Ook ik heb geen medelijden (hij heeft 't allemaal volledig zelf gezocht of zelfs veroorzaakt vind ik), maar je hebt wel gelijk. Hij zit inmiddels in een onmogelijke situatie... Hij kan alleen maar verliezen, wat er ook gebeurt. Zeker ook omdat hij het "vader zijn" eigenlijk niet eens ziet zitten.daffy duck schreef:En 't is niet dat ik kompassie heb met Tom, maar hij staat nu wel tussen twee hete vuren !
Tom De Decker (Wim Stevens)
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Re: Tom
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1718
- Contacteer:
wat een graat en skeletloze kwal toch hé ! 

0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Ik moet Johan gelijk geven, ik heb zelfs het gevoel dat hij helemaal geen vader wil zijn.
Ook het kind dat Bianca van hem verwacht interesseert hem blijkbaar helemaal niks.
Hij wil Peggy een plezier doen (en goed staan bij schoonmama, da's dan mooi meegenomen) maar ik vraag mij af hoe lang hun relatie gaat duren.
Die advocaat sprak van een 'stabiele relatie', kan je dat al zeggen na pakweg 4 à 5 maanden?
Stabiel tot Miss Peggy het in haar krollen krijgt dat het tijd is voor iets anders.
Ook het kind dat Bianca van hem verwacht interesseert hem blijkbaar helemaal niks.
Hij wil Peggy een plezier doen (en goed staan bij schoonmama, da's dan mooi meegenomen) maar ik vraag mij af hoe lang hun relatie gaat duren.
Die advocaat sprak van een 'stabiele relatie', kan je dat al zeggen na pakweg 4 à 5 maanden?
Stabiel tot Miss Peggy het in haar krollen krijgt dat het tijd is voor iets anders.

0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
^ Daar sluit ik me helemaal bij aan...
Ik vraag me zelfs af of Tom er zélf niet vandoor gaat, als Peggy Sandrine terug zou krijgen. Hij moet nu al helemaal niks van zijn kinderen weten, laat staan als er voor hem ook nog eens werk aan komt..
Wat dat "stabiel" betreft: daar is bij Tom en Peggy allebei totaal geen sprake van inderdaad. Als je alleen al kijkt naar de manier waarop ze samen gekomen zijn en hoe ze met Sandrine en heel die adoptie omgesprongen zijn..
Ik vraag me zelfs af of Tom er zélf niet vandoor gaat, als Peggy Sandrine terug zou krijgen. Hij moet nu al helemaal niks van zijn kinderen weten, laat staan als er voor hem ook nog eens werk aan komt..

Wat dat "stabiel" betreft: daar is bij Tom en Peggy allebei totaal geen sprake van inderdaad. Als je alleen al kijkt naar de manier waarop ze samen gekomen zijn en hoe ze met Sandrine en heel die adoptie omgesprongen zijn..

0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Ja, maar toen twijfelde hij nog.Rieka schreef:Dat heeft Tom zelf al gezegd tegen Peter....dat ie twijfelde of ie wel papa wil spelen...satine schreef:Ik moet Johan gelijk geven, ik heb zelfs het gevoel dat hij helemaal geen vader wil zijn.

Ik denk dat hij er nu wel zeker van is en dat gaat natuurlijk de relatie met Peggy ook niet ten goede komen.
Dus, tot zover de stabiele relatie, als hij het al niet ziet zitten om vader te zijn van zijn eigen kind.
0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Ik zie "Tommeke" al zitten, tussen de poepbroeken en onder de fruitpap... Hij verdient het!satine schreef:Ja, maar toen twijfelde hij nog.Rieka schreef:Dat heeft Tom zelf al gezegd tegen Peter....dat ie twijfelde of ie wel papa wil spelen...satine schreef:Ik moet Johan gelijk geven, ik heb zelfs het gevoel dat hij helemaal geen vader wil zijn.![]()
Ik denk dat hij er nu wel zeker van is en dat gaat natuurlijk de relatie met Peggy ook niet ten goede komen.
Dus, tot zover de stabiele relatie, als hij het al niet ziet zitten om vader te zijn van zijn eigen kind.

0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Tsja, daar heb je wel een punt...Rieka schreef:Ewel, dat zie ik nu echt nog in geen honderd jaar gebeuren.Christel schreef:Ik zie "Tommeke" al zitten, tussen de poepbroeken en onder de fruitpap... Hij verdient het!satine schreef:Ja, maar toen twijfelde hij nog.Rieka schreef:Dat heeft Tom zelf al gezegd tegen Peter....dat ie twijfelde of ie wel papa wil spelen...satine schreef:Ik moet Johan gelijk geven, ik heb zelfs het gevoel dat hij helemaal geen vader wil zijn.![]()
Als ie al in de omgeving van kakpampers zal zitten!
Hij zal hoogstens de mama gezelschap houden, liefst zo ver mogelijk van de stank vandaan.
En de mama zie ik dat alles ook niet zo snel volhouden. Mochten zij dat kind toegewezen krijgen, dan zal het na verloop van tijd, als het nieuwe ervan af is, wel op Rosa neerkomen waarschijnlijk...
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1718
- Contacteer:
Een andere mogelijkheid is dat hij weer een nieuw lief pakt om vanonder de problemen te muizen. Nina misschien....die is nog niet zwanger ! Hij kan daar ook nog kleine Tommekes maken ! 

0 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1718
- Contacteer:
Wat een k(nier) toch hé !jessie V. schreef:Typisch Tom om op zo'n moment tegen zijn moeder over die nier te beginnen.

0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Helemaal totaal niet stabiel, de dweil... Bah!daffy duck schreef:Wat een k(nier) toch hé !jessie V. schreef:Typisch Tom om op zo'n moment tegen zijn moeder over die nier te beginnen.En met zijn wensen rekening houden . Heeft hij die dan ? Weinig stabiel in elk geval !
En inderdaad erg onder de gordel om op zo'n moment met die nier te schermen. Het is die kwiebus totaal niet om zijn kind te doen. Hij moet gewoon weer eens zijn zin hebben, de kleuter.

0 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1718
- Contacteer:
aan de rode oogjes in je smilie heb ik zo een lichtblauw vermoeden dat je hem ook niet schattig en symphatiek vindt ? 

0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Dat lichtblauwe vermoeden van jou, zit een heel eind in de goede richting! Schattig en sympathiek zijn allebei niet de karaktertrekken die in mij opkomen als het over Tom gaat, nee...daffy duck schreef:aan de rode oogjes in je smilie heb ik zo een lichtblauw vermoeden dat je hem ook niet schattig en symphatiek vindt ?

0 x