Wat vond je van de aflevering van "vandaag"?

Plaats hier je berichtje over de soap Thuis in het algemeen.
Forumregels
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

martha schreef: di 09 mar 2021, 15:27 Dacht ook in eerste instantie aan Harry.
Indien Harry hier de hand in hand, twijfel ik toch ten zeerste dat hij dat eigenhandig gedaan heeft. Zo iemand zou haar eerder uit de weg laten ruimen hebben door een "medewerker".
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

tvx1 schreef: di 09 mar 2021, 17:07 twee personen die hij totnogtoe doodde was gewoon rechtstreeks met betrekking tot de zaak Thilly.
Jawadde, gewoon...
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

ikke schreef: za 06 mar 2021, 15:46 En als men "samen woont" is er wel iets van vriendschap of op z'n minst een goede verstandhouding.
Echt mooi teken van vriendschap om de verdediging op te nemen van de persoon die je huisbaas het hoekje om heeft willen helpen...
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

tvx1 schreef: di 09 mar 2021, 22:01 Echt mooi teken van vriendschap om de verdediging op te nemen van de persoon die je huisbaas het hoekje om heeft willen helpen...
Dat heeft er helemaal niets mee te maken.
Vrienden en zaken moet men gescheiden houden. Daarbij is het helemaal niet bewezen dat Roxanne Lowie wou vermoorden. Ze gaf toe dat ze hem een bad-trip wou geven, meer niet.
Niet iedere bad-trip loopt fataal af, dacht ik? Maar ik ben daarin allesbehalve een expert, vandaar het vraagteken dat ik erbij zet, gelieve daar nota van te nemen.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1667
x 2573

Bericht door satine »

Nee, niet elke bad trip loopt fataal af, kijk maar naar Thilly.
Of naar Lowie, die leeft ook nog. ;)
Maar het had misschien helemaal anders gelopen als ze niet allebei tijdig gevonden waren.
Ik vind het dan ook vreemd dat Roxanne zomaar mocht beschikken.
0 x
vdbemdsa
Poster rang 2
Poster rang 2
x 3
x 112

Bericht door vdbemdsa »

Volgens mij gaat Kobe nog een slachtoffer worden van Jacques, maar dat gaat niet lukken, en hopelijk ontmaskeren ze zo Jacques. Wat ik ook nog altijd niet snap, of heb ik dit gemist, hebben ze Lowie ondertussen op de hoogte gebracht dat Roxanne toegegeven had dat zij hem een overdosis gegeven had? Vind dat toch wel belangrijk. En wie weet is Jacques inderdaad de dealer die doorgaf aan Roxanne en heeft ze hem gebeld als ze vrij kwam om te melden dat alles OK was. Zodoende kon hij dan wel weten dat ze weer vrij rondliep.
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1039

Bericht door Tiboko »

Zou toch ferm overdreven zijn. Zwemleraar, administratief hulpje (bij Judith), administratief medewerker Kabouters, immo makelaar (met bijkantoor in Spanje) en dan trgelijk ook drugsbaron.

Wow.

Tim die Lowie ondervraagt over waar hij vrijdagnacht was (verdachte moord Roxanne) maar het vertikt om hem te vertellen dat Roxanne had geprobeerd hem te vergiftigen.

Nu heeft dat sukkeltje nog kompassie met het slachtoffer (was er serieus van aangedaan).

Hij moest eens weten.
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

ikke schreef: wo 10 mar 2021, 08:18 Vrienden en zaken moet men gescheiden houden.
Juist daarom had hij die zaak dus NIET mogen aannemen... Dries zou zich beter eens wat minder laten doen door Karin.
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

satine schreef: wo 10 mar 2021, 09:50 Maar het had misschien helemaal anders gelopen als ze niet allebei tijdig gevonden waren.
Nu ja tijdig. Als ik het goed begrijp hebben die allebei vrijdag hun dosis drugs gekregen op hun werkplaats en daardoor het bewustzijn verloren en zijn ze pas maandag gevonden door hun collega's bij het begin van de nieuwe werkdag. Trouwens, we weten ook niet of ze beide een even grote dosis kregen.
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1039

Bericht door Tiboko »

tvx1 schreef: wo 10 mar 2021, 15:36 Als ik het goed begrijp hebben die allebei vrijdag hun dosis drugs gekregen op hun werkplaats.

