Renzo Fierens (Frank Van Erum)

Gesloten
hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5
x 10
x 77

Re: Renzo Fierens (Frank Van Erum)

Bericht door hannanaske »

Caligula schreef:Hij is Peggy's verjaardag toch niet vergeten hé.
Neen...en hij heeft vandaag toch laten zien dat hij toch een beetje met zijn Peggy'tje in zit. :thumbup:
Hij is duidelijk van het principe dat hij zich niet wil moeien met de relatie tussen lief en zus. Dat siert hem natuurlijk ook,
maar als de ene de andere in de ravijn probeert te duwen, mag hij toch wel zijn zegje ook eens doen.
Dat babbeltje van vandaag was niets teveel, maar eigenlijk zit hij bij de verkeerde.
Hij zou beter zijn schoonbroer eens onder handen nemen.
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
Summer85
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Summer85 »

Ik vind het eigenlijk nog steeds heel irritant hoe 'neutraal' Renzo is. Als zus zou ik het hem echt niet vergeven dat hij aanpapt met de vrouw die eerst achter mijn rug mijn ex inpikt terwijl me ze 'troost' (en waarvan iedereen dan ook vindt dat daar niks mis mee is :crazy: ) om dan daarna ook nog eens mijn kind probeert te verdrinken :twisted: .
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Summer85 schreef:Ik vind het eigenlijk nog steeds heel irritant hoe 'neutraal' Renzo is. Als zus zou ik het hem echt niet vergeven dat hij aanpapt met de vrouw die eerst achter mijn rug mijn ex inpikt terwijl me ze 'troost' (en waarvan iedereen dan ook vindt dat daar niks mis mee is :crazy: ) om dan daarna ook nog eens mijn kind probeert te verdrinken :twisted: .
Ja,maar zo redeneren ze niet in Thuis. Wat Peggy gedaan heeft is bijna een oude koe,en dat is praktisch vergeten. Nu, als iemand mijne kleine zou proberen te verzuipen zou ik dat niet licht vergeten hoor, nog in geen 20 seizoenen.
Back to Renzo: Hij zit natuurlijk gekneld tussen zijn lief en zijn zus,geen confortabele positie. Ik begrijp zijn neutraliteit wel.
0 x
Potentia Principatum
hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5
x 10
x 77

Bericht door hannanaske »

Summer85 schreef:Ik vind het eigenlijk nog steeds heel irritant hoe 'neutraal' Renzo is. Als zus zou ik het hem echt niet vergeven dat hij aanpapt met de vrouw die eerst achter mijn rug mijn ex inpikt terwijl me ze 'troost' (en waarvan iedereen dan ook vindt dat daar niks mis mee is :crazy: ) om dan daarna ook nog eens mijn kind probeert te verdrinken :twisted: .
ex afpakken of inpikken => Ik vind dat persoonlijk nogal puberaal. :naughty: Een lief is toch niet zoals een bal of een ijsje dat je steelt van een ander kind. :lol: Een (ex)lief is een mens met een mening, gevoelens, eigen verantwoordelijkheid, etc....
Als Peter toen niet weg wou van Femke, had Peggy hem ook niet hoeven in te pikken.
Tenslotte was de relatie ook voorbij nadat Peter te weten kwam dat Femke hem had bedrogen.
Een vrijgezel kun je dus niet "afpakken" ;)
En daarbij...ze heeft het nog veel smeriger gespeeld door zwanger aan te kloppen bij Peggy thuis & Tim te bedriegen.

Om nu terug naar Renzo te gaan (en dus ook naar de huidige verhaallijn): Ik vind ook niet dat hij partij moet trekken of een kant moet kiezen. Ik vind Renzo op dat vlak enorm wijs en slim hoe hij erin slaagt om toch geen kant te kiezen.
Het verleden kun je maar beter laten rusten. Zus & lief hoeven ook niet beste vriendjes te worden, maar elkaar de duivel blijven aandoen vind ik ook geen optie. Daarom dat ik zeg dat Renzo wel eens zijn gedacht mag zeggen en niet altijd zijn schouders hoeft op te trekken alsof het hem allemaal geen reet kan schelen.
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
Seraph
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Seraph »

Ha ik vind Renzo toch één van de leukste personages om naar te kijken (zonder het feit dat ik ook zo heet)
0 x
In a time of war it isn't about who's right, it's about who's left.
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Captain Cuckoo »

Zelf heb ik het ook niet voor dergelijke polonaise-types. Dikwijls doen die enkel zo extreem positief om iets verdacht negatiefs te verbergen. Positieve ingesteldheid: absoluut niks op tegen natuurlijk, maar in het geval van Renzo is af en toe een dosis realiteitszin toch geen overbodige luxe.
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Tja, realiteitszin en Renzo zijn wel 2 verschillende zaken. Zijn probleem is dat hij geen ambras wil met zijn zus en ook niet met zijn lief. Geraak daar maar eens uit.
0 x
Potentia Principatum
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 974
x 578

Bericht door martha »

En daar sprong hij uit de vondelmolen taart :lol:
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

martha schreef:En daar sprong hij uit de vondelmolen taart :lol:
:occasion-birthdaymulticolor: :occasion-partyangel: :occasion-birthday: :occasion-birthdaymulticolor: WAW! :thumbup:
0 x
xJxLxTx
Nog geen rang

Bericht door xJxLxTx »

Ik vind hem wel schattig. Hoe hij Peggy vaak verrast en regelt dat ze Sandrine kan zien.. :thumbup:
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

xJxLxTx schreef:Ik vind hem wel schattig. Hoe hij Peggy vaak verrast en regelt dat ze Sandrine kan zien.. :thumbup:
Ja, alleen jammer dat hij niet zo vindingrijk/succesvol is in zijn pogingen om zijn eigen zoontje te zien. :denk:
En zo'n taart: dat is toch wel een beetje overdreven, niet, tenzij het een speciale verjaardag was: 40,50 jaar???? :mrgreen:
Fin, Renzo is een lieverd!
0 x
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

Dik overdreven !
0 x
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Captain Cuckoo »

Als Renzo inderdaad zo'n grappige, bezorgde en verantwoordelijke vader was, zou hij nu minder moeten kronkelen en smeken om zijn zoon eens te mogen zien.
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 974
x 578

Bericht door martha »

Bespeur ik daar jaloersheid mbt Toon bij Renzo ?
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

De Renzo als relatietherapeut bij Rosa, wie had dat ooit kunnen denken! Hilarisch! :lol:
Maar zijn bezorgdheid om Sam was wel mooi.
0 x
Potentia Principatum
Gesloten