Frank Bomans (Pol Goossen)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Plaats reactie
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 980
x 583

Re: Frank Bomans (Pol Goossen)

Bericht door martha »

als Frank een copie heeft van de brief, dan betekent het dat hij de inhoud van die brief al op voorhand kende en hij die brief dus, tegen alle afspraken in, open gedaan heeft en gelezen. :twisted: Maar wel een vreemde verbergplaats voor die brief, gewoon in de lade van de kast in de woonkamer. Voor hetzelfde geld had Yvette die gevonden.
0 x
exsencon
x 435

Bericht door exsencon »

martha schreef:als Frank een copie heeft van de brief, dan betekent het dat hij de inhoud van die brief al op voorhand kende en hij die brief dus, tegen alle afspraken in, open gedaan heeft en gelezen. :twisted: Maar wel een vreemde verbergplaats voor die brief, gewoon in de lade van de kast in de woonkamer. Voor hetzelfde geld had Yvette die gevonden.
Het kon hem geen barst schelen, hij had al een kopie!
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

satine schreef:Het laatste greintje respect dat ik nog kon opbrengen voor Frank Bomans (want hij leek me wat 'milder' de laatste tijd) is nu helemaal weg.

Wat een rot-karakter, allebei! :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown:
Idd, bij mij is het momenteel ook weg; ook bij die gladde paal van een Luc!
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

martha schreef:als Frank een copie heeft van de brief, dan betekent het dat hij de inhoud van die brief al op voorhand kende en hij die brief dus, tegen alle afspraken in, open gedaan heeft en gelezen.
ja idd, het is niet dat hij zoveel inzit met Lowietje. Het is enkel voor z'n eigen profijt. Enorm laag van Frank.

Foutje trouwens van Simonne maandag >> dat Frank en Simonne nog in hun eigen huis wonen hebben ze aan Luc te danken, niet aan Leontien die toen in die periode enorm egoïstisch was.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1667
x 2574

Bericht door satine »

lord F. schreef:Foutje trouwens van Simonne maandag >> dat Frank en Simonne nog in hun eigen huis wonen hebben ze aan Luc te danken, niet aan Leontien die toen in die periode enorm egoïstisch was.
Klopt niet helemaal.
Frank en Simonne stonden op het punt hun huis te verliezen, het werd openbaar te koop gesteld door het faillissement van El Dorado.
Toen Leontien naar Mexico vluchtte, heeft zij aan de notaris te kennen gegeven dat zij haar appartement wou verkopen en dat ze wou dat de opbrengst daarvan naar Frank en Simonne ging, omdat die haar geholpen hadden.
Zo hebben ze dan hun eigen huis kunnen 'terug kopen'.
Maar ze hadden het wel aan Leontien 'te danken' dat ze bijna hun huis kwijt waren, omdat die haar eigen zak nog flink had gevuld voor het faillissement een feit was.
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 694
x 532

Bericht door jessie V. »

Zo sluw als hij is, heeft Luc geen moment gedacht dat Frank wel eens een kopie van die brief zou hebben gemaakt. Hij liep gewoon in de val. Valt me tegen van Luc, hij kent zijn broer nou toch zo onderhand wel.
0 x
exsencon
x 435

Bericht door exsencon »

Korrekt, ze waren bijna hun huis kwijt door Leontien en konden het later toch behouden door dezelfde Leontien.
0 x
exsencon
x 435

Bericht door exsencon »

jessie V. schreef:Zo sluw als hij is, heeft Luc geen moment gedacht dat Frank wel eens een kopie van die brief zou hebben gemaakt. Hij liep gewoon in de val. Valt me tegen van Luc, hij kent zijn broer nou toch zo onderhand wel.
Maar Luc zit in zeer nauwe schoentjes nu. Hij kan geen kant meer uit en moet van nood een deugd maken hoe vreemd dat ook voor hem moge zijn!
0 x
Peter Jansens
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Peter Jansens »

Het is spijtig dat we nog anderhalf jaar op de ontknoping moeten wachten... :thumbdown:
0 x
Niet pikken, wel nitpicken.
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

jessie V. schreef:Zo sluw als hij is, heeft Luc geen moment gedacht dat Frank wel eens een kopie van die brief zou hebben gemaakt. Hij liep gewoon in de val. Valt me tegen van Luc, hij kent zijn broer nou toch zo onderhand wel.
Dat van die kopie is eerder iets wat je van Luc zou verwachten en niet van Frank.
0 x
Poolaapje
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Poolaapje »

Volgens mij onderschat hij Frank omdat hij zichzelf ziet als de slimste van de twee. Hoogmoed komt voor de val.
0 x
Afbeelding
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Vaneigenst !
0 x
fresia
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door fresia »

Als frank macht geroken heeft o jee dan, gene enkele vuile truk laat hij liggen
Hij is geen haar beter dan zen broer :twisted:
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

fresia schreef:Als frank macht geroken heeft o jee dan, gene enkele vuile truk laat hij liggen
Het is duidelijk dat jij geen fan bent van Frank. :P
0 x
Wallanderjunior
x 435

Bericht door Wallanderjunior »

Lazylady schreef:
fresia schreef:Als frank macht geroken heeft o jee dan, gene enkele vuile truk laat hij liggen
Het is duidelijk dat jij geen fan bent van Frank. :P
Frank is nog altijd minder uitgeslapen dan Luc :lol: ik keur niet altijd goed wat hij uitspookt maar met Luc mag hij af en toe eens flink de zot houden, die verdient niet beter :lol:
0 x
Plaats reactie