Frank Bomans (Pol Goossen)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- martha
- Poster rang 5

- x 980
- x 583
Re: Frank Bomans (Pol Goossen)
als Frank een copie heeft van de brief, dan betekent het dat hij de inhoud van die brief al op voorhand kende en hij die brief dus, tegen alle afspraken in, open gedaan heeft en gelezen.
Maar wel een vreemde verbergplaats voor die brief, gewoon in de lade van de kast in de woonkamer. Voor hetzelfde geld had Yvette die gevonden.
0 x
-
exsencon
- x 435
Het kon hem geen barst schelen, hij had al een kopie!martha schreef:als Frank een copie heeft van de brief, dan betekent het dat hij de inhoud van die brief al op voorhand kende en hij die brief dus, tegen alle afspraken in, open gedaan heeft en gelezen.Maar wel een vreemde verbergplaats voor die brief, gewoon in de lade van de kast in de woonkamer. Voor hetzelfde geld had Yvette die gevonden.
0 x
-
Lazylady
- x 435
Idd, bij mij is het momenteel ook weg; ook bij die gladde paal van een Luc!satine schreef:Het laatste greintje respect dat ik nog kon opbrengen voor Frank Bomans (want hij leek me wat 'milder' de laatste tijd) is nu helemaal weg.
Wat een rot-karakter, allebei!![]()
![]()
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

ja idd, het is niet dat hij zoveel inzit met Lowietje. Het is enkel voor z'n eigen profijt. Enorm laag van Frank.martha schreef:als Frank een copie heeft van de brief, dan betekent het dat hij de inhoud van die brief al op voorhand kende en hij die brief dus, tegen alle afspraken in, open gedaan heeft en gelezen.
Foutje trouwens van Simonne maandag >> dat Frank en Simonne nog in hun eigen huis wonen hebben ze aan Luc te danken, niet aan Leontien die toen in die periode enorm egoïstisch was.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- satine
- Poster rang 5

- x 1667
- x 2574
Klopt niet helemaal.lord F. schreef:Foutje trouwens van Simonne maandag >> dat Frank en Simonne nog in hun eigen huis wonen hebben ze aan Luc te danken, niet aan Leontien die toen in die periode enorm egoïstisch was.
Frank en Simonne stonden op het punt hun huis te verliezen, het werd openbaar te koop gesteld door het faillissement van El Dorado.
Toen Leontien naar Mexico vluchtte, heeft zij aan de notaris te kennen gegeven dat zij haar appartement wou verkopen en dat ze wou dat de opbrengst daarvan naar Frank en Simonne ging, omdat die haar geholpen hadden.
Zo hebben ze dan hun eigen huis kunnen 'terug kopen'.
Maar ze hadden het wel aan Leontien 'te danken' dat ze bijna hun huis kwijt waren, omdat die haar eigen zak nog flink had gevuld voor het faillissement een feit was.
0 x
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 694
- x 532
Zo sluw als hij is, heeft Luc geen moment gedacht dat Frank wel eens een kopie van die brief zou hebben gemaakt. Hij liep gewoon in de val. Valt me tegen van Luc, hij kent zijn broer nou toch zo onderhand wel.
0 x
-
exsencon
- x 435
Korrekt, ze waren bijna hun huis kwijt door Leontien en konden het later toch behouden door dezelfde Leontien.
0 x
-
exsencon
- x 435
Maar Luc zit in zeer nauwe schoentjes nu. Hij kan geen kant meer uit en moet van nood een deugd maken hoe vreemd dat ook voor hem moge zijn!jessie V. schreef:Zo sluw als hij is, heeft Luc geen moment gedacht dat Frank wel eens een kopie van die brief zou hebben gemaakt. Hij liep gewoon in de val. Valt me tegen van Luc, hij kent zijn broer nou toch zo onderhand wel.
0 x
- Peter Jansens
- Poster rang 2

Het is spijtig dat we nog anderhalf jaar op de ontknoping moeten wachten... 
0 x
Niet pikken, wel nitpicken.
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
Dat van die kopie is eerder iets wat je van Luc zou verwachten en niet van Frank.jessie V. schreef:Zo sluw als hij is, heeft Luc geen moment gedacht dat Frank wel eens een kopie van die brief zou hebben gemaakt. Hij liep gewoon in de val. Valt me tegen van Luc, hij kent zijn broer nou toch zo onderhand wel.
0 x
-
Poolaapje
- Poster rang 3

Volgens mij onderschat hij Frank omdat hij zichzelf ziet als de slimste van de twee. Hoogmoed komt voor de val.jessie V. schreef:Zo sluw als hij is, heeft Luc geen moment gedacht dat Frank wel eens een kopie van die brief zou hebben gemaakt. Hij liep gewoon in de val. Valt me tegen van Luc, hij kent zijn broer nou toch zo onderhand wel.
0 x

- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
-
fresia
- Poster rang 1

Als frank macht geroken heeft o jee dan, gene enkele vuile truk laat hij liggen
Hij is geen haar beter dan zen broer
0 x
-
Lazylady
- x 435
Het is duidelijk dat jij geen fan bent van Frank.fresia schreef:Als frank macht geroken heeft o jee dan, gene enkele vuile truk laat hij liggen
0 x
-
Wallanderjunior
- x 435
Frank is nog altijd minder uitgeslapen dan LucLazylady schreef:Het is duidelijk dat jij geen fan bent van Frank.fresia schreef:Als frank macht geroken heeft o jee dan, gene enkele vuile truk laat hij liggen
0 x