Als je voor Latijn kiest wel maar anders toch niet?lord F. schreef:Iedereen heeft toch Latijn in het eerste middelbaar?Lazylady schreef:Mogen die kinderen hun eigen richtingen nu ook al niet kiezen? Allez, het lijkt wel alsof Stan een beetje die richting ingeduwd is, zoals dat tegenwoordig nog gebeurt...
Judith Van Santen (Katrien De Ruysscher)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- Crackers
- Poster rang 5

Re: Judith Van Santen (Katrien De Ruysscher)
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
-
lord F.
- Poster rang 5

kweetnie hoe dat nu is natuurlijk, maar destijds kreeg in het ASO iedereen Latijn en in het tweede middelbaar kon je dan je keuze maken voor of Latijn of Wiskunde/wetenschappen of ...Crackers schreef:Als je voor Latijn kiest wel maar anders toch niet?lord F. schreef:Iedereen heeft toch Latijn in het eerste middelbaar?Lazylady schreef:Mogen die kinderen hun eigen richtingen nu ook al niet kiezen? Allez, het lijkt wel alsof Stan een beetje die richting ingeduwd is, zoals dat tegenwoordig nog gebeurt...
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- Crackers
- Poster rang 5

Neen in het ASO heb je Latijnse of Moderne en die keuze maak je vanaf het eerste jaar.lord F. schreef:kweetnie hoe dat nu is natuurlijk, maar destijds kreeg in het ASO iedereen Latijn en in het tweede middelbaar kon je dan je keuze maken voor of Latijn of Wiskunde/wetenschappen of ...Crackers schreef:Als je voor Latijn kiest wel maar anders toch niet?lord F. schreef:Iedereen heeft toch Latijn in het eerste middelbaar?Lazylady schreef:Mogen die kinderen hun eigen richtingen nu ook al niet kiezen? Allez, het lijkt wel alsof Stan een beetje die richting ingeduwd is, zoals dat tegenwoordig nog gebeurt...
0 x
- Mona'ke
- Poster rang 2

Inderdaad, ik ben 9 jaar geleden gewoon in Moderne ingestapt en ik heb geen woord Latijn geleerd.Crackers schreef:Neen in het ASO heb je Latijnse of Moderne en die keuze maak je vanaf het eerste jaar.lord F. schreef:kweetnie hoe dat nu is natuurlijk, maar destijds kreeg in het ASO iedereen Latijn en in het tweede middelbaar kon je dan je keuze maken voor of Latijn of Wiskunde/wetenschappen of ...Crackers schreef:Als je voor Latijn kiest wel maar anders toch niet?lord F. schreef:Iedereen heeft toch Latijn in het eerste middelbaar?Lazylady schreef:Mogen die kinderen hun eigen richtingen nu ook al niet kiezen? Allez, het lijkt wel alsof Stan een beetje die richting ingeduwd is, zoals dat tegenwoordig nog gebeurt...
0 x
-
Taliver67
- Poster rang 1

Ik heb ook nooit ofte nooit Latijn gehad, en dat is bij mijn al vreselijk lang geleden, mijn eerste middelbaar startte ik in 1979... 
0 x
-
Lazylady
- x 435
Pas op, want we gaan weer offtopic... (
)
Ik hoop dat Judith het niet te lastig gaat krijgen met haar kinderen als ze horen van Tom...
Ik hoop dat Judith het niet te lastig gaat krijgen met haar kinderen als ze horen van Tom...
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1041
Toen de kinderen met Kurt binnenkwamen, stonden daar twee wijnglazen (gevuld dan nog) op tafel.Lazylady schreef:Pas op, want we gaan weer offtopic... ()
Judith kwam in kamerjas aangelopen en Kurt zei nog "amai, is dat niet wat vroeg op de dag voor een kamerjas" ?
En niemand van hen die ook maar dacht dat Judith bezoek had, alsof het doodnormaal is dat als je alleen bent, je twee glazen wijn inschenkt. Nochtans is Emma een redelijk pienter iemand...
0 x
- Crackers
- Poster rang 5

