Nog niet zo ver gedachtLolplayer schreef:Moest Marianne niet goed zijn aangekomen, dan hadden we dat wel geweten he, dus ik denk dat het duidelijk is dat ze goed is aangekomen.Crackers schreef:Ik vind het wel raar dat de laatste tijd sommige verhaallijnen een hele tijd op non-actief worden gezet. Bijvoorbeeld is er al een spoor van Helene en is Marianne goed aangekomen in Toscane?
En in het geval van Helene, moest er daar spoor van zijn, dan hadden we dat eveneens geweten.
Marianne Bastiaens (Leah Thys)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- Crackers
- Poster rang 5

Re: Marianne Bastiaens (Leah Thys)
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5

Voordeel voor Marianne is dat William zich wel even koest zal houden. Een tweede incident als dat met Hélène kan hij immers voorlopig wel missen.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Wel, dat weet ik niet. William is blijkbaar om een of andere reden gehaast, vandaar ook dat hij een stopover in Rome inlastte. Dus denk ik dat hij weldra met Marianne gaat afrekenen. Marianne, het is hoog tijd om u te herinneren wat je dacht toen je pas in de gevangenis zat! En contact houden met je familie, dag en nacht.
0 x
Potentia Principatum
- Caligula
- Poster rang 5

Marianne, haast u een beetje hé. En nog een glaasje limoncello gaat echt geen klaarheid scheppen want je was al boven je theewater!
0 x
Potentia Principatum
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5

Marianne begon interesse te vertonen voor de manier waarop William zijn villa "verhuurt", en hoe zijn "huurders" de villa achterlaten. Goe bezig, Marianne! Zoekt en gij zult vinden, staat op de almanak van Frank Bomans.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Allemaal waar maar er is nu wel haast bij. Het is haast groot alarm zou ik zeggen.
0 x
Potentia Principatum
-
Linne
- Poster rang 2

De scenes in de villa worden spannend.
Werd al bang dat Marianne van de wijn drinkt
die hij gaf en nu herinner ik me niet of hijzelf er ook van gedronken heeft.
die hij gaf en nu herinner ik me niet of hijzelf er ook van gedronken heeft.
0 x
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
Ik lees in het résumé vn gisteren dat marianne contact opnam met het "thuisfront" . Ik heb slechts het begin gezien waar Rosa en jenny hun "gezellige babbel " hadden . Is er daarna nog iets speciaals gebeurd ? Bedankt aan diegene die mij dit kort kan laten weten

0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1667
- x 2574
Tom had zijn moeder een sms gestuurd om te zeggen dat Danny ontsnapt was en daarop heeft Marianne naar de gsm van Emma gebeld om haar te steunen.
Tom heeft de oproep van zijn moeder dan beantwoord, maar Emma was heel erg geschrokken, omdat zij dacht dat het Danny was die belde.
Tom heeft de oproep van zijn moeder dan beantwoord, maar Emma was heel erg geschrokken, omdat zij dacht dat het Danny was die belde.
0 x
-
Summer85
- Poster rang 1

Dat Emma dan eens op haar GSM kijkt om te zien wie er belt e.... Als ze zo bang is om telefoon te krijgen van Danny moet ze haar GSM maar uitzetten.
0 x
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
Bedankt !satine schreef:Tom had zijn moeder een sms gestuurd om te zeggen dat Danny ontsnapt was en daarop heeft Marianne naar de gsm van Emma gebeld om haar te steunen.
0 x
- Crackers
- Poster rang 5

Kom terug Marianne! Ik mis u en uw beste vriendin Nancy mist ook haar Madame Marianne.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
- Caligula
- Poster rang 5

Ik denk dat ik ongeveer alles bekeken heb en ik zie niks meer van onze toscaanse tortelduifjes. Hoe zit het daarmee, of heb ik toch iets gemist?
0 x
Potentia Principatum
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Nee, niks gemist. De Toscaanse tortelduifjes tortelen voor zover wij weten nog steeds gezellig verder in Italië...Caligula schreef:Ik denk dat ik ongeveer alles bekeken heb en ik zie niks meer van onze toscaanse tortelduifjes. Hoe zit het daarmee, of heb ik toch iets gemist?
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
Linne
- Poster rang 2

Marianne denkt dat hij eigenaar is, straks zijn haar dagen geteld
als zijn huurtijd op is.
0 x