Femke De Grote (Vanya Wellens)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1666
x 2571

Bericht door satine »

Ze zijn elkaar zeker waard! En in andere omstandigheden zou ik zeker partij kiezen voor Femke.
Maar ze wou niet inzien dat Vic niet met alles mee was, dat er oefeningen moesten gemaakt worden, dus belde ze in privétijd naar de juf.
Daar kreeg ze niet het antwoord waarop ze hoopte, dus belde ze dan maar naar Christine, die haar ook geen gelijk gaf.
En ja, Femke heeft het druk, maar ze staat wat het werk betreft ook nooit op haar strepen. Rosa op dat moment zo lang vrijaf geven was echt geen goed idee.
Dat Karin en Tamara hun eigen problemen hebben, net als Thérèse, kan op dit moment niet opgelost worden, maar Femke zoekt ook niet actief naar een vervanging.
Ze wil ook Waldek niet 'lastig vallen', ook al is die mede-eigenaar en zou die het geen vreemde vraag vinden om ook eens extra in te springen.
Ze kan het allemaal wel alleen. En als haar zoontje er dan onder lijdt, is het de schuld van een ander. Ze vond het zelfs niet de moeite om Peter even om ondersteuning te vragen.
Ze is gefrustreerd en zoekt een zondenbok en die vindt ze in Christine, die ze niks gunt. En al zeker geen leuk gezin.

Dat er aan Christine ook vanalles scheelt, dat geef ik ook meteen toe. Je moet wel blind zijn om dat niet te zien.
Maar ik vond haar wel opvallend positief gisteravond naar Femke toe, in het gesprek na de ouderavond. Toch in het begin.
Femke had daar niet op die manier hoeven op in te gaan, maar ze moet en zal haar frustraties kwijt en daar stond Christine.
Het was ook duidelijk dat Femke niet helemaal opgezet was met de komst van Tim, want die durft haar wel af te remmen, in tegenstelling tot andere ouders.

Dus ik hoop dat Femke gauw haar draai weer vindt, want op dit moment is ze doodongelukkig en amper te genieten.

En Soaps, het is toch een genre apart! :lol:
1 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Femke heeft dringend een leven of n hobby nodig ... Haar vete met Christine lijkt wel een soort hobby te zijn omdat ze niks anders te doen heeft.
0 x
frankeneddy1
Poster rang 3
Poster rang 3
x 121
x 146

Bericht door frankeneddy1 »

Nochtans heeft Femke veel werk denk ik. Ze is bijna l haar werknemers kwijt. Misschien is ze net daardoor zo gefrustreerd.
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Ja, vroeger stonden ze er met zoveel, nu runt ze alles alleen en heeft nog tijd om 'ouderavonden' te organiseren...
0 x
frankeneddy1
Poster rang 3
Poster rang 3
x 121
x 146

Bericht door frankeneddy1 »

Dat is inderdaad totaal onbegrijpelijk.
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Ik snap niet dat Karin de 'zaak' van Femke aanspant, terwijl er niet echt een zaak is en ze het niet kan winnen. En Karin heeft ook door dat het vooral om wraak gaat. Vreemd ! Ik denk dat Karin ook niet echt goedkoop is, waar haalt Femke dat geld ?
0 x
Kiki_Dee
Poster rang 4
Poster rang 4
x 173
x 550

Bericht door Kiki_Dee »

johan1969 schreef: di 29 okt 2024, 11:55 Vreemd ! Ik denk dat Karin ook niet echt goedkoop is
Karin weet heel goed dat ze die zaak niet kan winnen. Ze stelde heel gerichte vragen en vroeg om alles te vertellen.
Volgens mij denkt Karin enkel aan het geld
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 976
x 580

Bericht door martha »

Of om Peter nogmaals een hak te zetten :denk: Want tussen Karin & Peter heeft het altijd moeilijk geboterd.

Maar om on topic te blijven : diegene(n) die al een tijdje zeuren dat Femke geen duidelijke verhaallijn heeft, zijn eraan voor de moeite :lol: Wat een geschifte wraakgodin is die verworden :twisted:
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1666
x 2571

Bericht door satine »

Gekopieerd uit het Lappentopic:
daffy duck schreef: vr 01 nov 2024, 10:35 Femke en Sunny. Neen, ze doen niks verkeerd en niemand raakt gekwetst, maar hun houding en dan de plaats waarop ze hun 'fun momenten zonder verplichtingen' beoefenen is wel beneden alle peil!
Ik vond wel dat die kaarsen heel prominent in beeld gebracht werden, nadat de brandweerlui ook al hadden gezegd dat Femke er voorzichtig moest mee zijn.
Als dat maar geen voorbode is.
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1035

Bericht door Tiboko »

Een paar stonden trouwens scheef :doh:

Zal idd wel een brandje van komen, die aflevering was duidelijk in samenwerking met de brandweer, die ook de dropping organiseerde. Cédric die de grote held wordt, ik zie het zó gebeuren...
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1666
x 2571

Bericht door satine »

Gelukkig geen brand - maar Femke is een echte feeks geworden.
Hoe ze aan de telefoon ook tegen Karin zei: 'ik doe dit voor Vic' :roll:
Yeah, right! :nope:
Als ze wat meer met haar zoontje zou bezig zijn en wat minder met haar haat en haar brandjes die moeten geblust worden, zou ze misschien weten waar de kleine mee bezig is en kunnen voorkomen dat hij nog eens wegloopt. :razz:
1 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1666
x 2571

Bericht door satine »

Even gekopieerd uit het Peter-topic
heidiw schreef: di 05 nov 2024, 11:20 Die vent denkt toch echt dat hij een godsgeschenk is
Goed dat Femke nog een extra deuk in zijn ego kon slaan.
Ik vrees van niet, zijn ego is geen haartje gekrenkt.
Ik denk dat Femke hier de grote verliezer gaat zijn, samen met Vic - als het al zover komt dat hij van school moet veranderen door zijn dolgedraaide moeder en dus ook zijn vriendjes en alles wat vertrouwd is, moet achter laten.
Ik ben allesbehalve fan van Peter, die koude kikker die zijn vrouw jaren lang vanalles verzwegen heeft - en zoals al in 'Thuis Algemeen ook gezegd werd:
Tiboko schreef: di 05 nov 2024, 00:07 Peter is de minst aantrekkelijke man in Thuis en was als partner van Femke afwezig, koud en ongeïnteresseerd, plus hij bedroog haar jarenlang financieel, waarom zou zij die niksnut ooit terugwillen...
Maar het feit dat Femke het 'gelukkige gezinnetje' wil kapot maken, gaat in haar gezicht ontploffen.
1 x
Kiki_Dee
Poster rang 4
Poster rang 4
x 173
x 550

Bericht door Kiki_Dee »

Is Femke werkelijk zo dom om te denken dat het ging lukken om Vic van school te veranderen??
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Vroeg ik me ook af ! En dan nog in n school waar Christine directrice is ! Ze is niet dom maar de pedalen kwijt, ze denkt echt dat die school niet deugt !
0 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 932
x 1492

Bericht door heidiw »

Haar personeelstekort zal waarschijnlijk snel opgelost zijn nu Simonne ontslagen is. Dat is al één zorg minder om chagrijnig over te zijn.
0 x
Plaats reactie