Dries Van Aken (Yemi Oduwale)

Gesloten
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Op mij kwam het een beetje over alsof ze daar wel afspraken over hebben gemaakt, maar dat Dries beseft dat dat eigenlijk een toegeving is van Judith waar ze misschien niet helemaal achterstaat? Judith keek ook maar ongemakkelijk, vond ik, en gezien hun nog maar zo recent herstelde breuk vanwege Silke, snap ik dat ook wel. Het feit dat Dries dat nu op kantoor gaat zitten doen in plaats van thuis, vind ik ook wel apart. Dat gaf het alsnog
iets stiekems, ook al hebben ze het erover gehad.

En wat ik ook bijzonder vind; Judith heeft wel tijd om met Bob te praten en te gaan hardlopen, maar kan letterlijk geen momentje vrij maken om eens bij Dries te zijn, en Dries heeft het zogezegd ook loeierdruk op kantoor, maar maakt dan wel te pas en te onpas tijd vrij om via de webcam met die vrouwen af te spreken.
Dan vraag ik me toch ergens wel af waar hun prioriteiten liggen...

Maar goed, het wordt nu (bewust waarschijnlijk) ook wel heel zwart/wit in beeld gebracht allemaal. Ik vond het in elk geval al een positieve verrassing dat ze het er überhaupt over gehad hebben samen.
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
apestaart
Poster rang 4
Poster rang 4
x 184

Bericht door apestaart »

Hetgeen wat Dries gedaan heeft wat tot gevolg heeft dat hij en Judith uit elkaar zijn zal wel eens nog verdere (negatieve) gevolgen met zich meebrengen: als dat bij Tom ter ore komt zou het wel eens gebeuren dat Tom Dries zal dwingen om ontslag nemen uit het kantoor vooral dat deze "activiteiten" op het kantoor plaatsvonden en vooral dat het met Emma is.
Verder weten we niet hoe Marianne, Tamara en Lowie zullen reageren, zullen zij allen hem de rug toekeren? En gaat Lowie hem vragen om te verhuizen uit het gemeenschapshuis? :denk: :thumbdown:
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

Het is niet omdat Judith dit aan haar zus verteld heeft, dat ze het óók aan de grote klok gaat hangen hé.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Tiboko schreef: di 09 jan 2024, 23:23 Het is niet omdat Judith dit aan haar zus verteld heeft, dat ze het óók aan de grote klok gaat hangen hé.
Inderdaad...
Dat zie ik haar ook niet zo snel doen, alleen al niet omwille van Emma.
0 x
apestaart
Poster rang 4
Poster rang 4
x 184

Bericht door apestaart »

Zo, Dries gaat kantoor De Decker verlaten aangezien hij bij Karin polst of hij bij haar kan komen werken.
Ik wist wel dat Tom vroeg of laat alleen zou achterblijven en zeker nu de verstandhouding al een hele tijd tussen die twee onder nul staat, dat kon niet blijven duren.
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

Het gemak waarmee sommige personages van partner en/of carrière wisselen in Thuis is toch wel opmerkelijk. Tom nu weer met Judith, Bob die zegt dat Christine laten gaan de fout van zijn leven was, Rosa die smachtend aan Waldeks lippen hangt... en Dries die uitgerekend met Karin een zaak wil opstarten. Hoelang zal het duren voor ze weer avances gaat maken ??
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Tiboko schreef: wo 14 feb 2024, 13:49 Hoelang zal het duren voor ze weer avances gaat maken ??
Of Dries zelf, hè? Want Karin wordt zo'n beetje afgeschilderd als een roofdier wat constant bloed ruikt, maar het is niet dat ze hem destijds heeft nagejaagd en onder schot heeft gehouden tijdens hun flirt.
Dat kwam toch wel volledig van beide kanten ;)

Ik vind een eventuele toenadering tussen Karin en Dries (op wat voor vlak dan ook) eerder heel frappant omdat Dries eigenlijk aan de basis ligt van haar royering als advocate, en omdat Karin zich echt aan alle kanten van haar minst mooie en professionele kant heeft laten zien tegenover hem, zowel zakelijk als privé. Dus als er een duo was wat ik nooit meer echt fatsoenlijk met elkaar samen had zien werken, zouden het die 2 wel zijn.