Wat dat betreft is het toch vrij onduidelijk WIE die eerste dosis gaf. Hebben we gezien dat Jasper Thilly die drugs aanbood of ontdekte men achteraf dat Thilly in het ziekenhuis die coca+keta in haar bloed had? En waar was Jacques toen Thilly die drugs kreeg (stiekem in zijn kantoortje, of kwam hij later terug naar de Kabouters omdat hij iets vergeten was) ??

En indien Jacques het was die coca+keta aan Thilly gaf, waarom kon ze zich daar niets van herinneren? Lowie wist nog wel dat Roxanne bij hem langs was geweest. En waar haalde hij die coca+keta dan, want hij is niet bepaald een bezoeker van Harry's café's of clubs.

Sowieso weten we dat Roxanne Lowie die "bad trip" wilde bezorgen, dus zij wist wél dat het een "foute mix" was. Wist Jasper (of eventueel Jacques) dat dan ook?
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1667
x 2573

Bericht door satine »

tvx1 schreef: wo 10 mar 2021, 15:36 Nu ja tijdig. Als ik het goed begrijp hebben die allebei vrijdag hun dosis drugs gekregen op hun werkplaats en daardoor het bewustzijn verloren en zijn ze pas maandag gevonden door hun collega's bij het begin van de nieuwe werkdag. Trouwens, we weten ook niet of ze beide een even grote dosis kregen.
In Thuis bestaan alleen weekends als ze van pas komen in het verhaal.
Dus ze hebben daar niet allebei een heel weekend gezeten.
Er is wel achteraf bij beiden gezegd dat ze geluk hadden dat ze op tijd gevonden waren.
En over die dosis weten we inderdaad niets, het was in ieder geval bij allebei wel genoeg om hen knockout te doen gaan.
0 x
eviva
Nog geen rang
x 28
x 13

Bericht door eviva »

Jasper heeft destijds toch toegegeven dat hij Tilly de drugs gegeven heeft. Hij ontkende alleen de verkrachting.
Als hij die van Roxanne gekocht had, dan wist hij mogelijk niet dat het een slechte cocktail was. Misschien waren ze voor hem bedoeld? Ook een bad trip omdat hij haar niet betaalde.
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1369
x 1726
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

Is er een eerste spanning te voelen in de relatie van Joren ? 'ze zitten niet op dezelfde lijn en er is precies iets met de vrienden van Emma dat ook niet klikt. Verschillende belangstelling en vrije tijdsbesteding?? :denk:
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
apestaart
Poster rang 4
Poster rang 4
x 185

Bericht door apestaart »

daffy duck schreef: wo 10 mar 2021, 17:06 Is er een eerste spanning te voelen in de relatie van Joren ? 'ze zitten niet op dezelfde lijn en er is precies iets met de vrienden van Emma dat ook niet klikt. Verschillende belangstelling en vrije tijdsbesteding??
Ik begin zo een beetje te vrezen dat het binnenkort ineens gedaan zal zijn tussen die twee. :thumbdown:
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

satine schreef: wo 10 mar 2021, 16:20 Dus ze hebben daar niet allebei een heel weekend gezeten.
Er is wel achteraf bij beiden gezegd dat ze geluk hadden dat ze op tijd gevonden waren.
Dan hebben ze er nog altijd minsten een hele nacht gelegen. Vrij lang toch. Eigenlijk vrij ongeloofwaardig dat ze er dan zonder blijvende gevolgen zijn vanaf gekomen.
0 x
Plaats reactie