Daar ziet er naar uit dat dat het geval zal zijn temeer dat Vince bekend heeft nog iets te voelen voor Femke waarop Femke Vince begon te kussen.
Femke De Grote (Vanya Wellens)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- apestaart
- Poster rang 4

- x 185
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Pffff...Bij Sunny pakt het niet dus neemt ze Vince maar terug bij het eerste het beste beetje interesse? Het is net iene miene mutte.
Hoe wanhopig kun je zijn dat je een man terugneemt die je eerst letterlijk heeft gezegd dat hij je maar gewoon gebruikt heeft.
Femke toch...

Hoe wanhopig kun je zijn dat je een man terugneemt die je eerst letterlijk heeft gezegd dat hij je maar gewoon gebruikt heeft.
Femke toch...
2 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 692
- x 532
Christel het is hier wel iene miene mutte
, dat is duidelijk. Lukt het bij de ene niet dan maar proberen bij de ander
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Ja blijkbaar! Of de stoelendans...
Ik zie ze al met z'n allen in een kringetje staan

Ik zie ze al met z'n allen in een kringetje staan
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1666
- x 2570
Hoe langer ik Femke bezig zie, hoe meer ik de Femke van vroeger mis.
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1035
Heb je terug een relatie, met wie dan? vroeg Niels. "Je zult het wel snel zien"...
Van één nachtje samen naar blijkbaar weer een relatie, iemand zat duidelijk op hete kolen precies...
Van één nachtje samen naar blijkbaar weer een relatie, iemand zat duidelijk op hete kolen precies...
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Mja, ik heb toch ook even flink zitten fronsen met haar uitleg over het verbreken van hun relatie de vorige keer... "We kwamen erachter dat het niet de juiste tijd was voor ons" - of hoe was de draai ook alweer die ze eraan gaf?
Houdt ze zichzelf nou voor de gek, of wat is de bedoeling? Want dat is echt NIET hoe het gegaan is.
Het mag in feite een wonder heten dat ze Vince nog zo heeft willen helpen met die situatie rond Febe, laat staan dat ze er nu weer een relatie mee begint, wat ik inderdaad ook wel héél voorbarig vind in dit geval.

Houdt ze zichzelf nou voor de gek, of wat is de bedoeling? Want dat is echt NIET hoe het gegaan is.
Het mag in feite een wonder heten dat ze Vince nog zo heeft willen helpen met die situatie rond Febe, laat staan dat ze er nu weer een relatie mee begint, wat ik inderdaad ook wel héél voorbarig vind in dit geval.
0 x
- martha
- Poster rang 5

- x 976
- x 580
"Ik ga betalen" en Vince, nog altijd lid van familie profiteur ging er gretig op in
Dacht dat het een chique dus duur restaurant ging zijn maar jammer
was het slechts iets met pizza 
1 x
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1365
- x 1723
- Contacteer:
Ja, binnenkort kijkt meneer daar op neer en is het voor hem alleen nog maar een eetgelegenheid met klasse. Daar wonen, getrakteerd worden, wat moet een mens nog meer hebben!martha schreef: do 11 apr 2024, 14:33 Dacht dat het een chique dus duur restaurant ging zijn maar jammer was het slechts iets met pizza
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
- satine
- Poster rang 5

- x 1666
- x 2570
Ik vind wel dat Femke veel pikt van Vince.
Ook al is ze soms betuttelend, dat van gisteravond verdiende ze niet vind ik.
Bij mij mocht hij een tijdje elders onderdak zoeken, tot hij afgekoeld was. Dan zou hij misschien inzien wat ze allemaal voor hem doet.
Ook al is ze soms betuttelend, dat van gisteravond verdiende ze niet vind ik.
Bij mij mocht hij een tijdje elders onderdak zoeken, tot hij afgekoeld was. Dan zou hij misschien inzien wat ze allemaal voor hem doet.
2 x
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1365
- x 1723
- Contacteer:
Wat is me dat allemaal met Femke! Vroeger toch ook een beetje vrijgevochten, nu de dweil van Vince. Hoe is het mogelijk dat ze dit allemaal pikt. Hij moet haar toch wat dankbaarder zijn, maar van het minste dat er bij hem tegenzit krijgt zij de volle lading. Hij gedraagt zich als een bedorven puber!
1 x
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
Dat is waar maar zij behandelt hem ook als een lastige puber , ze is toch zijn moeder niet !
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Eerlijk gezegd herken ik de oude Femke in niks meer... Van vrijgevochten tiener naar voetveeg. Ik vind het vaak maar pijnlijk om haar bezig te zien, van haar slaafse "bezorgdheid" t/m de waardeloze manier waarop ze zich laat behandelen. Ik vond het al een wonder dat ze Vince zo klakkeloos terugnam (met een of andere niet kloppende en geromantiseerde uitleg), en in plaats van dat zijn gedrag er beter op geworden is, is hij zo mogelijk nog vervelender en ondankbaarder.
Echt onbegrijpelijk wat ze überhaupt in hem ziet.
Als de schrijvers willen laten zien wat "niet alleen kunnen zijn" betekent, dan schetsen ze met Femke toch wel een pijnlijk voorbeeld.
Echt onbegrijpelijk wat ze überhaupt in hem ziet.
Als de schrijvers willen laten zien wat "niet alleen kunnen zijn" betekent, dan schetsen ze met Femke toch wel een pijnlijk voorbeeld.
0 x
- martha
- Poster rang 5

- x 976
- x 580
Femke, laat je niet in de luren leggen door creep Abel en gooi die profiteur van een Vince (wat werkt die vent op mijn gemoed
) buiten.
2 x
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1365
- x 1723
- Contacteer:
Zoveel geduld dat ze met Vince heeft en zoveel eieren dat ze eronder legt! Ik kan nu eens niks liefs vinden aan die man. Wat een oude zeur. En alles wat je tegen hem zegt wordt verkeerd opgenomen. Het is nu toch ook niet dat Vince haar zoveel te bieden heeft qua warmte en vriendschap, dus onverstaanbaar dat ze zijn snauw gedrag zomaar aanvaardt. Natuurlijk staat de val open van Abel. Opgepast!martha schreef: di 21 mei 2024, 16:01 gooi die profiteur van een Vince (wat werkt die vent op mijn gemoed ) buiten.
2 x