Wittekerke
Forumregels
Hier kan je praten over allerlei andere tv-programma's.
Hier kan je praten over allerlei andere tv-programma's.
-
Glenny
- Poster rang 1

-
lord F.
- Poster rang 5

Re: Wittekerke
Ik hoop het.Glenny schreef:weet iemand of er weer een zomerstop is ?
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
Glenny
- Poster rang 1

verklaar u nader.lord F. schreef:Ik hoop het.Glenny schreef:weet iemand of er weer een zomerstop is ?
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Tijdens de zomermaanden kan je dat toch niet optimaal volgen.Glenny schreef:verklaar u nader.lord F. schreef:Ik hoop het.Glenny schreef:weet iemand of er weer een zomerstop is ?
Daarom dat ik liever de oude regeling van Thuis had waarbij het seizoen einde mei stopt.
0 x
- martha
- Poster rang 5

- x 979
- x 582
Wat ik me afvraag of dat klopt dat Cyriel nog maar 48 jaar oud is
als hij als 8 jarige 40 jaar geleden die viool gestolen heeft. Die dochter van hem Anja die had toch ook al een zekere ouderdom en hoe lang is die nu al niet RIP. En als Cyriel inderdaad nog maar 48 jaar is (hij ziet er m.i. toch wat ouder uit
) waarom heeft hij dan zo'n verliefd boontje voor oude draak Julia die, als je bedenkt dat Joke al eind de 30 is, minstens tegen de 60 aanloopt
En Julia, is die nu al ooit eens symphatiek geweest in Wittekerke ? Een mens ziet toch zo aankomen dat zij die viool persé zal willen verkopen omdat zij "kasteelmadame" wil zijn
En voor de rest : ik ben 100% akkoord met Lord F. Ook ik ben 3 weken in die maanden weg. Begin dat maar eens in te halen.
En Julia, is die nu al ooit eens symphatiek geweest in Wittekerke ? Een mens ziet toch zo aankomen dat zij die viool persé zal willen verkopen omdat zij "kasteelmadame" wil zijn
En voor de rest : ik ben 100% akkoord met Lord F. Ook ik ben 3 weken in die maanden weg. Begin dat maar eens in te halen.
0 x
-
Glenny
- Poster rang 1

t zal eerder eind juni zijnlord F. schreef:Tijdens de zomermaanden kan je dat toch niet optimaal volgen.Glenny schreef:verklaar u nader.lord F. schreef:Ik hoop het.Glenny schreef:weet iemand of er weer een zomerstop is ?
Daarom dat ik liever de oude regeling van Thuis had waarbij het seizoen einde mei stopt.
0 x
- Seraph
- Poster rang 1

Cyriel 48 jaar
is inderdaad een rare twist
0 x
In a time of war it isn't about who's right, it's about who's left.
-
lord F.
- Poster rang 5

Ik zou m toch ook eerder 58 schatten. 
0 x
-
frankbomans
- Poster rang 1

- x 1
- x 8
Ik zou Cyriel in de huidige heruitzendingen zelfs eerder 65 à 70 geschat hebben. 58 wil ik ook nog wel geloven, maar 48? 
0 x
-
Glenny
- Poster rang 1

ivm cyriel, niet te letterlijk nemen.... hij was ongeveer 8 toen, en het is ongeveer 40 jaar terug... pak dat hij 52 ofzo is, zogezegd dan, in het echt is hij toch een tikkeltje ouder indertijd 
0 x
- Duimelijntje
- Poster rang 2

- x 33
- x 11
- Contacteer:
Volgens mijn tv gids, telenet tv, vanaf maandag 4 juli films in de plaats van Wittekerke.
0 x
- martha
- Poster rang 5

- x 979
- x 582
deze namiddag geen electriciteit, dus geen wittekerke kunnen opnemen
Is er iets speciaals gebeurd ? Weet de kijker al wat (ambetant wicht
) Klaartje te verbergen heeft ?
Soms is het scenario bij de haren gegrepen : Max die ervoor gaat zorgen dat het klein crapuul van een Bjorn als pleegkind bij Sneyers en co kan komen wonen
- Céline die op basis van de verklaring van één arts schadevergoeding kan eisen (moet dat niet door een gerechtsarts vastgesteld worden
). Maar de ontmaskering van heks Julia vond ik toch een goeie
met dank aan Sneyers 
Soms is het scenario bij de haren gegrepen : Max die ervoor gaat zorgen dat het klein crapuul van een Bjorn als pleegkind bij Sneyers en co kan komen wonen
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Ik sta nog een week achter, dus toch best dat er deze zomer geen afleveringen zijn. 
Wel wat rare kronkels idd. Net die trouwaflevering gezien en verbaasd me toch dat Els nu plots veel beter zou passen bij Jelle dan Ilse. Liever wel natuurlijk om Veerle Baetens nog even in de reeks te houden, maar vond het toch geen zo'n logische wending.
Wel wat rare kronkels idd. Net die trouwaflevering gezien en verbaasd me toch dat Els nu plots veel beter zou passen bij Jelle dan Ilse. Liever wel natuurlijk om Veerle Baetens nog even in de reeks te houden, maar vond het toch geen zo'n logische wending.
0 x
- Duimelijntje
- Poster rang 2

- x 33
- x 11
- Contacteer:
via de site van vtm kan je veel programma's gratis herbekijken. geen idee of dat voor wittekerke ook geldt, maar je kan mss eens kijkenmartha schreef:deze namiddag geen electriciteit, dus geen wittekerke kunnen opnemen![]()
Is er iets speciaals gebeurd ? Weet de kijker al wat (ambetant wicht
) Klaartje te verbergen heeft ?
Soms is het scenario bij de haren gegrepen : Max die ervoor gaat zorgen dat het klein crapuul van een Bjorn als pleegkind bij Sneyers en co kan komen wonen- Céline die op basis van de verklaring van één arts schadevergoeding kan eisen (moet dat niet door een gerechtsarts vastgesteld worden
). Maar de ontmaskering van heks Julia vond ik toch een goeie
met dank aan Sneyers
0 x
- Duimelijntje
- Poster rang 2

- x 33
- x 11
- Contacteer:
Hier staan ze van de laatste paar weken
@Martha
http://vtm.be/wittekerke/video/volledige-afleveringen