan normaal dat Kurt dan een oplossing moet zoeken voor zijn week en niet alles op Judith moet schuiven. Ik vind haar geïrriteerde reactie vrij normaal. Ze zijn gescheiden, zij gaat verder met haar leven, hij is blijven hangen en wil nog steeds aandacht van haar. Geeft enkel nog meer aan dat hij op dit moment niemand anders in zijn leven heeft.
0 x
Afbeelding
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1041

Bericht door Tiboko »

satine schreef:Als Kurt zijn kinderen ook maar een ietsepietsie belangrijk vindt, had hij 1 en ander met Judith kunnen bespreken voor hij zijn contract tekende. Voor hem gaat zijn job blijkbaar voor zijn kinderen, hij gaf niet de indruk van het erg te vinden dat hij zijn kinderen nog amper zou zien.
Te begrijpen he. Ontslagen en geen partner. Dus is een job het enige dat nog belang heeft in zijn leven. Moet hij bij een sollicitatiegesprek dan gaan zeggen dat hij enkel om de twee weken late vluchten kan doen, want hij heeft co-ouderschap? Nee toch, want dan nemen ze iemand anders. Voor de kids (én Judith) is het toch ook wel belangrijk dat Kurt weer aan het werk is? Wat hij natuurlijk wel kan (en had moeten doen) is opvang zoeken voor die week dat die twee bij hem zijn. Een piloot wordt toch niet zooooo slecht betaald dat hij geen opvang kan zoeken?

Anderzijds mag Judith ook niet te zeer klagen. Ze krijgt meer geld (werkt iets meer uren) en moet bovendien geen avondshiften meer doen (Geert pakt die over). Hij zal er ook zijn op woensdagen (dan werkt ze niet) en sprong ook voordien al in tijdens de vakanties. Veel uren minder zie ik Geert dan ook niet echt doen hoor.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1678
x 2598

Bericht door satine »

Hij had de job niet botweg moeten weigeren, dat heb ik niet gezegd - maar overleg was wel op zijn plaats geweest.
Het zijn toch ook zijn kinderen? :whistle:
Dus hoeft moeder er niet alleen voor op te draaien, we leven in de 21ste eeuw... :angel:

En zoals ik het had verstaan, doet Geert de woensdagen en Judith en Ann doen de avondraadplegingen, elk een week om de beurt.
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Er zijn zoveel mensen die altijd de nacht doen of in andere shiften werken, en de partner heeft n gewone dagdienst. Je hebt koppels die bijna nooit samen slapen, enkel in t weekend of t verlof.

Ik denk dat Tom zich al heel hard ergert aan t feit dat hij Judith minder kan zien ivm de regeling met de kids. En die regeling zal er nog niet op beteren.
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1041

Bericht door Tiboko »

johan1969 schreef:
Ik denk dat Tom zich al heel hard ergert aan t feit dat hij Judith minder kan zien ivm de regeling met de kids. En die regeling zal er nog niet op beteren.
Ik denk dat egotripper Tom wel de laatste is die recht van spreken heeft. Hij heeft zélf twee kindjes waar hij nooit naar omkijkt. Het ene zit in Marokko, het andere woont een straat verder.

Sandrine heeft intussen drie mama's, maar de papa blijft uitblinken in afwezigheid.
Tja - Tom moet dus zwijgen als het over regelingen gaat :shh:
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Ik dacht dat de tijden van kinderen in het Latijn pushen voorbij was... Helaas.

Nu krijg ik misschien weer commentaar over mij heen, maar ik vind Judith serieus veel te streng als moeder, navenant dat die kinderen toch zo hun best doen. Ze doet precies alsof ze altijd van alles uitsteken of zo.

Ikzelf zou op die leeftijd veel moeite gehad hebben met zo'n moeder, en nu misschien nog. Zo'n druk uitoefenen zeg.
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Zozo, mr. oversekst heeft al een slechte invloed zo te zien. :problem: Wacht maar tot dat weer uitkomt.
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 697
x 532

Bericht door jessie V. »

En dat zal natuurlijk uitkomen. Ik vind Kurt toch al een hinderlijke stoorzender, wat natuurlijk ook wel weer leuk is.
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

jessie V. schreef:En dat zal natuurlijk uitkomen. Ik vind Kurt toch al een hinderlijke stoorzender, wat natuurlijk ook wel weer leuk is.
en nu was het haar eigen schuld. Ze moest maar niet liegen.
0 x
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Dat was wel idioot van Judith. Ze meldt zich ziek maar opent dan wel de deur terwijl ze niet weet wie het was en terwijl Tom doodleuk in dat bed lag dat vanaf de deuropening vrij te zien is. Het had ook Ann of Geert kunnen zijn die eens langs kwam of iets kwam vragen of zeggen in verband met een patiënt.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Waar jullie allemaal op letten ? Ik lette enkel op Judith :-)

De mooiste vrouw in Thuis ooit (samen met Marie).
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Pff, wat een misselijkmakend gedoe tussen die twee zeg...
0 x
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

Lazylady schreef:Pff, wat een misselijkmakend gedoe tussen die twee zeg...
Misschien kan Kurt een paar kotszakjes voor je meenemen uit het vliegtuig. :lol:
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"

You can have it all, my empire of dirt
Sanneke
Poster rang 1
Poster rang 1
x 7
x 6

Bericht door Sanneke »

Daar was toen de "cosy corner", dus maar 1 kamer. Maar misschien delen Stan en Emma die?
0 x
Sanne
ranske
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door ranske »

Judith wil zichzelf geruststellen dat ze perfekt bezig is voor de kinderen. Dat latijn leren niet past bij Stan, zover raakt ze niet. Gelukkig had de papa deze keer meer gezond verstand.
0 x
Plaats reactie