Frank Bomans (Pol Goossen)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Plaats reactie
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1667
x 2574

Re: Frank Bomans (Pol Goossen)

Bericht door satine »

Ik vind het niet aan Frank om Luc te laten 'boeten' voor wat hij gedaan heeft.

En dat hij in deze totaal geen respect opbrengt voor de laatste wens van Leontien vind ik laag - heel laag! :thumbdown:
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 694
x 532

Bericht door jessie V. »

Hij grijpt deze hele situatie aan om Luc weer eens te sarren. Dat de rest hem weinig interesseert en waar het nu eigenlijk om gaat blijkt wel uit het feit dat hij niet maalt om de laatste wens van Leontien.
Ik ben zeer benieuwd hoe Simonne hier op gaat reageren. Want hij is niet zo slim geweest om de gebruikte enveloppe met desnoods een kopie erin, terug te leggen in die la.
0 x
dirk
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door dirk »

Waar zitten de mensen nu die zeggen dat hij een grote mond maar een klein hartje heeft? :sick: :denk:

Deze man moet (dringend) een lesje krijgen
0 x
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

dirk schreef:Waar zitten de mensen nu die zeggen dat hij een grote mond maar een klein hartje heeft? :sick: :denk:
hier zit die :angel:
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

satine schreef: En dat hij in deze totaal geen respect opbrengt voor de laatste wens van Leontien vind ik laag - heel laag! :thumbdown:
Helemaal!
0 x
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

satine schreef:Ik vind het niet aan Frank om Luc te laten 'boeten' voor wat hij gedaan heeft.

En dat hij in deze totaal geen respect opbrengt voor de laatste wens van Leontien vind ik laag - heel laag! :thumbdown:
de laatste wens van Leontine is dat Louis de brief pas krijgt als hij 18 is en die wens is nog steeds niet stuk gemaakt .....
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1667
x 2574

Bericht door satine »

Zo simpel is het niet - het was ook ZEKER NIET de bedoeling dat Luc hem in handen zou krijgen.
En het was ook ZEKER WEL de bedoeling dat Lowie de originele brief krijgt - of denk jij dat Luc die originele brief gaat geven als Lowie meerderjarig is? :whistle:

en dat Frank er ook nog in het geniep munt zou uit slaan, nadat hij de opbrengst van het appartement van Leontien al heeft gekregen, zal ze ook niet verwacht hebben.

Dus nee, ik vind niet dat de laatste wens van Leontien gerespecteerd is. :naughty:

edit: ik dacht trouwens niet dat het de laatste wens was van Leontien dat Lowie de brief niet voor zijn 18de verjaardag zou lezen, maar dat hij die brief zeker op zijn 18de verjaardag zou lezen. Kleine nuance... :mrgreen:
En als de brief 'weg' is, dan kan dat niet.

Of denkt Frank dat hij zonder tegenwind van Luc die brief dan opeens kan te voorschijn toveren?
Het zou hem wel eens héél duur te staan kunnen komen.
0 x
Ganja
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Ganja »

satine schreef::
Of denkt Frank dat hij zonder tegenwind van Luc die brief dan opeens kan te voorschijn toveren?
Het zou hem wel eens héél duur te staan kunnen komen.
Maar de brief is toch niet weg ! ! Frank heeft toch een copie of het origineel in de bank kluis gestopt! dus Lowieke krijgt alsnog de brief, ik vermoed de originele, en dat Luc dan de copie heeft gehad. En Frank kan dan best alleen tegen Simonne zeggen dat de originele in de kluis ligt en over de rest zwijgen nu hij toch al "fout" bezig is.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1667
x 2574

Bericht door satine »

En iedereen denkt dat Luc het dan daarbij laat?
Want Frank voelt zichzelf nu helemaal 'het mannetje', hij is apetrots op zichzelf - maar het zou hem wel eens heel wat kunnen kosten want Simonne komt hier toch achter en dan is hij hààr misschien wel kwijt.

Draai of keer het hoeveel jullie willen ;) ik vind wat Frank gedaan heeft helemaal niet respectvol tov Leontien.
DIT was NIET haar laatste wens.

Maar de drang die Frank voelt om Luc te kl**en is groter dan dat respect en dat vind ik heel lelijk.
0 x
Wallanderjunior
x 435

Bericht door Wallanderjunior »

wat Frank gedaan heeft is zeker niet correct maar Luc denkt ook dat hij zich zomaar alles ongestraft kan veroorloven
wanneer gaat hij uit eigen beweging de waarheid vertellen tegen zijn zoon?
als het van hem afhangt, nooit natuurlijk :mrgreen:

maar nog eens, daarmee keur ik het gedrag van Frank nog niet goed :thumbdown:
0 x
Poolaapje
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Poolaapje »

Ik zie het zo: Frank heeft de situatie gebruikt. Hij wist dat Luc hem en Simonne niet zou gerust laten als hij die brief niet zou hebben. Door een kopie van de brief te ruilen voor aandelen, heeft hij ervoor gezorgd dat de spanningen tussen hen zijn weggevallen, toch voor een tijdje. Hij heeft uit een irritante situatie zijn voordelen gehaald, en ik vind dat hij dat op een slimme manier gedaan heeft. Hij kent zijn broer ook goed genoeg om te weten dat die deze brief zou vernietigen, vandaar de kopie, zodat Lowie toch de waarheid kan weten op zijn 18e verjaardag. Wat toch Leontiens wens was.
0 x
Afbeelding
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 980
x 583

Bericht door martha »

Had ik geweten dat het gisteren op de koer van de Zus en Zo droog en zonnig weer was, ik was naar daar verhuisd want hier heeft het gans de dag geregend.
0 x
exsencon
x 435

Bericht door exsencon »

Nog eens, het kan mij niet schelen wie de Luc doet boeten voor wat hij in de tijd gedaan heeft, als hij maar boet. Het stuit me echt tegen de borst dat ge met zoiets misdadigs zou kunnen wegkomen. Tenandere zou ik bovendien Marie ook nog opsporen want zij heeft toen ook meer dan haar deel gedaan. Wat die twee toen gedaan hebben verdient een straf, het maakt mij niet uit van wie het komt.
0 x
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

exsencon schreef:Nog eens, het kan mij niet schelen wie de Luc doet boeten voor wat hij in de tijd gedaan heeft, als hij maar boet. Het stuit me echt tegen de borst dat ge met zoiets misdadigs zou kunnen wegkomen. Tenandere zou ik bovendien Marie ook nog opsporen want zij heeft toen ook meer dan haar deel gedaan. Wat die twee toen gedaan hebben verdient een straf, het maakt mij niet uit van wie het komt.
BRAVO !! Volledig mee akkoord ; 't is meer dan tijd dat iemand die valse schurk eens straft en hard aanpakt ! Ik kan niet wachten ....
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

exsencon schreef:Nog eens, het kan mij niet schelen wie de Luc doet boeten voor wat hij in de tijd gedaan heeft, als hij maar boet. Het stuit me echt tegen de borst dat ge met zoiets misdadigs zou kunnen wegkomen. Tenandere zou ik bovendien Marie ook nog opsporen want zij heeft toen ook meer dan haar deel gedaan. Wat die twee toen gedaan hebben verdient een straf, het maakt mij niet uit van wie het komt.
Neem je het allemaal niet een beetje té serieus? :lol:
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Plaats reactie