Jacques Pieters (Peter Van De Velde)

Gesloten
catherine
Poster rang 1
Poster rang 1
x 53
x 83

Bericht door catherine »

Maar Jacques zal op een gegeven moment in het nauw gedreven worden, en wat hij dan zal doen daar valt niet over te speculeren...
0 x
Kiki_Dee
Poster rang 4
Poster rang 4
x 173
x 549

Bericht door Kiki_Dee »

Jacques heeft deels wat hij wil, hij staat in Ros haar testament, maar jammer genoeg zal ze toch nog sociaal contact hebben door haar sommeliercursus.
Ik vermoed dat hij Rosa iets zal willen aandoen omdat hij nu in haar testament staat. Jammer dat Rosa dit weer moet meemaken. Ze heeft al veel meegemaakt, eigenlijk verdient ze ook eens een normale relatie.
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1718
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

Voila zie! Hij heeft Rosa waar hij haar wil hebben. Al ligt Waldek momenteel ook niet meer in de bovenste schuif bij hem. Wie wordt z'n eerste slachtoffer?? zal wel diegene zijn die het meest in de weg staat voor de uitvoering van z'n plannen!
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

Ik vraag me af wat die plannen wel zijn. Zo rijk mogeljjk worden? Iedereen die hem in de weg loopt vermoorden?

Het lijstje vermoedelijke (echtgenote, Roxanne, Reinhilde, mr Deploige....) en zekere (Jasper,,,,) slachtoffers wordt intussen indrukwekkend. Op de nog te vermoorden wellicht Rosa, Kobe, Waldek...

Wat met Paulien? Ook gewoon verkrachten zoaks Thilly, of misschien verkrachten én daarna vermoorden?

WTF - dit is de ergste psycho ooit in Thuis.
0 x
catherine
Poster rang 1
Poster rang 1
x 53
x 83

Bericht door catherine »

Tja nu hij ook plots in Rosa haar testament staat? Maar hoe zij dat van gisteren op vandaag doet vind ik wel straf :doh:
0 x
apestaart
Poster rang 4
Poster rang 4
x 184

Bericht door apestaart »

Tiboko schreef: za 03 apr 2021, 00:09 dit is de ergste psycho ooit in Thuis.
Hij zal beter scoren dan William.
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Reinhilde kan dus al van de lijst van slachtoffers van Jacques, want ze leeft immers nog. Dat geeft meteen ook een serieuze knauw aan superflik Van Aert zijn wilde theorieën ivm Mark. Ook de these die hier circuleert dat hij zijn vrouw zou gedood hebben vind ik toch heel ver gezocht. Wat zou zijn motief dan wel geweest zijn? Hun zoon leefde toen toch ook nog? Waarom zou hij die dat verdriet aangedaan hebben?? En die heeft dan toch zijn mama zien ziek worden, aftakelen en sterven en heeft afscheid genomen van haar? Moest dat niet zo geweest zijn, zou hij daar toch wel iets over gezegd hebben tegen Emma en hun vrienden?
0 x
Icarus123
Nog geen rang
x 18
x 49

Bericht door Icarus123 »

Aangezien Jacques blijkbaar graag relatief onbekende personages vermoordt: volgende slachtoffers Thierry en/of Harry? Pleegt hij op hen een dubbele moord, dan heeft hij er al vijf (!) op de teller. Maar als hij dat zou doen, dan is hij een nog grotere psychopaat dan ik dacht.

Paulien is de enige die hem nog vertrouwt. Al meer dan een jaar hebben die twee een erg vreemde verhouding vind ik. Ik hoop maar dat ze op tijd inziet dat de alle voorstellen en cadeaus van Jacques totaal ongepast zijn.
0 x
Kiki_Dee
Poster rang 4
Poster rang 4
x 173
x 549

Bericht door Kiki_Dee »

Icarus123 schreef: za 10 apr 2021, 00:44 volgende slachtoffers Thierry en/of Harry?
Harry niet denk ik. Hij is gewoon koper en kan er niet aan doen dat Thierry niet via Jacques verkoopt.
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Icarus123 schreef: za 10 apr 2021, 00:44 Pleegt hij op hen een dubbele moord, dan heeft hij er al vijf (!) op de teller.
Vijf?? Totnogtoe hebben we enkel zekerheid over één: Jasper. Al de rest blijven niet meer dan vermoedens.
0 x
Icarus123
Nog geen rang
x 18
x 49

Bericht door Icarus123 »

tvx1 schreef: za 10 apr 2021, 16:38 Vijf?? Totnogtoe hebben we enkel zekerheid over één: Jasper. Al de rest blijven niet meer dan vermoedens.
Echtgenoot Reinhilde inderdaad niet zeker, Roxanne toch wel vrij zeker volgens mij. Maar het zou alvast zeer verrassend zijn als Jacques hier niet achter zit.

Maar als je zo gaat denken, dan is ook Jasper niet zeker, aangezien we niet expliciet gezien hebben dat hij hem de kop in sloeg. We zagen gewoon dat hij een metalen staaf vastpakte en achteraf dat Jasper dood was.
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

Icarus123 schreef: za 10 apr 2021, 17:03 We zagen gewoon dat hij een metalen staaf vastpakte en achteraf dat Jasper dood was.
Toch niet, want toen Christine vertrokken was, zagen we dat die "metalen staaf" (was een moersleutel) die hij achter zijn rug verborg, bebloed was.

Wat niet klopte (maar hé - dit is Thuis) is dat er amper bloed te zien was. Iemand de kop inslaan moet flink wat bloed doen rond spatten en Christine heeft geen enkel spatje opgemerkt. Toch een klein foutje van het productieteam :lol:
0 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 928
x 1486

Bericht door heidiw »

Niet noodzakelijk. Je kan heel goed iemand met een welgemikte slag het hoofd inslaan zonder dat er uitwendig bloed aan te pas komt, dat hangt af van het wapen, de plaats waar je slaat en het aantal slagen. Ooit een zeer ernstig accident gezien waarbij een fietser zich door onoplettendheid letterlijk te pletter reed tegen een auto. Geen spatje bloed te zien, behalve aan zijn tanden. Het hersenletsel met bijhorende bloedingen kwam pas aan het licht na een scan. En hij was verdomd hard met zijn hoofd tegen die auto en achteraf tegen het wegdek gebotst.
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

Bedankt voor de deskundige uitleg :thumbup:
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

heidiw schreef: za 10 apr 2021, 17:42 Niet noodzakelijk. Je kan heel goed iemand met een welgemikte slag het hoofd inslaan zonder dat er uitwendig bloed aan te pas komt, dat hangt af van het wapen, de plaats waar je slaat en het aantal slagen. Ooit een zeer ernstig accident gezien waarbij een fietser zich door onoplettendheid letterlijk te pletter reed tegen een auto. Geen spatje bloed te zien, behalve aan zijn tanden. Het hersenletsel met bijhorende bloedingen kwam pas aan het licht na een scan. En hij was verdomd hard met zijn hoofd tegen die auto en achteraf tegen het wegdek gebotst.
Klopt wel. Met een stomp voorwerp of de stompe kant ervan zal je inderdaad niet zo snel open wondes maken als met iets scherp. Dan zullen de bloedingen eerder inwendig zijn.
0 x
Gesloten