Peter Vlerick (Geert Hunaerts)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- martha
- Poster rang 5

- x 975
- x 579
Peter, alhoewel nooit hier in de bovenste lade gelegen, wil ik toch een goede raad geven : aub hypothekeer de toekomst van Yasmine niet (we weten allemaal dat het een slim en intelligent kind is) door haar naar dezelfde studierichting te sturen van Febe (die minder slim is) op aandringen van "ik ben de underdog, ik wentel mij in mijn miserie, juist als mijn zoneke" Vicky. Misschien mag je dan van mij een lade hoger 
2 x
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1363
- x 1723
- Contacteer:
denk dat zowel Peter als Jasmine het beste zullen kiezen. Natuurlijk is Febe haar vriendin en wordt het moeilijk om haar achter te laten, maar Peter, die toch wel wat verstand heeft van studierichtingen, zal met minder geen genoegen nemen. En ik denk dat Jasmine ook wel duidelij weet wat ze wil. vind Peter wel ferm te doen de laatste tijd, veel sympathieker, vooral sinds z'n haar niet meer dat vetlaagje bevat. Ook ik kreeg in het begin dikke bubbels van hem!martha schreef: wo 28 jun 2023, 18:15 hypothekeer de toekomst van Yasmine niet (we weten allemaal dat het een slim en intelligent kind is) door haar naar dezelfde studierichting te sturen van Febe
1 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
Ik geloof niet dat Peter dacht dat Dries de moordenaar was, ik denk dat hij eerder wou polsen bij Tom en dat hij ook Marianne verdacht. Hij wist wel dat de dader niet Ilias, Vince noch Dries was.
1 x
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
Dan zou hij al dezelfde buitenaardse ingevingen hebben als Dieter die opeens het licht zag en begreep dat Maité de dochter was van Kris ...

0 x
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1363
- x 1723
- Contacteer:
Had ook zoiets van: jij bent aan het vissen toen hij die vragen stelde aan Tom. Z'n lichaamstaal ging toch die richting uit!johan1969 schreef: zo 02 jul 2023, 09:53 ik denk dat hij eerder wou polsen bij Tom en dat hij ook Marianne verdacht.
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1664
- x 2569
Ergens begrijp ik de reactie van Peter wel, uiteindelijk heeft hij een relatie met Vicky en ze had hem inderdaad kunnen zeggen dat ze misschien een andere advocaat zouden nemen.
Maar toch vond ik zijn reactie er nogal over, het was ook niet zo dat hij dag en nacht alleen maar met de zaak Ilias bezig was. Ik had soms wel de indruk dat Dieter en (vooral) Silke er veel meer tijd en moeite hebben in gestoken dan hij.
Maar toch vond ik zijn reactie er nogal over, het was ook niet zo dat hij dag en nacht alleen maar met de zaak Ilias bezig was. Ik had soms wel de indruk dat Dieter en (vooral) Silke er veel meer tijd en moeite hebben in gestoken dan hij.
3 x
- martha
- Poster rang 5

- x 975
- x 579
Peter, maak aub komaf met die profiteuse en haar ex. Wat die laatste betreft : ik geloof er geen snars van dat die andere advocaat het pro deo doet.
1 x
-
heidiw
- Poster rang 5

- x 932
- x 1491
"Eerlijkheid is alles voor mij" zegt degene die 9 jaar een kind verborgen hield voor zijn vrouw 
4 x
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
- satine
- Poster rang 5

- x 1664
- x 2569
Klopt, Heidi!
En ook in de zaak Lukas heeft hij alleen tegen Femke ooit verteld wat zijn aandeel hierin was.
Uiteindelijk is Eddy hier alleen voor gestraft, terwijl Peters houding toen ook toch wel gewicht in de schaal heeft gelegd.
En ook in de zaak Lukas heeft hij alleen tegen Femke ooit verteld wat zijn aandeel hierin was.
Uiteindelijk is Eddy hier alleen voor gestraft, terwijl Peters houding toen ook toch wel gewicht in de schaal heeft gelegd.
1 x
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1363
- x 1723
- Contacteer:
inderdaad, heeft al zoveel verzwegen en weggestopt, ook in de relatie met z'n moeder, dat het heel moeilijk te aanvaarden is wat nu de reden is van de breuk met Vicky. Toch blijf ik het niet kunnen dat zijn niet meteen open kaart gespeeld heeft, maar om nu dat als argument naar voor te schuiven... toch wel een beetje vergaand!heidiw schreef: wo 04 okt 2023, 20:53 "Eerlijkheid is alles voor mij" zegt degene die 9 jaar een kind verborgen hield voor zijn vrouw
0 x
- martha
- Poster rang 5

- x 975
- x 579
Ach zo kennen we Peter : het is niet de eerste keer dat hij koudweg zijn relatie verbreekt : zie Sofie, zie Femke (de eerste keer) zie Peggy. Vicky zal nog ferm moeten oppassen (niet dat ik er medelijden mee heb, ze is nu haar geldezel kwijt en haar puppyogen zullen niet meer effect hebben). Het verwonderde me ook helemaal niet dat ze onbeschaamd zoals ze is
Febe als chantagemiddel gebruikt.
Maar akkoord dat Peter met zijn "eerlijkheid duurt het langst" inderdaad best eens in de spiegel kijkt
Maar akkoord dat Peter met zijn "eerlijkheid duurt het langst" inderdaad best eens in de spiegel kijkt
0 x
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
Ik snap Peter wel : Vicky spant altijd samen met haar ex Vince en komt er nog goed mee overeen.
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1664
- x 2569
Chantagemiddel?martha schreef: do 05 okt 2023, 16:58 Het verwonderde me ook helemaal niet dat ze onbeschaamd zoals ze is Febe als chantagemiddel gebruikt.
Als Peter tegen Yasmine gaat vertellen dat zij haar beste vriendinnetje buiten de school heel wat minder gaat zien, gaat die ook niet meteen staan springen.
En die heeft geen broer die onschuldig in de gevangenis zit en waarover ze zich zorgen maakt.
Fan van Vicky of helemaal niet, ze is een moeder die aan haar kinderen denkt en dat siert haar. Vind ik. En ik ben ook niet haar grootste fan.
Ik had trouwens ook nooit de indruk dat ze - buiten de 'gratis diensten' van Peter als advocaat - van zijn geld heet geprofiteerd.
Dat ze in de Withoeve woont heeft ze te danken aan Dieter en Femke, niet aan Peter.
Euhm - samenspannen? Vince is de vader van Ilias, niet Peter.johan1969 schreef: vr 06 okt 2023, 08:58 Ik snap Peter wel : Vicky spant altijd samen met haar ex Vince en komt er nog goed mee overeen.
Dan is het toch wel logisch dat Vince en Vicky samen dingen bespreken?
Peter deed dat indertijd toch ook met Nina als het iets wat dat Yasmine betrof?
2 x