Toen had je nog een 7e leerjaar in de lagere school zeker? En toen begon je het middelbaar ook in het 6e en zo naar het 5e, 4e, enzovoort.Taliver67 schreef:Ik heb ook nooit ofte nooit Latijn gehad, en dat is bij mijn al vreselijk lang geleden, mijn eerste middelbaar startte ik in 1979...
Maar dat is inderdaad off-topic. Ik denk dat Judith gewoon wil dat Stan Latijn doet omdat zij dat zelf waarschijnlijk ook heeft gedaan, dokters hebben vaak Latijn gedaan in de humaniora.
0 x
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
Viel me ook op, omdat ze het zo duidelijk lieten zien !Tiboko schreef:Toen de kinderen met Kurt binnenkwamen, stonden daar twee wijnglazen (gevuld dan nog) op tafel.Lazylady schreef:Pas op, want we gaan weer offtopic... ()
Judith kwam in kamerjas aangelopen en Kurt zei nog "amai, is dat niet wat vroeg op de dag voor een kamerjas" ?
En niemand van hen die ook maar dacht dat Judith bezoek had, alsof het doodnormaal is dat als je alleen bent, je twee glazen wijn inschenkt. Nochtans is Emma een redelijk pienter iemand...
0 x
-
Lazylady
- x 435
Dat vond ik nu wel een beetje smerig. Wat kan Kurt er nu aan doen dat hij een onregelmatig lessenrooster heeft?
Akkoord: ze heeft die nieuwe uurregeling geregeld, maar daar kan hij toch niets aan doen?
Of zit Tom er weer voor iets tussen? Meteen lopen die kinderen nog in haar weg en kan ze nog opgejaagder tegen doen...
Akkoord: ze heeft die nieuwe uurregeling geregeld, maar daar kan hij toch niets aan doen?
Of zit Tom er weer voor iets tussen? Meteen lopen die kinderen nog in haar weg en kan ze nog opgejaagder tegen doen...
0 x
- Crackers
- Poster rang 5

ze kan haar kinderen blijkbaar niet goed verdragen. Laatst zei ze ook: is dat nu een moment om die twee hier "binnen te gooien"? Waarop dat wicht van een Emma meteen zei: het gaat hier wel over uw kinderen!Lazylady schreef:Dat vond ik nu wel een beetje smerig. Wat kan Kurt er nu aan doen dat hij een onregelmatig lessenrooster heeft?
En wat was Judith daar weer aan het uitspoken in de keuken? Een misvormde pompoen proberen te schillen, het scheelde niet veel of ze had twee vingers minder.
Laatst gewijzigd door Crackers op di 10 sep 2013, 23:20, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Kurt heeft aandacht nodig en denk dat dat haar nog het meest irriteert.Lazylady schreef:Dat vond ik nu wel een beetje smerig. Wat kan Kurt er nu aan doen dat hij een onregelmatig lessenrooster heeft?
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
Lazylady
- x 435
Inderdaad, dat viel mij ook op.Crackers schreef:ze kan haar kinderen blijkbaar niet goed verdragen. Laatst zei ze ook: is dat nu een moment om die twee hier "binnen te gooien"? Waarop dat wicht van een Emma meteen zei: het gaat hier wel over uw kinderen!
En wat was Judith daar weer aan het uitspoken in de keuken? Een misvormde pompen proberen te schillen, het scheelde niet veel of ze had twee vingers minder.
En dat ze elke keer knoeit in de keuken weten we nu ook al (en het is er echt over).
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1678
- x 2598
Als Kurt zijn kinderen ook maar een ietsepietsie belangrijk vindt, had hij 1 en ander met Judith kunnen bespreken voor hij zijn contract tekende.
Voor hem gaat zijn job blijkbaar voor zijn kinderen, hij gaf niet de indruk van het erg te vinden dat hij zijn kinderen nog amper zou zien.
Ik vind dat niet alleen Judith van alles te verwijten valt...
Voor hem gaat zijn job blijkbaar voor zijn kinderen, hij gaf niet de indruk van het erg te vinden dat hij zijn kinderen nog amper zou zien.
Ik vind dat niet alleen Judith van alles te verwijten valt...
0 x
-
Taliver67
- Poster rang 1

Ze denkt alleen aan de tijd dat ze zo met Tom gaat moeten missen.
0 x