Hoe groot de wanhoop kennelijk ook is bij Dries, ik vind dit echt een heel bijzondere zet... :-?
2 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1718
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

Christel schreef: wo 14 feb 2024, 15:19 Hoe groot de wanhoop kennelijk ook is bij Dries, ik vind dit echt een heel bijzondere zet...
Dat is het minste wat je ervan kunt zeggen. Okay, het is niet van z'n schoonste hoe Tom hem behandelt: met ex- lief in zee gaan, verwijten naar z'n hoofd slingeren na z'n ongewenste computermomenten met Emma, maar hetgeen Dries en Karin elkaar aangedaan hebben vroeger... duizend maal erger.En om nu ineens weer het happy duo te gaan spelen, vooral op professioneel vlak?? En waar beginnen ze een kantoor? Op Dries z'n schamel appartementje bij Lowie of in het huis van Karin, ook niet meteen een aanrader!
2 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Ik begrijp niet waarom Dries met Karin in zee gaat. Hij heeft veel meer klanten dan zij, hij heeft blijkbaar over de loop van de jaren toch een vrij goede reputatie opgebouwd, maar kan nu niet zonder Karin met wie hij in het verleden al meer dan genoeg problemen heeft gehad?
Hun briefpapier is nog niet gedrukt en ze hebben nu al een meningsverschil waar veel mensen al niet zouden omheen kunnen.
Maar Dries bromt en beetje en dat is het dan.
Ik dacht dat hij meer haar op zijn tanden had dan dat.
3 x
Kiki_Dee
Poster rang 4
Poster rang 4
x 173
x 549

Bericht door Kiki_Dee »

Ik snap niet dat Dries niet is weggegaan nadat hij gehoord heeft van Karin dat ze Nathalie Cosyns verdedigd.
Alexanders was een racist, heeft hij zelf ondervonden en nu werkt zijn kantoor aan Alexanders moord :denk: :boo:
3 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Eerlijk gezegd vind ik die hele samenwerking met de avond ridiculer worden.
Van de knullige manier waarop ze in Karins huiskamer aan het werk zijn t/m de waardeloze manier waarop ze met elkaar omgaan.
Als het nou privé nog mensen waren die goed met elkaar opschoten, of als ze elkaar op zakelijk vlak nou heel erg nodig hadden, dan was er ergens nog een reden te bedenken voor hun hele zakelijke "zelfkastijding", maar ook dat is allemaal niet het geval.

Vermoeiend die 2 zo, en allesbehalve interessant naar mijn mening...
3 x
apestaart
Poster rang 4
Poster rang 4
x 184

Bericht door apestaart »

Nadat hij Marianne een bezoekje heeft gebracht en vervolgens van haar ferm op zijn donder heeft gekregen in verband met Emma heeft hij besloten van toch tezamen met Karin de weduwe van Cosyns te vertegenwoordigen, dat is duidelijk dat hij dat doet uit wraakzucht jegens Marianne en Tom.
En alsof dat het nog niet genoeg is gaat hij met Karin de "liefde" bedrijven op jawel de keukentafel.
Echt waar, waar is die vent mee bezig? :mad:
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Zo voorspelbaar en flauw wat er vrijdag gebeurde...
Van de pijnlijk geforceerde "discussie" met Marianne t/m zijn vlucht naar Karin en hun vluggertje op de keukentafel :roll: :thumbdown:
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

Heeft hij dan toch toegegeven aan de emoties van het moment ??
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Tamara is al te lang single/'weduwe' en moet snel aan iemand gekoppeld worden ...
0 x
Gesloten